Camdaki Kız 3. Bölüm Fragmanı

15.04.2021 г.
4 105 956 Показвания

Camdaki Kız 3. Bölüm Fragmanı
Camdaki Kız Fragmanı yayında! Gülseren Budayıcıoğlu’nun aynı isimli romanından uyarlanan, gerçek bir aşk hikayesinin konu alındığı Camdaki Kız, başarılı oyuncu kadrosuyla da göz dolduruyor. Nalan karakterini Burcu Biricik’in canlandırdığı Camdaki Kız’da; Devrim Yakut, Feri Baycu Güler, Feyyaz Şerifoğlu, Hamza Yazıcı, Hande Ataizi, Merve Polat, Nihal Menzil, Nur Sürer, Selma Ergeç, Şerif Erol, Tamer Levent, Tuğrul Tülek yer alıyor. Senaryosunu Seda Altaylı Turgutlu’nun kaleme aldığı, yönetmenliğini ise Nadim Güç'ün üstlendiği Camdaki Kız 8 Nisan Perşembe 20.00'de Kanal D'de başlıyor!
Camdaki Kız Perşembe 20.00'de Kanal D'de !
------------------
Camdaki Kız Trailer is streaming! Adapted from Gulseren Budayicioglu’s novel of the same name, Camdaki Kız is based on a true love story. Kanal D’s new drama has a phenomenal cast. Burcu Biricik is going to portray the character Nalan, and the other successful actors and actresses of the series are Devrim Yakut, Feri Baycu Guler, Feyyaz Serifoglu, Hamza Yazici, Hande Ataizi, Merve Polat, Nihal Menzil, Nur Surer, Selma Ergec, Serif Erol, Tamer Levent, Tugrul Tulek. Written by Seda Altayli Turgutlu, directed by Nadim Guc, Camdaki Kiz is going to premier on 8 April Thursday at 8 pm on Kanal D!
Camdaki Kiz premieres on 8 April Thursday at 8 pm on Kanal D!
Oyuncular: Burcu Biricik, Devrim Yakut, Feyyez Şerifoğlu, Hamza Yazıcı, Hande Ataizi, Nur Sürer, Selma Ergeç, Şerif Erol, Tamer Levent, Tuğrul Tülek bulunuyor
Web Site : www.ogmpictures.com/
Facebook : facebook.com/Camdaki-K%C4%B1z-105205951609216/,
Twitter : twitter.com/camdakikizdizi
#CamdakiKız #OGMPictures #KanalD

Коментари
  • Ne yaşanması ya bu 10 bölümlük bi dizi aha şuraya yazıyom 10 bölüm sonra bitecek

    Enes baturEnes baturпреди 18 дни
  • Nerede o sıcacık,mutluluk dolu, gülümseten diziler ? Yazık.

    Ayfer TirekAyfer Tirekпреди 22 дни
  • Bıktım artık gulseren bugdayicioglunun kitaplarından zaten evlerde kapalı kafayı yedik bir de bu iç şişiren ruh hastalarının hikayeleri bize Adile nasitli Münir ozkullu komedi hikayeleri lazım ki gülelim moralimiz yükselsin

    canan moltekcanan moltekпреди 23 дни
  • İçim şişti yeminlen ruh hastası kadına vali bey çocuk emanet etmiş bu ne yaaaaa

    canan moltekcanan moltekпреди 23 дни
  • Ya böyle narin bir kızın billur gibi çatlak bir arkadaşı olması ne saçma

    Serap AySerap Ayпреди 23 дни
  • Bu nasıl anne sinir oldum kadına

    G GG Gпреди 23 дни
  • Namus kavramı ne Nalan'ın arkadaşının ve Sedat'ın ailesininki kadar basit ne de Feride'nin Nalan'a uyguladığı kadar sert olmalı. Her şey kararında, uygun olduğunca..

    JoannaJoannaпреди 23 дни
  • Hocam uyı😶🤣

    Leyla ÖzdemirLeyla Özdemirпреди 23 дни
  • Camdakikız123 bölümünekadar çekecek misinizz

    Leyla ÖzdemirLeyla Özdemirпреди 23 дни
  • Kadınla erkek arasındaki çocuk büyütme yöntemler!!!herkes niye sağlıklı ilişki yaşamıyor cevabı çekirdek ailede.buna dur demek annelerin elinde.

    Ayla FeyziAyla Feyziпреди 23 дни
  • Tkskd glfşdşd flaşsam kxid

    S GlmzS Glmzпреди 23 дни
  • Diziyi izlerken sanki korku gerilim dram filmi izler gibi oluyorum yaa 👍💜

    JUNGKOOKİ BORAHEJUNGKOOKİ BORAHEпреди 23 дни
  • Şuan ülkecek kaldıramıcamız bir dizi hangmz sağlamızki 😂 kendi streslerimiz zaten yetiyor birde dizile nie kendimi gerilime sokuyumki

    damla kuscudamla kuscuпреди 24 дни
  • Sanki psikolojimiz çok normalmiş gbi birde üstüne bu diziyi kaldıramıcam ben BIRAKIYORUm diziyi arkadaşlar.🙂 Yoksa iyice ben olmayan pskljmide kaybedicem 😂 bu nedir ulen.

    damla kuscudamla kuscuпреди 24 дни
  • Sedat kıza bayıldi .Cananı unuttu bile

    Ayşe Oya ErgüvenAyşe Oya Ergüvenпреди 24 дни
  • Gerçek hayatta Nalan gibi bir kız kalmadı bu devirde .ama sedat gibisi çoook

    Ayşe Oya ErgüvenAyşe Oya Ergüvenпреди 24 дни
  • Hangi gün var

    Yusuf GüneyYusuf Güneyпреди 24 дни
  • Bu kadın kafaya yedii

    Doğukan aslanDoğukan aslanпреди 24 дни
  • 0:54 Kim ki...? Nalan degil o..

    ImSurAyImSurAyпреди 24 дни
  • Şunları izlemeyin

    Sudenur BozkurtSudenur Bozkurtпреди 24 дни
  • yapmıyor

    Ask to seduce MissAsk to seduce Missпреди 24 дни
  • Evet Nalan Sedat ile evleniyor arkadaşlar. Sonra Nalan hamile kalıyor fakat bebeği ölüyor. Nalan bir travma geçiriyor zaten psikolojisi kötü Sedat sevgisiz ve ilgisiz ona karşı. Kendini zar zor toparlayıp işine geri dönüyor sonra şöförüne aşık oluyor şöförğ nalanı elde etmek için herşeyi yapıyor ve evleniyorlar . bu arada şoförü evli ve 3 çocuklu. Ama Nalan bilmiyor. Nalan sedattan ayrılıyor. Hayrinin çocuklarını öğreniyor ama Hayriyi bırakamıyor çünkü sevgiye muhtaç .. hayrinin eşi nalanı kuma olarak kabul ediyor. Nalan da hayriden eşinden ayrılmasını isteyemiyor çocukları var diye acıyor falan filan......

    Gülşah yavuzGülşah yavuzпреди 24 дни
  • Shades of Grey biraz andirio. 😂😂😂

    Nevin ÜnlüNevin Ünlüпреди 24 дни
  • benim ailem de Biraz Nalanin ailesi gibi ama onun baba biraz iyi

    samima hassansamima hassanпреди 24 дни
  • Psikolojik diziler ders verme amacı taşıdığı için faydalı gördüğüm bir dizi türü. Ancak bunu görüntü şöleni, kalitesi arttırma amacıyla lütfen sizi izleyenlerin de bir psikolojisi olduğunu göz ardı etmeden olumsuz içerikleri mübalağaya uğratmayın. Masumlar Apartmanı'ndan örnek vermek istiyorum. Dizi çeşitli psikolojik rahatsızlıkları barındıran, bunun temelinin nerelerden geldiğini ve nelere yol açabileceğini sunuyor. Ancak yol açabileceği şeyleri sunarken bir televizyon sektörü için abartıldığını düşünüyorum çünkü haftanın belirli bir günü her televizyon izleyen aileden büyük bir çoğunluğu bu dizilere denk geliyor ve izlemeye duruyor. Dizinin başladığı noktasından fazlasıyla çıktığını düşünmekteyim. Görüntü sunumu kalitesi arttırmak için korku dizisine döndürdüler. Bu emeklerle bu sahneler zevkli ve şahane gelebiliyor ama verdiği psikolojik zararının da en az bir o kadar olduğunu düşünüyorum. Lütfen amacımız ders çıkarmak bizzat bizim de olayın içine girip psikolojimizin etkilenmesi değil. Nasıl günlük yaşantımızda bir kadın şiddete uğrarken şiddet görüntülerin verilmesi doğru değil, psikolojik şiddetin de bu kadar yakından ve derinden verilmesi doğru değil bence.

    Scientific WisdomScientific Wisdomпреди 24 дни
  • Ela

    ulviya kılıculviya kılıcпреди 24 дни
  • Gerçek hayat hikayesi ola bilir ama fazlacada abarti katmis gibi senarist..bu kadarini yapmalari toplumun pisikolojisini dahada bozuyor..ben biraz baktim ve bakmamaya karar verdim..olumsuz bir filim

    Ayse Y.Ayse Y.преди 25 дни
  • Aaaaa trendlerde değil mi çok yazıııııkkkkk🥵😁🤣😂😱🥺😂😂😂😈😈😈😏😏😎😎😂😂😂

    Çevrimiçi ZekaÇevrimiçi Zekaпреди 25 дни
    • Birader sevmiyorsan izleme burda ne işin var

      ReSGeT _ReSGeT _преди 25 дни
  • Allah kimseye böyle Anne vermesin cok kötü

    Gülcan GülGülcan Gülпреди 25 дни
  • Yeni favori dizimiz ailecek izliyoruz başarılarının dilerim 🌹🌹🌹🌹

    Sidika ErkanSidika Erkanпреди 25 дни
  • Dizide psikolojik rahatsızlığı olan bir anne var kendisinin hezeyanları ve kompulsiyon davranışları mevcut sonrasında reyting için kitaptaki olaylar abartılarak kameraya aktarılmış ve herkesin garip davranışları var.. Bir ben sevemedim galiba bu diziyi

    Yavuz YalcınYavuz Yalcınпреди 25 дни
  • Fragmani en az 20 kere izledim aklimda deli sorular 😂🤣

    MUSTOO TVMUSTOO TVпреди 25 дни
  • Benim anlamadığım madem gerçek bisey bu kızın babası hiç mi biseu diyememiş pısırık sinir oluyorum böyle aile bireylerine ya anne sorunlu ya baba sizin göreviniz iyi insan yetiştirmek kenara çekilmek değil ya da acı çektirmek değil

    Suzan TaşSuzan Taşпреди 25 дни
  • Gün gormeze ağ gün gormey qehet olur

    Aybeniz HümbətovaAybeniz Hümbətovaпреди 25 дни
  • T, uygun dnfmftlf gün ghrl

    Temel DÖNMEZTemel DÖNMEZпреди 25 дни
  • Salam bunu oxuyan xanım mən sizə iş təklif etmək istəyirəm evde oturaraq heç bir əziyyət çəkmədən sadəcə günün 4 yada 5 saatını ayıraraq online isleyeceksiniz və heç xəyal edemeyeceğiniz qədər gəlir qazanin xəyallarınızı gerçəkləşdirin evladlarinizin gələcəyi üçün yatırımlar edin siz bacararsiz siz güclüsüz sizi öz komandamızda görməkdən məmnun olarıq teles xəyallarıni gerceklesdir bizimle linke daxil ol chat.whatsapp.com/Hq53S7kdXBOGGp1FZPRwWI

    Ejderli GunayEjderli Gunayпреди 25 дни
  • Bu ne biçim adam be manyak

    Nargi ZNargi Zпреди 25 дни
  • Cooox guzel cox maraqli ben Azerbacandan izliyorum 🇦🇿🇹🇷

    Gunel MusayevaGunel Musayevaпреди 25 дни
  • Bence bu diziler yurtdışında da iyi seyirci toplar. Teşekkürler Gülseren hanim👍👍👍

    ayfer saraayfer saraпреди 25 дни
    • Evet toplar görsünler onlarda ne psikopat bir millet oldumuzu kadın erkek eşitsizliğini

      Tuğba aksuTuğba aksuпреди 23 дни
  • Umarım bu diziyide sadakatsız gibi ‘bu dizi içerdeki bulunduğunuz bölgeden izleyemezsiniz’ diye yapmazsınız

    HalilHalilпреди 25 дни
  • Zaten stresli bir hayatımız var. Bu dizilerle beter oluyor.

    tuğçe Ermituğçe Ermiпреди 25 дни
  • Kızları çok sıkmamak gerek evden kaçıp daha beterine gider,Allah korusun.

    Yeni Moda ÖrgülerYeni Moda Örgülerпреди 25 дни
  • Pek inandırıcı degil. Öyle bir annem olsa bir saniye yanında kalmam.

    Zeynep Süzgün OktayZeynep Süzgün Oktayпреди 25 дни
  • Kadin bildigin manyak tovbetovbe

    B ZcB Zcпреди 25 дни
  • Geçmiş olsun dilekleriniz için teşekkürler Yeni şarkımız:bgworld.info/section/video/3dCptJlopGN9tqE.html

    misuyy fongmisuyy fongпреди 26 дни
  • Nalan is not her daughter....... 😡😡😡😡😡😡 Onun kızı değil.... Yahoooo bu nasıl bir anne.....

    Hawry QaderHawry Qaderпреди 26 дни
  • Kafayı yedirtti böyle filmler artık psikolojimizi bozacak bu korona döneminde sanki psikolojmiz cok iyi gibi

    Seda UyanikSeda Uyanikпреди 26 дни
  • Aşağıladığı oğlu kabahat işleyince , kadına : "SENİN OĞLUN" , başarı elde edince "BENİM ASLAN OĞLUM" ... HEY SİZİ GİDİ ...

    Dilan RODİNYADilan RODİNYAпреди 26 дни
  • İzlerken mideme kramplar girdi 🤦🏻‍♀️ Wii belome

    Dilan RODİNYADilan RODİNYAпреди 26 дни
  • bunlarin gercek olduguna , olabilecegine inanmak istemiyorum .

    Amsterdam HollandaAmsterdam Hollandaпреди 26 дни
  • korku fimi gibi fragman

    Melike İnalMelike İnalпреди 26 дни
  • Feride psikolojimi bozacak deli kadın ya

    geleceğin doktoru yağmurgeleceğin doktoru yağmurпреди 26 дни
  • Nalan psikoloğa gitti darısı anasına 🙄 Tuna hanım doktordan bir randevu da anasına alalım 🙄🙄🙄

    EmrEvcil 06EmrEvcil 06преди 26 дни
  • Nedense nalanla muzo daha iyi bi çift olurdu gibime geliyo Birisi ailenin dişinda birisi ailenin gobeginde Birbirlerini tamamlarlardi sanki

    parniyan malekiparniyan malekiпреди 26 дни
  • Bu nalan niye boyle pisko anlamadim

    Güloo .KGüloo .Kпреди 26 дни
  • Piskolejim bozyuldu ona diyilde bana yapildi sandim bu dizide feride anesi diyilde baba anesidir saniyorum onu kizina yani ya or...u olmuwdur yada tecevuz edilmiwdir diye saniyorum dizu boyle. Kitabi bile var bu dizinin

    Aytekin BextiyarovaAytekin Bextiyarovaпреди 26 дни
  • Bir bolum daha korset giydirme, dus yapdirma sahnelerine bakmaya tahammulum yokkkk

    Gunay NasibovaGunay Nasibovaпреди 26 дни
  • Bir insan düşünün ki zülme uğramış suçu ve delili olmadan 3000 gündür tutuklu.Bu zülme sessiz kalma Halis Bayancuk için ses ver..

    shani yanshani yanпреди 26 дни
  • Kadın kıza büyü mü yapıyıyor şeytan çıkarma ayini mi belli değil

    Kader AkayKader Akayпреди 26 дни
  • Dizi cok guzel. Ilk bolumden dikkatimi cekdi. Her filmde iyi ve kotu ornekler ola bilir. Onemli olan yanliw ornekleri gorup kendi hayatinizda duzeltmek

    Leyla ƏkbərliLeyla Əkbərliпреди 26 дни
  • Bu kadarda deyil yani.ben bir anne kizinin ustune bu kadar gidemez.ona aci cekdiremez yani..inanmiyorum.ve bakmiyordum sadece fraqmanlar onuda burakdim bu fraqmandan sonra

    Melek MelekkkMelek Melekkkпреди 26 дни
  • Yeter artık kaldırın bu diziyi tüm psikolojimiz zaten bozuk izlemiyoruz bu ne ya

    Ayla ÖzkanAyla Özkanпреди 26 дни
  • Nice

    hasibul islamhasibul islamпреди 26 дни
  • Ayni korseden bende alicam baska türlü diyet yapip zayiflayamam herhalde, Ah Feride cim senin gibi her sabah tartan nirini ise alicam

    sibel akkuşsibel akkuşпреди 26 дни
  • bgworld.info/section/video/raW0tMWlhIKX2Hc.html

    Huseyin HuseyinHuseyin Huseyinпреди 26 дни
  • Şu Sedat karakterini canlandıran oyuncu aynı Kırmızı odadaki Can gibi. Oyunculuk sanki değişmemiş. Ayni mimikler ,aynı ses tonu , aynı bakışlar. Burcu Biricik gerçek bir yetenek 🔥

    Gülnara IGülnara Iпреди 26 дни
  • Cok sacma birfilim yaa hangi cagdayizya insan kendi namusunu tabiki kirumali

    Ülkər SofiyovaÜlkər Sofiyovaпреди 26 дни
  • Bu ne ya?, Bu nasil bi dizi😳🤦🏻‍♀️

    ВuтТеЯf1у. GiЯLsВuтТеЯf1у. GiЯLsпреди 26 дни
  • Kameranında kapağı kapalı nasıl fotoğraf çekebiliyo acaba

    Emine E.Emine E.преди 26 дни
  • Dizi Grinin 50tonuna özenerek çekilmiş galiba 😏

    Fidan BedelFidan Bedelпреди 26 дни
  • Nalan ensest bir ilişkiden doğan çocuk. İnanılmaz iğrenç bir hikaye.

    Y ŞY Şпреди 26 дни
  • Senaris fazla uzatma şu işkenceyi yaa yeter ben daraldım izlerken

    Hanım DeveciHanım Deveciпреди 26 дни
  • yemin ediyorum sinirim bozuldu resmen burakiyorum dizinj artik😔aglamaktan oldum

    Cingiz MeherremovCingiz Meherremovпреди 27 дни
  • Bu Feride bi rahat vermedi kıza

    GİZLİ MACERAGİZLİ MACERAпреди 27 дни
  • Filim çok güzel 1 günde 2 bölüm izledim ama annesi de artık bi bıraksın kız su İçemiyor .

    Nazli CerenNazli Cerenпреди 27 дни
  • Bu Gülseren nasıl sağ kalmış ya

    Elif BiçerElif Biçerпреди 27 дни
  • Zaten masumlar apartmanı izleyip kafayı yiyoruz şimdi de bu dizi hadi hayırlısı 😂

    Regdu GehtRegdu Gehtпреди 27 дни
  • Kirmizi oda не смотрю, посмотрела первые серии, не понравились там артисты почти все. Здесь смотрю только из-за двух героинь, , особенно жаль девушку, которая снималась в Kuzgun.

    Olga Stahowiak-StepanovaOlga Stahowiak-Stepanovaпреди 27 дни
    • Советую вам дальше посмотреть Красную комнату. Сериал самое главное учит многому. Актеры от туда переходят сюда и к Кардешлерим.

      Nigoraxon91Nigoraxon91преди 25 дни
  • Жалко детей, когда родители как звери, особенно тогда, когда это родная мать.

    Olga Stahowiak-StepanovaOlga Stahowiak-Stepanovaпреди 27 дни
    • Это не мать, а бабушка. Налан ее внучка от умершей дочери. Умершую дочь изнасивал собственный дядя свое время и убежал в Европу, и та забеременела и умерла при родах. В книге так, по крайней мере. Корсет выдумка сценаристов, в книге такого нет. Переборщили и с Седатом.

      Севана РуфуллаеваСевана Руфуллаевапреди 23 дни
  • banyo yapmaktan baska bir sey yapmadilar yaa

    dove dove1dove dove1преди 27 дни
  • Vallahi deliler dizisi rekor kıriyor ,hangi diziyi izleme ruh hastaları , artık durdurmak lazım ,olmazsa bizi artık başka millet deliler memleketi belirler 🙄🙄😂😂

    sabah çikolatasabah çikolataпреди 27 дни
  • Bu dizideki duygusal kısımları, izleyicileri ağlatacak dereceye getirseler efsane olur

    Hedef HukukHedef Hukukпреди 27 дни
  • Jinekolog sahneleri geldiğine göre dizi bırakılır ....

    Bilge EdisBilge Edisпреди 27 дни
  • Bir senede 4 psikolojik dizi .Biraz fazla .Kirmizi oda ve Masumlar apartmani eyvallah.Diger iki diziyide yeni bir Sezonda baslasalardi kararinda olur bence.Millet yeteri kadar.zaten gergin

    Gülderen ÖzdemirGülderen Özdemirпреди 27 дни
  • Bu Nalan'nin annesinin olayi ne ?

    Gülderen ÖzdemirGülderen Özdemirпреди 27 дни
  • Ya şu nalanin annesini çıkarın ne olur ya ruyalarima giriyo artik. Yazik banaa

    Ünnur 1261Ünnur 1261преди 27 дни
  • Abla ya nalan ablanın annesi cıksın filimden hayat zahten sıkıcı daha cok piskorojimiz bozuluyor!

    narinnarinпреди 27 дни
  • Nalan bu kadar temiz ve safken,Sedat'ın sırtında baska bir kadından kalma tırnak izlerinin olması..

    NegaNegaпреди 27 дни
  • Muzo on numara tercih olmuş 👍👍👍

    Şerife ErdoğanŞerife Erdoğanпреди 27 дни
  • Böyle anneler yüzünden kızlar evlilikte hep ezik kalıyor ve herşey e susuyorlar dayak yerler susarlar adam herşey i yapar kızınız susar neden çünkü alışık annesi ezmiş yılardır kızını... Lütfen yapmayın bunu kızlarınıza... Kızınız a güçlü olmasını söyleyin sevgi saygı öğretin her zaman için hakini savunmayı öğretin doğruların yanında durmayı öğretin ... Annen dahi olsa yanlışı karşısında durmayı öğretin yanlışı savunmasın ... Gerekirse tartışın ama asla el kaldırmayın...

    Ne BiNe Biпреди 27 дни
  • Muzo kim yaaa

    HİLALHİLALпреди 27 дни
  • yapmıyor

    nijuo joingnijuo joingпреди 27 дни
  • Masumlar Odası olmuş bu bizi

    Şermin NavruzŞermin Navruzпреди 27 дни
  • Bu dizileri tepki olsun diye izlememek lazım. Zaten memleket ateş pahası, pandemi, kısıtlamalar, ekmek aslanın midesine inmiş, aşk sevgi saygı komşuculuk ölmüş, neredeyse kardeş ana baba bağı bitmiş... Bide bu salak gerilimler... Çok mu mutluyuz ki bunları seyrederek şükretmeye devam edelim. Resmen kasıtlı olarak insanları uyutma. Aldatma. Neden Gülseren hanım bu sene meşhur oldu. 70 yaşını devirmiş? Niye bu sene. Hasta mahremiyeti konusuna girmeyeceğim bence bunlar 1 e 100 katılmış şeyler... Eskiden Kimi ben çocukken kimisi yakın tarihte gülse Birsel, levent kırca, yasemin Yalçın, tatlı hayat, Perihan abla gibi eğlenceli, eleştiriyi bile mizahla sunan zeka ve sanat üstü içerikler vardı. Bunlar nedir kardeşim. 1 insan da sormuyor neden böyle dolu dizgin negatif içerikler beyinlere yüklüyoruz. Memleket bu kdr aptal mı dolu. Gerçi pardon aziz nesin i saygıyla anıyorum.

    Hilal ÖzelHilal Özelпреди 27 дни
  • Nalanın annesi ve damat acil kırmızı odaya

    Faruk YagciogluFaruk Yagciogluпреди 27 дни
  • English subtitles please

    Rocio LenceroRocio Lenceroпреди 27 дни
  • Dizinin hikyayasini deiştirin lütfen,kitaptaki gibi olmasin,Naylanna Sedat aşik olsun hikyaye güzel bitsin o şoför hiç gelmesin,nekadar dah güzel olur,çokta yakiştilar biri birine!!!

    Nevin RamisNevin Ramisпреди 27 дни
  • Filmi izlerken daraldım resmen kabus gibi 😱

    Gül OnarGül Onarпреди 27 дни
  • Bu diziyi izleyince rahatça işediğim her ana şükrediyorum 🥴🤲

    Elif YaralıElif Yaralıпреди 27 дни
  • Televizyon izlerken gelenler +1

    Animasyon ÇizimleriAnimasyon Çizimleriпреди 27 дни
BGworld