Geçen Hafta Müjdesini Aldım Bugün Ana Define Kasasını Açtım !!!

10.10.2020 г.
662 906 Показвания

Selam arkadaşlar
Videolarimı seyretiniz eçin teşekür ederim
lütfen kanalıma abone olmayı unutmayin !!!
macera ve define peşinde olmaya devam edeceim inşallah.
sıradaki videoları sakın kaçırmayın !!!
Sizden tek ricam videoyu beğenip yorum atmaniz.
makinayı Merak edipte kulanmak isteyenler için adres veriyorum
www.azizdedektor.com
0216 342 58 59
0532 170 34 54
0542 747 19 18
0532 528 16 28
0542 533 10 10
Aziz Dedektör Bilişim Teknolojileri.
Altunizade üsküdar istanbul.
⚠️Внимание! Това видео е сценирано, всичко което се случва е измислица !!!

Коментари
  • Açıklamada dikkat ederseniz ⚠️А Внимание! Това видео е сценирано, всичко което се случва е измислица !!! Yani diyorki ⚠️Ve Dikkat! Bu video sahnelendi, her şey olan şey bir *uydurmadır* !!! Diyor inanmayın sadece insanları heveslendirmek ve heyecanlandırmak için yapmış kötü bişey değil eğer kötü olsaydı hiç yazmazdı neden aleyhine bişi yazsın ki😊ii günler

    ŞİRİN_x 61ŞİRİN_x 61преди 4 минути
  • Sana nasil ulasabilirim

    Mehmet DURANMehmet DURANпреди 6 часа
  • İnsan kafasına benziyo 😲

    Fatih HocaFatih Hocaпреди 6 часа
  • Hikaye

    Gökhan KaymazGökhan Kaymazпреди 13 часа
  • Is fake

    Bruno GuedesBruno Guedesпреди 14 часа
  • Es una pena que no se pueda traducir al castellano 😭😭😭

    Girlie LehmannGirlie Lehmannпреди 16 часа
  • نرجو الترجمه

    Wafaa AlmutairiWafaa Almutairiпреди 17 часа
  • Abi videonun 7:38 dakikasında yerde yarım insana benzeyen bi şekil var gibi belden üst taraf , benim dikkatimi çekti seninde dikkatini çektimi

    Mustafa AydınMustafa Aydınпреди 18 часа
  • Büyük buldun mu,

    Ali DündülAli Dündülпреди 18 часа
  • Abi onlar inanmasın sen arıyosun buluyosun

    Kerem GoktassKerem Goktassпреди 19 часа
  • O kadar altın buluyorsun madem seni takip eden takipçilerine bir tane de olsa altın hediye et

    Savaş CanSavaş Canпреди 21 час
  • Hangi döneme ait onları da bilgilendirebilirseniz?

    Cem ÜlkerCem Ülkerпреди 21 час
  • define

    OYUN KAŞİFİOYUN KAŞİFİпреди ден
  • Abi bunları satabiliyormusun

    MOVİE NİGHTMOVİE NİGHTпреди ден
  • REİS KOYUPTA OLUPTA BULAMADIN OLUYOMU HİÇ:D

    Shah jan EzedyarShah jan Ezedyarпреди ден
  • Bayım bildiğim bir yer var sizinle nasıl iletişim kurabiliriz.

    Mustafa GazpakMustafa Gazpakпреди ден
  • abi cinlerin korudukları defineler oluyormuş onlar bunlar mı

    Lirayn LiraynLirayn Liraynпреди ден
  • Abi bu altınların hepsinin parası sadece sanamı kalıyor çok merak ediyorum cevaplarsan sevinirim

    Çılgın SessizlerÇılgın Sessizlerпреди ден
    • Ney o zmn

      Çılgın SessizlerÇılgın Sessizlerпреди 13 часа
    • Altin degil

      ssssпреди 17 часа
  • Daha yeni keşfettim kanalını hafif şive var ama ben pisikopatım galiba bu videodan anladığım tek şey bu acaba ben piskopat mıyım

    Mete YamanMete Yamanпреди ден
    • 😁😁😁

      Maceracı DefineciMaceracı Defineciпреди ден
  • Todo muy claro, che !!!

    norberto paradanorberto paradaпреди ден
  • Abi bunları bulduktan sonra kime satıcaz.

    ISLAMIC videoISLAMIC videoпреди ден
  • Bunlar para ediyomu abi sen bunları buluyorsun ? Merak ettim

    Abdulkadir GürlerAbdulkadir Gürlerпреди ден
  • 😊😀😂👍💪

    Deddy WildanfriadiDeddy Wildanfriadiпреди ден
  • Eso no es una cabeza ? Y va y la destroza !!!!

    Maria La De Los PalotesMaria La De Los Palotesпреди ден
  • Destroying artifacts for money shame shame you could of done it diffrent bro artifacts are worth more than that change you got

    Raptor CabezuelaRaptor Cabezuelaпреди ден
  • Abi hatan var onun altında asıl hazine üstünü doldurmuşlar 2 yada 3 kişiyle gitsen oraya

    Alperen yiğit ŞahinAlperen yiğit Şahinпреди ден
  • Çok güzel

    Majedeh SedehMajedeh Sedehпреди 2 дни
  • brovo allah daha cok altın versın

    okan koşarokan koşarпреди 2 дни
  • Tamam şimdi buldun onları goturdun ne verdiler karşılığı neymiş o bulduklarinin ?

    Aşkitom YesAşkitom Yesпреди 2 дни
  • Reis adresi verde yerin hakkı diye 3 tane bırakmışsın ya gidip ordan alıyımda bnm hakkım olsun😂

    Fırat BayhanFırat Bayhanпреди 2 дни
  • Sikkelerin tarihinden dönemin den de bahsetseydin daha güzel bir video olurdu!

    Hüseyin BULUTHüseyin BULUTпреди 2 дни
  • seni bi zengin edeyimmi bidaha asla video çekmek istemezsin ne dersin ? var bir yerde define

    ilker çelikilker çelikпреди 2 дни
  • Yerin hakkı demesi bile bu işin eri olduğunun en iyi kanıtıdır helal olsun kral

    Rıdvan GündoğduRıdvan Gündoğduпреди 2 дни
  • @Jelio TV Жельомир @Tsetsi @Tsetsi Super super Goold Goold Goold M_Hammdan Fahza @Imtiaz Ahmed I have an urgent need for this financial aid of $ 360000 If you can send me this address at Raiffeisen Bank Account Sh USD IBAN Al47202110370000000010440041 SWIFT Code: SGSBALTX Send me to this Address and you have me where you are I will be by your side all my life

    Ilir AlimehmetiIlir Alimehmetiпреди 2 дни
  • işin gücün üçkağıtçılık iyi izleyen anlar zaten

    muhammed çelikmuhammed çelikпреди 3 дни
  • Garrett pro pointer sıfır ürün türkiyenin her yerine kargo imkanı mevcuttur Sadece :......... instagram.com/p/CGzd2cVDDGD/?igshid=1uiaxg1zh70q6

    Ümit AkbaşÜmit Akbaşпреди 3 дни
  • Slam alikom abi ben iran dan turkmenim.bende bi kaç tane foto var sana gonderbilerim mi ?

    Agh LoopAgh Loopпреди 3 дни
  • Selamun Aleykum abi sana nasıl ulaşabilirim sana ulaşmam gerekiyo

    Ömercem BoztepeÖmercem Boztepeпреди 3 дни
  • Grabschänder...

    Huka rezHuka rezпреди 3 дни
  • Lier

    Carlito MarianoCarlito Marianoпреди 3 дни
  • this money is nominated, therefore the sign is the skull of the dead man, it has become a sacrifice, the warning was the stone to strike the foot, so that you do not take them, the universe will always have the curse of no sacrifice made for that treasure..

    Nio n-bNio n-bпреди 3 дни
  • Abi selam videonun sonunda oturarak karsiyi gösterdin hemen sağında kayada suliet var dikkatini cektimi

    tuba Soytuba Soyпреди 3 дни
  • Onu nasıl TL ye çeviriyolar

    Arda AngunArda Angunпреди 3 дни
  • Ya onun devamı vardır koca kafada o kadar az koymazki koyan o sadece orda bi define oldugna işaret sen o kadarınamı kandın amaçlarıda oydu demek

    hulya guneyhulya guneyпреди 3 дни
  • Sen sezsiz iken acayip korkunç sesler çıkıyordu

    öznur Girginöznur Girginпреди 3 дни
  • Gostei tessouro é muito bom

    prospecção verde ouro do verdeprospecção verde ouro do verdeпреди 3 дни
  • LUGEN ALIS HHHHHHHHHHH

    abu Ibrahem hashemiabu Ibrahem hashemiпреди 3 дни
  • GERÇEKTEN KARA KOYUN OLMAKISTEMEM AMA . DOGAYA ÇOK ZARAR VERIYORSUNUZ. HADI KIRIP SÖKÜYORSUNUZ BARI GERI TOPARLAYIN YERI KOYUN AÇTIKDAN , DAGITTIKDAN SONRA

    Eylül bukadrEylül bukadrпреди 3 дни
  • 9.50 de elini deydiğin yer bir kapak var gibi duruyor

    Mehmet Akif DÜĞERMehmet Akif DÜĞERпреди 4 дни
  • اسابتك عين حاسد لرجلك ههههه

    salah Dekherifsalah Dekherifпреди 4 дни
  • Abe sen işine bak be.Boş ver milleti

    Bensu AkarBensu Akarпреди 4 дни
  • Bol şanslar İnan mayanlara inat video ları beğenelim 🧿🧿🧿

    Sarah GunduzSarah Gunduzпреди 4 дни
  • your so banga

    junior lesionjunior lesionпреди 4 дни
  • your so banga

    junior lesionjunior lesionпреди 4 дни
  • Sahtekar herif... İnsanlara define bulmuş gibi bir video yapıp açıklama bölümünün en alt kısmına bulgarca "Dikkat! Bu video sahnelendi, olan her şey bir uydurma " demek de neyin nesi... Adam gibi videonun başlığına KURGU diye yazsana... Senin yüzünden insanların gerçek tarihi eserlere zarar verebileceğini hiç mi düşünmüyorsun...

    TheMaratbilginTheMaratbilginпреди 4 дни
  • Tılsımlı ne demek

    UĞUR YAZICIUĞUR YAZICIпреди 4 дни
    • Büyü

      Abdullah MoranAbdullah Moranпреди 2 дни
  • Benide getirirmisin bi gun 😂

    Gamze YıldızGamze Yıldızпреди 4 дни
  • Sana ne kadarını veriyorlar ugraştına göre hakkını alıyonmu

    Rüzgar bozkurt tvRüzgar bozkurt tvпреди 4 дни
  • Do Brasil

    Luiz JacintoLuiz Jacintoпреди 4 дни
  • 👍👍👍👋👋👋

    Onur AkdoğanOnur Akdoğanпреди 4 дни
  • aklıma takılan soru lar var 1.sorum paraları neden yakından göstermıyon nerden bileym eski 5 kurus 10 kurus ları oraya toplayıp atmadıgını 2. sorumda hepsi aynı anda nasıl düşü verdi oraya hiçmi kalmadı içinde )))) yada aşağıya yuvarlanırken sacılmadı fızık kuralalrına aykırı bence hepsinin aynı and a oraya düşmesi

    oguz turkoguz turkпреди 4 дни
  • 20.38 deki ses nerden geliyor?

    ahmes ahmedahmes ahmedпреди 4 дни
  • Sanki zeytin topluyorsun be masallahjjj

    Sahin GezerSahin Gezerпреди 4 дни
  • Zevkle izliyoruz başkan Izmirden selamlarrr

    Sahin GezerSahin Gezerпреди 4 дни
  • Gerçek Arkeoloji için beni takip edin. Gerçek Bir Arkeologdan öğrenin. Ayrıca siz bulsanız bu adamın bulduğunu video çekermiydiniz. Aptal olmayın. Bu adama aptallar inanır ☺️😂☺️😜

    Arkeoloji Soru CevapArkeoloji Soru Cevapпреди 4 дни
    • Açıklama bölümünde en altta bulgarca "Dikkat! Bu video sahnelendi, olan her şey bir uydurma " diye belirtmiş... Sanırım devlet bu kişiyi göz altına aldığında bunun kurgu olduğunu ben videoda belirtmiştim demek için ... Oysa bu videoyu izleyip aynı şeyi yapmak isteyen ve harekete geçmeyi tasarlayan nice insanlar var... Bi de gerçekten tarihi eser niteliği taşıyan yapıların bu şekilde heba edilmesine bile neden olacak tarzda bir video...

      TheMaratbilginTheMaratbilginпреди 4 дни
  • Meyve veren ağaç taşlanır sen işine bak boşver başkalarını

    Nihal UğurelNihal Uğurelпреди 4 дни
  • abi biyer biliyom orayı kaz yüzde otuzunu bana ver gerisi sana kalsın

    oyun kanalıoyun kanalıпреди 4 дни
  • Kolay gelsin

    Tezcan YavaşTezcan Yavaşпреди 4 дни
  • Tebrik ederim arkadaş bende bu işle oğraşiyorsun seni başarılı ve mantıklı boldum senin emeği güle güle kullan

    Ali Rıza UçarAli Rıza Uçarпреди 4 дни
  • Zengin oldun galiba hacı gülüşünden belli oluyor 🙄☺️bir sikke yi kaça satabiliyoruz ve kime satiyoruz

    Merinette _ztmmmMerinette _ztmmmпреди 4 дни
  • tilsim vurdu

    ziya özgürziya özgürпреди 4 дни
  • Bulduğun defineleri nasıl paraya ceviriyosun ?

    emir demireremir demirerпреди 5 дни
  • 👏👏👏

    Özlem YücelÖzlem Yücelпреди 5 дни
  • yukarıdaki ses gelen yerlere de baksana

    Sami AslanSami Aslanпреди 5 дни
  • abi dikkat et sahipli olmasın...

    Furkan TokaçFurkan Tokaçпреди 5 дни
  • Reis nasıl buluyorsun bizede öğret bizde bulalım

    Fatih KapanFatih Kapanпреди 5 дни
  • allaha şükür ayağına bişey olmadı allah korusun ya kırılsaydı

    Ufuk güzelUfuk güzelпреди 6 дни
  • ohh shet. u are very funny 😅👌👌👌😁

    akbar khodadadyakbar khodadadyпреди 6 дни
  • ulan ayakta senaryo yazarı 😂😂😂😂

    mehmet basatugrulmehmet basatugrulпреди 6 дни
  • Hayırlı olsun

    Kadir YaparKadir Yaparпреди 6 дни
  • Abi 24:48 de salladığın kutu dan dökülüyor paracıklar

    Emre BaysalEmre Baysalпреди 6 дни
  • Altın mı gümüş mü bronsmu du usta

    Kazım karabekirKazım karabekirпреди 6 дни
  • Vaydingil vay uste cik 2 vursan kaya kopucak sen ayigina dusuruyon

    herkulxxlherkulxxlпреди 6 дни
  • Reis virüs karantina günlerinde hep senin videolarını izledim karantina nasıl bitti anlamadım. Yoksa başka türlü işten güçten fırsat bulamıyorum izlemeye. Emeğine sağlık bende çok severim dağları gezmeyi özellikle mantar aramayı. Dağlarda mantar ararken artık kayalara işaret aramaya kasa aramaya başladım sayende🙂herşey gönlünce olsun başarılarının devamını dilerim. Sağlıkla kal hoşçakal

    MANTARCI KAVAK-İSTİRİDYEMANTARCI KAVAK-İSTİRİDYEпреди 6 дни
    • Bizim hazinemizde bunlar işte 🙂bgworld.info/section/video/ypqz096nbIh6uIs.html

      MANTARCI KAVAK-İSTİRİDYEMANTARCI KAVAK-İSTİRİDYEпреди 6 дни
  • Bulduģun paralar ne parası acaba eski yenimi hangi millete ait?

    طه رشدطه رشدпреди 6 дни
  • Videoyu izlerk başı donenler

    Mehmet Selim AtaseverMehmet Selim Ataseverпреди 6 дни
  • REİS KOYUPTA BULAMADIĞIN OLUYOMU HİÇ :D

    SUKRU GUMUSSUKRU GUMUSпреди 6 дни
    • Harbi he

      Çılgın SessizlerÇılgın Sessizlerпреди ден
  • Helal olsun😊😊

    ismetin oyun dünyasıismetin oyun dünyasıпреди 6 дни
  • bgworld.info/section/video/2JyU0cxpZ5WY2p0.html

    Metal Detecting Serbia SurdulicaMetal Detecting Serbia Surdulicaпреди 7 дни
  • Bence sahte

    Hakan TürkHakan Türkпреди 7 дни
  • Mal lan bu😃😃

    Galatasara CimbomGalatasara Cimbomпреди 7 дни
  • Valla izlerken keyif veren tek defineci sensin, hayırlı olsun ama o kadanın altını açtığın zamanda paylaşmanı bekliyorum

    Bekir KoçmanBekir Koçmanпреди 7 дни
  • Too much talking

    Julgreen HlawnchhingJulgreen Hlawnchhingпреди 7 дни
  • Ben çok çok beğendim

    Murat İpekMurat İpekпреди 7 дни
  • Selam kolay gelsin sana bir wey bilmek istiyorum sen bunari bulubda kime veryorsun ve kac paraya satiyorsun

    Huseyn BayramovHuseyn Bayramovпреди 7 дни
  • Trakyalı misin abem

    Hasan KorkutHasan Korkutпреди 7 дни
  • Taşı yerinden oynatmak icin bu kadar uğraştın.Peki o taşı oraya nasıl yerleştirmişler.Bence bu bir imece tarzı ekip işi,bir kişi ile olacak iş değil .Yani en azından on ve ya onbeş kişilik bir ekip işi.O zaman o akla şu soru geliyor.O beldenin yerleşik insanları toplu olarak bir araya gelip o kadat zahmetle o kayayı oraya yerleştirdi ise o kalabalık ekip o izbe yere başka hazinelerde saklamış olabilir.

    GÜRBÜZ ŞENTÜRKGÜRBÜZ ŞENTÜRKпреди 7 дни
    • eşkiya çete tarzı birşey olabilir

      Sami AslanSami Aslanпреди 5 дни
  • Abi define ararken bir gün cinler başınıza musallat olcakta hadi hayırlısı

    Rahatsız GüçRahatsız Güçпреди 8 дни
  • Eğer gerçekten bu isten iyi anlayan ve büyük yerler de tanıdığı olan varsa ulaşsın bana cok büyük biyer var kapısını bulamadik

    Anıl GökçeAnıl Gökçeпреди 8 дни
    • @suat gul nasıl aticam

      Anıl GökçeAnıl Gökçeпреди 4 дни
    • Anil bey iletisim numarani e postama yollarmisin

      suat gulsuat gulпреди 4 дни
    • @irfan delibaş yer çok büyük eski bi kalenin altinda

      Anıl GökçeAnıl Gökçeпреди 6 дни
    • Fotosunu at yardımcı olalım

      irfan delibaşirfan delibaşпреди 6 дни
  • Burası nerde hangi il sınırlarında.

    Ebubekir güzelEbubekir güzelпреди 8 дни
BGworld