Kuzey Yıldızı İlk Aşk 59. Bölüm Fragman

3.04.2021 г.
4 243 732 Показвания

Bu dizi ve çok daha fazlası puhutv'de → puhutv.com/kuzey-yildizi-ilk-ask-detay?
Kuzey Yıldızı "İlk Aşk"a abone olmak için → bit.ly/kzy-yldz-dd-sub
Kuzey’le Yıldız; bir köprünün üstündeki iki inatçı keçi, aynı denizin iki hırçın dalgasıdır. Yıldız, Kuzey’i, kendini bildi bileli sevmektedir. Ondan başkasını gözü görmemiştir. Aileler de birbirinin can dostu olduğundan Kuzey’le Yıldız’a ivedilikle birer söz yüzüğü takılır. Amma ve lakin, Kuzey, üniversite okumak için İstanbul’a gittiğinde tüm sözlerini unutur, yeni aşklara yelken açar.
Bu durum, ailesi ve Yıldız tarafından öğrenildiğinde ise Kuzey, kendi ailesi dahil köydeki herkes tarafından aforoz edilir. Artık Kuzey’in ne bir memleketi, ne de bir ailesi vardır. Yıldız, Kuzey’ini, göğünü ayakta tutan direğini, bildiği tek yönünü kaybetmiş, kalbine çakılan bir kazıkla öylece kalakalmış, bunun acısını, bir an olsun unutmamıştır.
Kuzey, aşık olduğu kadınla evlenmiş, üç çocuk sahibi olmuştur ama Yıldız’a yaşattığını tam yirmi sene sonra yaşamış, terk edilmiş; üstelik dolandırılıp sıfır noktasına gelmiştir. Kuzey, yıllar önce binbir umutla geldiği ve hayallerini, en güzel günlerini yaşadığı şehri, üç kızıyla birlikte terk edip memleketine dönmeye karar verir.
Kızlarıyla birlikte kendisini doğduğu topraklara kabul ettirecek, ettiremese de gitmeyecek, orda kalacaktır. Ama Yıldız, onu geldiği yere göndermeye, onu döndüğüne pişman etmeye yeminlidir. İşin içine bir de biri genç kadınlığın eşiğinde, biri ergenliğin doruklarında, diğeri de çocuk yaşta üç tane kız çocuğu ve Kuzey yüzünden birbirine düşman olmuş iki aile eklenince olaylar kontrol edilemez bir hal alır.
Kuzey gitmemeye, Yıldız affetmemeye, aileler de barışmamaya yeminlidir. Bu inat hikayesinden en çok inat eden, pes etmeyen galip çıkacaktır. Şimdilik kimsenin pes etmeye niyeti yoktur.
Yapım:Süreç Film
Yönetmen:Ersoy Güler
Oyuncu Kadrosu:
Yıldız: Aslıhan Güner
Kuzey: İsmail Demirci
Sefer: Toygan Avanoğlu
Nahide: Merve Şen
Mine: Aslıhan Kapanşahin
Gökçe: Berfin Nilsu Aktaş
Feride: Gizem Güneş
Emin: Korcan Kol
Osman: Can Kızıltuğ
Kamer: Ecem Çalhan
Poyraz: Burak Can
Yaşar: Cezmi Baskın
Hanife: Ferda Kaynar
Şeref: Hüseyin Soysalan
Emine: Uğur Demirpehlivan
Pembe: Zeynep Kankonde
#KuzeyYıldızıİlkAşk

Коментари
  • Bu dizi bitmesin herkes seviyo 3.sezon gelsin final olmasinnnn😞🥺😭

    Halil hilmi KaçmazHalil hilmi Kaçmazпреди 12 часа
  • Duruk ozug doru diyor sun

    Nihal BulutNihal Bulutпреди ден
  • 💚💛🧡💙💜💟💌❣❤💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖🧡🧡🧡🧡🧡🧡🧡💙💙💙💙💙💙💙💜💜💜💜💜💜💜🥰🥰🥰🥰🥰🥰😍😍😍😍😍😍💟💟💟💚💚💟💟💟🌎🌈😂

    Merve KaraosmanoğluMerve Karaosmanoğluпреди 2 дни
  • 😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😔😓😓

    evindar2525evindar2525преди 2 дни
  • Ama çok güzel bir film degilmi

    Hakan KayaHakan Kayaпреди 3 дни
  • SENARİST SESIMIZI DUY !! FİNAL OLMASIN SHOW TV DEN AYRILIN FOX SA FILAN GIRIN AMA FINAL OLMASIN 13,098 YORUM VAR SESIMIZI DUYUN!!

    Peri MasalıPeri Masalıпреди 4 дни
  • Neden mi 60 bölümde finaldi ana biraz daha uzatılar

    Suna ErtikSuna Ertikпреди 4 дни
  • Arkadaşlar bu iyi bir durum

    Suna ErtikSuna Ertikпреди 4 дни
  • Lütfen Ömer geri dönsün

    Xuraman YaqubovaXuraman Yaqubovaпреди 4 дни
  • FİNAL İSTEMİYORUZ

    Mysisterist MyMysisterist Myпреди 4 дни
  • FİNAL OLMASIN YA

    Mysisterist MyMysisterist Myпреди 4 дни
  • Çok iyi

    pandampandamпреди 4 дни
  • Arkadaşlar ben hissediyom final olacak 60-cı bölüm. 🥺Fraqmanda çıkmadı hem😐. Bi yerdede duymuştum 60 bölüm final diye. Umarım yaniliyorumdur ve umarim bu cumartesi kuzsy yildizi ilk ask yazısının üstünde final deil yeni bölüm yazisini görürüz Umarım 🥺😐

    Zehra EliyevaZehra Eliyevaпреди 5 дни
  • Bu dizi bitmesin diyen ler

    Con CordCon Cordпреди 5 дни
  • Ne olur dizi. Bitmesina bundan başka dizim yokkkkkk

    Burhan BozkırlıBurhan Bozkırlıпреди 5 дни
  • Feride ne yapıyorsun ya odunlarla ev parça pinçik edilir

    Burhan BozkırlıBurhan Bozkırlıпреди 5 дни
  • Şu kızları gıcık oluyorum çok gıcık

    Burhan BozkırlıBurhan Bozkırlıпреди 5 дни
  • GALİBA RAMAZANDAN DOLAYI 60. BÖLÜM FRAGMANI VERMİYORLAR. (BU ARADA HAYIRLI RAMAZANLAR DİLERİM😊)

    Meliha açıkMeliha açıkпреди 5 дни
  • Lütfen final yapmayın çok seviyorum

    Asmin KarakuşAsmin Karakuşпреди 5 дни
  • ! KUZEY YILDIZI İLK AŞK İÇİN 3. SEZON İSTİYORUZ! FİNAL İSTEMİYORUZ !

    KUZEY YILDIZI İLK AŞK FANKUZEY YILDIZI İLK AŞK FANпреди 5 дни
  • Korkmayın final olmayacak

    YOUTUBE ABONE KASMAYOUTUBE ABONE KASMAпреди 5 дни
  • *Final olmasın amin*

    Aysun AlmaoğluAysun Almaoğluпреди 6 дни
  • *Kuzey yıldızı ilk aşk*

    Aysun AlmaoğluAysun Almaoğluпреди 6 дни
  • Ya o kadar alıştık ki lütfen final olmasın

    Emine ÖzdemirEmine Özdemirпреди 6 дни
  • Yıldız sana aşığım neredisin senin için uzuluyom

    Muhammed GecginMuhammed Gecginпреди 6 дни
  • muzdeli haberler geldi dizi final yapmyor cok tesekurler sisi seviyorum ben cok sevindim hata yildızın sacini cok seviyorum bide mavi guzlerini benden selem sule ben hulya aslında burda atik yaziyor ama oda benim amim yildizi upiyorum

    TC Atik AyTC Atik Ayпреди 7 дни
  • Ev yancak ve küf olcak sandım 😯😯😯😯

    Çikolatalı KübikÇikolatalı Kübikпреди 7 дни
  • 59 Bölüm Fragmanı 59 Saniye

    Efe TürkoğluEfe Türkoğluпреди 7 дни
  • Kuzey yıldızı final olmasın 👍👍

    Emine KirangEmine Kirangпреди 7 дни
  • Lütfen dizi Bitmesin

    Gülşen TopaloğluGülşen Topaloğluпреди 7 дни
  • ya 60 bölüm frakmanı yok ve frakman vermediklerinde pazar günleri sabah tekrar yayınlıyorlardı şimdi hiç yayınlamadılar nolur kuzey yıldızı ilk aśk final olmasın 5 sezona kadar gelsin en çok bu diziyi seviyorum nollur final olmasın

    Sss SsssSss Ssssпреди 7 дни
  • dizi final oldu

    yasemin acaryasemin acarпреди 7 дни
  • Final yok

    Aynurə CabbarpvaAynurə Cabbarpvaпреди 7 дни
  • SALİ OLSUN MESELA NE OLURSA OLSUN FİNAL OLMADİN

    Aynurə CabbarpvaAynurə Cabbarpvaпреди 7 дни
  • Nolur ZAMANİNİ DEYİSİN GUNUNU DEYİSİN AMA DİZİYİ SONLANDİRMAYİNNN

    Aynurə CabbarpvaAynurə Cabbarpvaпреди 7 дни
  • Heeyy FİNAL YOK OLMASİN NOLLUURRR

    Aynurə CabbarpvaAynurə Cabbarpvaпреди 7 дни
  • SEZON VARRR

    Aynurə CabbarpvaAynurə Cabbarpvaпреди 7 дни
  • SON YOOOKKKKK

    Aynurə CabbarpvaAynurə Cabbarpvaпреди 7 дни
  • Sizi çok seçiyoruz gitmeyin final olmayın bizi ayırmayın nolur final olmasinnnn

    Aynurə CabbarpvaAynurə Cabbarpvaпреди 7 дни
  • Hic bir dizi bunun kadar iyi olamaz . Hele ki boyle oyuncuları varsa . Nnnoollur final yokkk

    Aynurə CabbarpvaAynurə Cabbarpvaпреди 7 дни
  • Sezon var final yokkkk

    Aynurə CabbarpvaAynurə Cabbarpvaпреди 7 дни
  • Final olmmmmaaaassssiiinnnnnn

    Aynurə CabbarpvaAynurə Cabbarpvaпреди 7 дни
  • Bilir final olmasın yaaaaaaa

    Aynurə CabbarpvaAynurə Cabbarpvaпреди 7 дни
  • Arkadaşlar reytinq sayını boyle coxaltmaq oluyomu .

    Aynurə CabbarpvaAynurə Cabbarpvaпреди 7 дни
  • Final yapmayyinnn

    Aynurə CabbarpvaAynurə Cabbarpvaпреди 7 дни
  • BİZ SEZON İSTİYORUZ FİNALL YOOOKKKKKK

    Aynurə CabbarpvaAynurə Cabbarpvaпреди 7 дни
  • FİNAL YYOOOKKKKK

    Aynurə CabbarpvaAynurə Cabbarpvaпреди 7 дни
  • Keş. Ke bofinal bitmeseya herkesseviyurya oooooffffff

    Rıza Bülent YücelRıza Bülent Yücelпреди 7 дни
  • Ama hemen bitti 00:01 de başladı 00:01 de bitti

    Süper NisaSüper Nisaпреди 7 дни
    • Saat olarak diyom ve tv den

      Süper NisaSüper Nisaпреди 7 дни
  • Sezon olsunnnn final olmasın beeee

    Aynurə CabbarpvaAynurə Cabbarpvaпреди 7 дни
  • Ersoy hoca final yapmayinn

    Aynurə CabbarpvaAynurə Cabbarpvaпреди 7 дни
  • Nnnnooolllluuurr . Ersoy Guler ... Final yapmayin . Bu dizi kadar iyisini goremeyiz bir daha nolurr final yapmayin . Kuzey yıldızı olmasın nolluurr

    Aynurə CabbarpvaAynurə Cabbarpvaпреди 7 дни
  • Ya Hanife ölsün ya izim vermiyor kuzeyle buluşması öl Hanife ÖLLLLL

    Emre ElcinEmre Elcinпреди 8 дни
  • HARİKW BİR DİZİ YAĞĞ

    Ayşenur BozkurtAyşenur Bozkurtпреди 8 дни
  • EN İYİ DİZİ KUZEY YILDIZI ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

    Nisa ÖzerdimNisa Özerdimпреди 8 дни
  • FİNAL OLMAYACAK

    Nisa ÖzerdimNisa Özerdimпреди 8 дни
  • BU DİZİ FİNAL ASLA OLAMAZ

    Nisa ÖzerdimNisa Özerdimпреди 8 дни
  • Şu anda 59. Bölümü izliyom televizyondan çok heyecanlı hemen show tv'yi açın çabuk çabuk

    Murat SIRAMurat SIRAпреди 8 дни
  • Ya yeter artık kuzeyi yerin dibine soktuğunuz ne zaman bir maraz çıksa kuzeye patlıyo cezası bitirin ya şu diziyi artık 2 bölüm önce kuzey yıldızın yüzünden ölümden döndü kimse sesini çıkarmadı

    muhammed karasumuhammed karasuпреди 8 дни
  • Sus yalan konuşma kuzey yıldızı asla bitmez

    Fatma GulsumFatma Gulsumпреди 8 дни
  • Yanan evin içine oksijen sokmanızda ayrı bir zeka belirtisi hakikaten ya sjssjsjd dizi küçük bir cennet mahallesine dönüştü kimse farketmiyo mu

    SuSuпреди 8 дни
  • Lütfen. Bu. Kadar. İnsan. İzliyo. Final. Olmasın.

    İsmail Yazıcıİsmail Yazıcıпреди 8 дни
  • Ya. Nedennnn. Final. Ya. Üzüldüm. Ne. Güzeldi. FİNAL. OLMASIN. LÜTFEN FİNAL. OLMASIN. LÜTFEN

    İsmail Yazıcıİsmail Yazıcıпреди 8 дни
  • Dizi bitmez eee sadece bitirmek isdeyirler oyuncular

    Elşad MemmedovElşad Memmedovпреди 8 дни
  • 15 haziranda finalmiş yinede sevindim ama hiç final olmasaydı 🙁

    Betül ŞahinBetül Şahinпреди 8 дни
  • Yaaa bitmesinn!!! Hayla derinsunun titredinin buyuyubde onlarin asklarinin tatli tali kavqalari olacaq

    Aişənin kanalıAişənin kanalıпреди 8 дни
  • 😭

    habibe YILDIZhabibe YILDIZпреди 8 дни
  • Aynen btmesin bitmemesi için like

    Ahu SaglamAhu Saglamпреди 8 дни
  • Bu akşamı iple çekiyomm

    zeynep çetinzeynep çetinпреди 8 дни
  • 💕💕💕💕💕💕❤️❤️❤️❤️😊😊😊💗💖

    Hüseyin VarozHüseyin Varozпреди 8 дни
  • Allahım nolur kuzey yıldızı ilk aşk bitmesin

    Hüseyin VarozHüseyin Varozпреди 8 дни
  • Oy alahim

    rasha rrrasha rrпреди 8 дни
  • Lütfen bitmesin

    Dursun KantarciDursun Kantarciпреди 8 дни
    • bitmicek

      Taha DurmuşTaha Durmuşпреди 8 дни
  • Final OLMASIN DİYENLER BUTONUYUMM. ✔️

    Ülkü KösemÜlkü Kösemпреди 8 дни
  • Ersoy abi korban olayim bitirme diziyi lutfennnñnnn

    Siyavar KendiSiyavar Kendiпреди 8 дни
  • YA NOLUR KUZEY YILDIZI HİÇ BİTMESİN FİNAL OLMASIN

    CemcelCemcelпреди 8 дни
  • yoksa ben alarm isala 100 otuza kadar gider

    TC Atik AyTC Atik Ayпреди 8 дни
  • 60 isala bubulumde final olmaz

    TC Atik AyTC Atik Ayпреди 8 дни
  • herkez tv den izlesinnnnnn

    isa talha topisa talha topпреди 8 дни
  • ARKADAŞLAR DİZİMİZİN 15 HAZİRAN TARİHİNDE FİNAL OLACAĞI GİBİ ŞEYLER DUYDUM DOĞRU MU LÜTFEN DOĞRU OLMASIN

    Berna YilmazBerna Yilmazпреди 8 дни
    • Açıklama yapabilirseniz sevinirim çünkü gerçekten çok merak ediyorum...

      Berna YilmazBerna Yilmazпреди 8 дни
  • Bitmez ağa onların ki sonsuz aşk

    İsmail Alttoprakİsmail Alttoprakпреди 8 дни
  • Ya nolu diziyi bitirmetiyin 63. Bölümde nolur yalvarırım

    Sena kraliçe •Sena kraliçe •преди 8 дни
  • Bunu yapa biliriz

    Royal EfendiyevRoyal Efendiyevпреди 8 дни
  • Tüm setdekiler için yorum yapın

    Royal EfendiyevRoyal Efendiyevпреди 8 дни
  • MİNE İÇİN

    Royal EfendiyevRoyal Efendiyevпреди 8 дни
  • Gökçe için

    Royal EfendiyevRoyal Efendiyevпреди 8 дни
  • KUZEY YILDIZI İLK AŞK

    Royal EfendiyevRoyal Efendiyevпреди 8 дни
  • BÜYÜK HARFLERLE İMOJİSİZ YORUMLAR YAPIN BU DİZİ BİTEMEZZZ

    Royal EfendiyevRoyal Efendiyevпреди 8 дни
  • AZERBAYCAN DAN HERKESE SALAM

    Royal EfendiyevRoyal Efendiyevпреди 8 дни
  • SALAM

    Royal EfendiyevRoyal Efendiyevпреди 8 дни
  • Lütfen bu film bitmesin

    Kuzenler A,e,zKuzenler A,e,zпреди 8 дни
  • Ya ama hep final konuşuyorsunuz size kim dedi biz final yapıyoruz diye Ya olur ya olmaz

    Bahar AyyıldızBahar Ayyıldızпреди 8 дни
    • Ama olmasın

      Bahar AyyıldızBahar Ayyıldızпреди 8 дни
  • Yıldız abla bebeğin çok tatlılı 👱‍♂️

    Hasan KahyaHasan Kahyaпреди 8 дни
  • Merak etmeyin final olmucak şükürler olsun nasılsın? Yıldız çıkmıyooooor 🤩🤩🤩çıkarsa finaldir😒😒

    Selman AydınSelman Aydınпреди 8 дни
  • Ay isala kuzeye bişey olmaz bu arada bebek çok tatl 😍😍🥺🥺

    Semanur AltunSemanur Altunпреди 8 дни
  • çok güzel bir filim

    İlayda Dindaroğluİlayda Dindaroğluпреди 8 дни
  • ممكن حلقه 59 كامله

    شـفآء عبدآلوآحدشـفآء عبدآلوآحدпреди 8 дни
  • Ben bu sene bitsin kuzey yıldızı kategoriler ine yazılmayı düşünüyorum ondan bitmesin

    Yeliz DemirkıranYeliz Demirkıranпреди 8 дни
  • Aynen bitmesin

    Mekiye SatıcıMekiye Satıcıпреди 8 дни
  • Ya bu diziyi izlemeye başlasak hemen final yapıyorsunuz

    Sıla TemelSıla Temelпреди 8 дни
BGworld