MORTAL KOMBAT Trailer (2021)

18.02.2021 г.
7 174 234 Показвания

First trailer for MORTAL KOMBAT

Коментари
  • The original “Get over Here” sounds like a Dad who just witnessed his son fail at a soccer game and is watching him walk off into the distance In disappointment, to which then the dad points at his son and says “Get over here”. This brand new Version actually sounds like years and years of rage and death, he sounds like a demon.

    Josh McgrathJosh Mcgrathпреди 2 минути
  • I actually like the new version of "Get over here". sounds more dark. everyone else just whiny af

    Dan JosefDan Josefпреди 25 минути
  • Now I can remove this from the list of my expected movies: Now I'll gonna wait for GOD OF WAR

    Bruh broBruh broпреди 48 минути
  • Heck new that get over here needs a lot of work

    Luis Antonio ReyesLuis Antonio Reyesпреди час
  • kung lao is still my favorite

    sonof amunsonof amunпреди час
  • Scorpion is og in my opinion

    XXXRaizen_KidXXXXXXRaizen_KidXXXпреди час
  • Where is Johnny???

    Humphrey JumburuHumphrey Jumburuпреди час
  • 2:01

    Ice CreamIce Creamпреди час
  • 🤩 2021 movie

    Dj umut ÇevikDj umut Çevikпреди час
  • why does that look like a poor man's scorpion?

    my praystationmy praystationпреди час
  • I love it!!!!

    Kyler ValentineKyler Valentineпреди час
  • Owh very nice.

    DoMATeS AliDoMATeS Aliпреди час
  • I heard the og mortal kombat theme at the end

    samuel loves godzilla,animesamuel loves godzilla,animeпреди час
  • needs better music/sound

    Estevez HalivudEstevez Halivudпреди час
  • Superrrr ❤️❤️

    Harun KaramukluHarun Karamukluпреди час
  • I am Sub-Zero ❄️

    Michael SappMichael Sappпреди час
  • This trailer brought tears to my eyes... Wait, that's blood.

    CavalierNSNCavalierNSNпреди 2 часа
  • I am definitely Liu Kang forward to seeing this movie

    zZe3R0zZe3R0преди 2 часа
  • So you're telling me that you spent that kind of money on this movie with the CGI and everything, but you cant fucking edit when Scorpion said "Get ov-over here" HE FUCKING STUTTERED WHEN HE SAID COME OVER HERE! wtf...

    ApprocksApprocksпреди 2 часа
  • I actually prefer this new "Get over here". It's more raw sounding, much more natural to say it this way than to just yell it out like in the games.

    Robert SniderRobert Sniderпреди 2 часа
  • obawiam się że oprawa muzyczna będzie gorsza niż we wcześniejszych mortal kombat ale mam nadzieje że się mylę

    SuzukiHarpmasterSuzukiHarpmasterпреди 2 часа
  • hyped for this bro

    Mario A EscobedoMario A Escobedoпреди 2 часа
  • Efsane 🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷

    Akif YalçınAkif Yalçınпреди 2 часа
  • man what a cast

    jammadammajammadammaпреди 3 часа
  • The only complain is about Raiden and mileena and scorpion Raiden needs to be a little bit older tbh because in the game he looks like a 30 to 40 year old dad Mileena's design She needs to have teeth at the side of her cheeks Scorpion's get over here line needs a little bit more aggresive but the cast for scorpion looks nice tbh

    Slender13A5Slender13A5преди 3 часа
  • johnny cage never got the memo...

    Simply Puppetz & AmbienceSimply Puppetz & Ambienceпреди 3 часа
  • I'm a grown man and I literally have tears in my eyes. Holy Fucking shit!!!!!! Finally!!! I grew up watching and playing this by the way

    Aimen H. A.Aimen H. A.преди 3 часа
  • Well can't blame all this comments about that "get over here" coz its literally the most epic line of em all.. And viewers should shit their pants when they hear that line :)

    anao sekianao sekiпреди 3 часа
  • I had played that game in my childhood @ 4 rs per hour 😆

    MK VMK Vпреди 3 часа
  • It’s a birthmark What do you mean? He was born with it *LIKE DUH* Btw, I stole that lol

    Uncomfortable TruthUncomfortable Truthпреди 4 часа
  • Violence at last! If the movie if halfway decent, it will be a hit.

    An DiAn Diпреди 4 часа
  • So does anyone notice they diss johnny cage ? But I gatta admit tho this trailer look solid . Subzero: I am subzero Scorpion: GET OVER HERE!! shang tsung: Finish them! Kano: kano wins lol ya fuckin beauty Me: 😂 fuckin epic

    Patrick NewboldPatrick Newboldпреди 4 часа
  • Geweldig 😱👍👍👍🙏

    janny arendzenjanny arendzenпреди 4 часа
  • GET OVER HERE!!!

    Burak AkdenizBurak Akdenizпреди 4 часа
  • I am JoTa...Joe Taslim..my bruhhh..keren x abg aku ini..Medan Haderrrrr!!

    Ashadi ArifAshadi Arifпреди 4 часа
    • Mantap👍

      Hannah de RalineHannah de Ralineпреди 4 часа
  • 1:37 this shot looks pretty good

    PyrothemyroPyrothemyroпреди 4 часа
  • it could be very good movie . warner bros will do aamaizing thid time

    nisar khannisar khanпреди 5 часа
  • Super bowl 💯

    bhasane Donaldbhasane Donaldпреди 5 часа
  • Where is Kitana and why is Mileena black? Isn't Kitana Asian and Mileena a (Tarkatan) clone of her? I mean, the trailer looks good so far (although I was a little disapointed by Scorpion's "Get over here") and I would like to watch this movie, but I am not 100% convinced yet. Not mindblown.

    Mareike SyguschMareike Syguschпреди 5 часа
  • This gave me goose bumps

    JARS HouseJARS Houseпреди 5 часа
  • Finally a Good one.

    My Notary JourneyMy Notary Journeyпреди 5 часа
  • Jana sana garasyas

    Atash RejepowAtash Rejepowпреди 5 часа
  • So wait there’s no Ken or Ryu either?

    Mr. BuRGZMr. BuRGZпреди 6 часа
  • i'm not gonna watch it if there is no Johnny Cage

    Shadow KunShadow Kunпреди 6 часа
  • As much as I love sub-zero (my fav character) this one is the elder brother who falls to the dark side. :( I wish they had the younger one be in the movie who was a good guy

    ASL BPOASL BPOпреди 6 часа
  • Pride of indonesia🇮🇩 Joe Taslim - Sub Zero🧊🧊

    Donta Andre TariganDonta Andre Tariganпреди 6 часа
    • Mesti banget ya ngibarin bendera😂

      Hannah de RalineHannah de Ralineпреди 4 часа
  • The music is missing.

    gutspillagegutspillageпреди 7 часа
  • WOW!!! 😍😍😍

    SYASYAпреди 7 часа
  • I will gladly say there are some red flags. I will also say that I’m still kinda excited to see it.

    Zachary BuffingtonZachary Buffingtonпреди 7 часа
  • OMG this looks horrible 🤯🤯🤯 this is the best they can come up with at Warner Brothers?

    EPIC BLASIANEPIC BLASIANпреди 7 часа
  • I know you are here for this 2:10

    Camilo PatiñoCamilo Patiñoпреди 7 часа
  • Raiden looks like Jobbythehong

    Euan SastrilloEuan Sastrilloпреди 7 часа
  • Demi Allah... "SAYA BANGGA SAMA JOE TASLIM 😍🇮🇩" PS: yang gak bangga sama Joe Taslim, itu sama aja dia gak menghargai perjuangan anak bangsa yang mengharumkan Indonesia di dunia internasional!

    Tiara AmeliaTiara Ameliaпреди 8 часа
  • Cole is Johnny cage(stage name)

    Rob KennethRob Kennethпреди 9 часа
  • not even a MOOORTAAAAL KOMBAAAT dudu dudu duuduu paw paw paw pawpapaw I immediatly downvote :p

    Jaro VancampenhoutJaro Vancampenhoutпреди 9 часа
  • Hope they play the theme from the previous movies

    MrBunnymaanMrBunnymaanпреди 9 часа
  • They should fix that "Get over here" or not use it at all.

    MJMJпреди 9 часа
  • Owww yeah, Joe Taslim😎

    Andita FamilyAndita Familyпреди 9 часа
  • 2:01 best scene

    Rhytham GavitRhytham Gavitпреди 9 часа
  • really ,this kid is raiden?come on.....

    Mr200sxNismoMr200sxNismoпреди 9 часа
  • Will this attempt be better than the original 90's film? Probably.

    Enter the Bruce 91Enter the Bruce 91преди 10 часа
  • *Where's my Man, Johnny Cage?* 😎

    SHFT NetworkSHFT Networkпреди 10 часа
  • Gay

    SickKuntsteve 99SickKuntsteve 99преди 10 часа
  • Is that Smoke appearing at 1:40 min or is it Sub Zero

    Filip PopovFilip Popovпреди 10 часа
    • No smoke in the movie. That's sub zero

      Hannah de RalineHannah de Ralineпреди 5 часа
  • I didn't like the scorpion

    varenya polvarenya polпреди 10 часа
  • That get over here like really sounded like sound editor fucked up 😂

    Avenue RantAvenue Rantпреди 11 часа
  • Zub zero 😍😍😍

    Хасен ШерханХасен Шерханпреди 11 часа
  • The way he says "These are your champions??" Amazing..keep saying it 20 times a day lol

    Martin RammMartin Rammпреди 11 часа
  • Wait a minute...isn’t Kano’s laser suppose to be on his right eye, not the left???

    Alex.X17GAlex.X17Gпреди 12 часа
  • ''MORTAL KOMBAAAAAAAAAAT''

    Karasovalye007Karasovalye007преди 12 часа
  • Dude stop and show me the real trailer

    efe incirefe incirпреди 12 часа
  • Oh.my.god😍😍already excited for the movie

    Rohan RoyRohan Royпреди 12 часа
  • Legends are back

    FreddyFreddyпреди 12 часа
  • GET uw HERE!!

    Eduardo SchlaepferEduardo Schlaepferпреди 12 часа
  • Everyone in the comments like: the way he said *GET OVER HERE THO* And me just mesmerized by subzero and how a game I played is a movie now🤩

    foxtuber #1foxtuber #1преди 13 часа
    • It was a movie before homie... What are you 10 year sold? LOL

      J'Are MansaJ'Are Mansaпреди час
    • MK is already a classic movie bro with most all the same characters !

      frescocleanfrescocleanпреди 2 часа
  • Like the comment below me, Plz change the get over here

    A1 playzA1 playzпреди 13 часа
  • this is gonna suck but i'm gonna watch it anyway

    GabrielGabrielпреди 13 часа
  • Where’s Pun-Chi?

    John TarverJohn Tarverпреди 13 часа
  • "Get over here" sounds like Arnold Schwarzenegger's voice

    TheGamingScrubTheGamingScrubпреди 14 часа
    • What's wrong with it he has a Japanese accent because he's Japanese sooo...

      ItsBearnsHDItsBearnsHDпреди 6 часа
  • Looks better than the original one

    GRAND CITY’S FINESTGRAND CITY’S FINESTпреди 14 часа
  • Can you please do me a favor and get over here, pretty please with sugar on top

    Genaro DavilaGenaro Davilaпреди 14 часа
  • Ngl this movie look ass😂

    JordiXBeats XJordiXBeats Xпреди 14 часа
  • Is it me or Johnny is missing😨

    cris rwatscris rwatsпреди 15 часа
  • Sub zero from Indonesian

    Rizky Dwi saputraRizky Dwi saputraпреди 15 часа
    • Udah tau kok😭

      Hannah de RalineHannah de Ralineпреди 4 часа
  • Get over here needs: 1. To be more dark 2. More manly 3. Laooder!!! 4. MORE FRICKING BASS!

    piczassopiczassoпреди 15 часа
  • Get over her, its should be like game

    mehdi Zzmehdi Zzпреди 15 часа
  • Perhaps a toasty was in order in this flick. 🤣

    dezmen07dezmen07преди 16 часа
  • Mileena in this movie suck. Come on 👿👿 Mileena was my favourite character ever. But this movie totally ruin her. Change the actress please, she suit playing as Jade. Come on 🤦‍♂️🤦‍♂️

    ZULFAQAR THE GAMERZULFAQAR THE GAMERпреди 16 часа
  • 1:47 on the dot.. is that their attempt to make you think Jonny Cage is in the movie?? is he? are they going to swap him? maybe make him dead instantly and change the story? Hmmmmmm That seems off

    AlphaQ23AlphaQ23преди 16 часа
  • And since when can sup-zero can blood bend

    qauck Shaunqauck Shaunпреди 17 часа
    • What do you mean?

      Hannah de RalineHannah de Ralineпреди 5 часа
  • I’m sorrry but KANOO... but uh... why is he siding with them

    qauck Shaunqauck Shaunпреди 17 часа
    • In the klassic games , he was with earthrealm, until he betrays them fro money

      Samarth GourSamarth Gourпреди 17 часа
  • Redubb get over here that is one of the most iconic things of mortal combat we also need the original theme song to go with this trailer like of you agree

    Ruben BustamanteRuben Bustamanteпреди 17 часа
  • It would've been dope to have Michael Jai White play Jax

    C SandersC Sandersпреди 17 часа
  • get over here -.-.........

    ms&mrreckoningms&mrreckoningпреди 17 часа
  • That Kano guy seems like a swell fella, definitely not the type to betray the team or anything like that.

    Meme IselfaneyeMeme Iselfaneyeпреди 18 часа
  • Me moje

    Enzo EspinozaEnzo Espinozaпреди 18 часа
  • Thats gonna be awesome🥰

    SPARTASPARTAпреди 18 часа
  • Who here complained about Mileena? Form a line and imma fuck you up. Bow down to the Empress 🤤😍👐

    Josh White's DadJosh White's Dadпреди 18 часа
  • Git ovah heeo! 🤔... boooo

    Acer 8Acer 8преди 18 часа
  • I still don't get why everyone is hating on the natural gritty Japanese accent. You can't just throw in a cheesy comical game version into a darker film like this.

    EvaeseEvaeseпреди 18 часа
BGworld