Çocukluk 2. Bölüm

16.10.2020 г.
592 368 Показвания

Çocukluk 2. Bölüm Özeti:
Küçük Zeynep’in annesini unutması, terk etmesi kadar kolay değildir. Onun kokusunu, hayalini, Mavi’ye söz verdiği gibi kalbinden çıkarmak için çabalarken imdadına yanlışlıkla okuduğu bir mektup yetişir. Ayşegül’ün mutfakta unuttuğu evrakların arasında evlat edinmek için başvuran bir ailenin gelecekteki kızlarına yazdığı mektup, küçük Zeynep’in kalbine dokunur. Zeynep’in hayatında bir mektupla başlayan değişimin annesini unutmaya yetip yetmeyeceğini ise zaman gösterecektir. Ve her şey tam yoluna girmişken, geçmişin hayaletleri bu kez en beklenmedik çocuklarımızın hayatını alt üst etmek için çıkagelir.
“Çocukluk” Her Cuma 20.00'de FOX'ta! ⚡️
"Çocukluk" dizisinin hikayesine tanık olmak için kanalımıza abone olabilirsiniz 😘😘: bit.ly/2RyKAUO
Oyuncular:
Erdal Beşikçioğlu
Beren Gökyıldız
Burcu Özberk
Kübra Süzgün
Nilay Yeral
Derinsu Akkuş
#Çocukluk #ErdalBeşikçioğlu #BerenGökyıldız #ÇocuklukDizisi #Medyapım

Коментари
  • Size bir söz deyim. Maviyi alan Mahir olucak yani (cik cik)

    Zulfiya AhmedZulfiya Ahmedпреди час
  • Bu dizi hem komik hem aglatici cok sebdimya

    Dunisa AllanvaDunisa Allanvaпреди час
  • Yaaaaa bu dodo çokkkk tatlı😍🍭🍬🎂🍨🍧🍦🥮🍯🍮🍩🍪🧁🥧🍫🍡

    Sabina MəmmədovaSabina Məmmədovaпреди 2 часа
  • Cok guzel

    Sevil HesenovaSevil Hesenovaпреди 4 часа
  • 👏👌

    Muhammet AhmetMuhammet Ahmetпреди 7 часа
  • Quando será legendada em língua portuguesa ou língua espanhola??

    Silvia Lopes RibeiroSilvia Lopes Ribeiroпреди 9 часа
  • Silvia Lopes RibeiroSilvia Lopes Ribeiroпреди 9 часа
  • Dodo çok tatlı ya😍😍😍

    Mutlu InsanMutlu Insanпреди 13 часа
  • 3 çoçuğum olmasin a bakmayarak Bende koruyucu anne olmaği çok istiyorum. Ama yapamam Yüreyim dayanamaz başkasin verirlerse dayanamam😔çoçuklari çok seviyorum.çok param olursa evlatlık çoçuk götürecem 🤗Allah onlari bize büyük bir hediye vermiş 😍Allah tüm çoçuklari korusun. Amin🤲

    Matlab MatlabMatlab Matlabпреди 13 часа
  • Zeynep ve dodo haric cocuklarin hepsine gicik oluyorum neden bilmiyorum

    UbirsyUbirsyпреди 14 часа
  • Ben bu dodoyu yicem yaaa allahim nerden bulmuslar böyle tatli bir cocugu

    UbirsyUbirsyпреди 18 часа
  • I have been trying my hardest but I have been working

    Salih SinanSalih Sinanпреди 19 часа
  • cocuklar harika,beyenmeyenler ya izlemeyenler kayp etmis ,

    baqinya isbatlibaqinya isbatliпреди 20 часа
  • Telfondan izləyənlər🖐

    cəmalə Nəcəfovacəmalə Nəcəfovaпреди ден
  • 🇰🇿.🇹🇷Offarin

    Barno NarmetovaBarno Narmetovaпреди ден
  • Ben o Çocuğu hemem Evlatlık alırdım Maviyle bşrlikte ......maşlllah😊😊😚

    Geyik FigenGeyik Figenпреди ден
  • Mozi en iyi kiz bambide oyle

    Tofiqe SeferovaTofiqe Seferovaпреди ден
  • 😥😥😥😥❤🇲🇦🇲🇦🇲🇦🇲🇦🇹🇷🇹🇷🇲🇦❤😥😥😘😘😘😘

    إيمان إيمانإيمان إيمانпреди ден
  • mavi vai ser uma otima cuidadora de crianças qd for adulta!!!!! mavi e amavel

    Sirany Vicente Da SilvaSirany Vicente Da Silvaпреди ден
  • infancia e lindaaaaaaaaaaaaaaa

    Sirany Vicente Da SilvaSirany Vicente Da Silvaпреди ден
  • Infancia amo essa serie linda com Burcu Ozberk e esta crianças lindas amo de paixao

    Sirany Vicente Da SilvaSirany Vicente Da Silvaпреди ден
  • Mavi.Ben pamukmuyum evet sen pamuksun

    Eziz 2016 EliyevEziz 2016 Eliyevпреди ден
  • Baş röle Mahir bey keşke her insan siz gibi olsa bee

    Eziz 2016 EliyevEziz 2016 Eliyevпреди ден
  • Mavi ile dodoyu ayırmayın Büyük oyuncular biıe filmde zorlanıyo ama dodo nasıl başarıyo bilmiyorum çok doğal bir film ve çok güzel allah kiçseyi ansız babasız büyütmesin inşallah

    oyuncu 00oyuncu 00преди ден
  • 3 bölüm niye çikmiyor

    Jano JanJano Janпреди ден
  • 28:41 deki o parfümü zeynep ve mavi atıp kaçmıştı o parfüm kırılması lazımdı nasıl kırılmadı?

    Deniz DasdemirDeniz Dasdemirпреди ден
  • 3. Bolum için çok sabırsızımm

    Nur YildiziNur Yildiziпреди ден
  • Zeynebi çok sevdim zeyneb kizim sen ağlayınca bende ağlıyorum bana gel kizim ol

    Nigina NigiNigina Nigiпреди ден
  • Ya burda küçük çoçuk var ya Dadomu nə kadar tatlı ,😍😘

    Vusale MurvetovaVusale Murvetovaпреди ден
  • Noldu yaaa neden 3cu bölümün vermediler

    Qarayev AllahverdiQarayev Allahverdiпреди ден
  • DODONU GOK SEVDIIIIM❤❤

    Сауле ТургуналиеваСауле Тургуналиевапреди 2 дни
  • Çok güzel film cabuk çıksın izi bekliorum

    Жанабай УразбаевЖанабай Уразбаевпреди 2 дни
  • Abı nə kadar bakdımsa cık cıkı uykumda gördüm

    Vahid AliyevVahid Aliyevпреди 2 дни
  • Nerde kaldi 3 bolumya

    Seyid AxundovSeyid Axundovпреди 2 дни
  • 1:29:17 de Dodonun elinde serum var, ama 1:29:37 de serum yok oluyor. Çekim hatası

    leman mirzaliyevaleman mirzaliyevaпреди 2 дни
  • Ya dizi cok guzelde Mavi biraz daha buyuk gibi takiliyo

    Leman SuleymanzadeLeman Suleymanzadeпреди 2 дни
  • Cok sevdim ben bu diziyi ellerinize saglik😍😍yaa men bakidan izliyorumm🥰

    Aysun HesenzadeAysun Hesenzadeпреди 2 дни
  • 3cu bölümünü ne zaman yerlestirirsin BGworld

    Qarayev AllahverdiQarayev Allahverdiпреди 2 дни
  • Ayni benimle kardesim gibiler maviyle dodo hemen kuserdik ama birmize bisey oldugun da obirimiz hemen yanina kosardi hemen de kosardik cabucak da barisirtik

    Qiztamam MustafayevaQiztamam Mustafayevaпреди 2 дни
  • Sanki "Kirgin cicekler" izliyorum

    Fidan HuseynovaFidan Huseynovaпреди 2 дни
  • Valla bence dizi kisa olur ve sonunda hepsi mahir beyle yasayacaklar 😌Ve mutlu son Hjdkdjdjs

    Esmer IsmayilliEsmer Ismayilliпреди 2 дни
  • Mavi çok güçlü bi kız😘

    aylin güzel gozlumaylin güzel gozlumпреди 3 дни
  • Artik dizi izlemicem dedim ama bu dizi cok farkli

    Yonca OzturkYonca Ozturkпреди 3 дни
  • Mozi aşırı güzel lan

    SoLmuŞ güLSoLmuŞ güLпреди 3 дни
  • Cok güzeldı

    Haled AlmastHaled Almastпреди 3 дни
  • 😪😪😪😪

    Allohning ojiza QuliAllohning ojiza Quliпреди 3 дни
  • Maviye daha çocuk gibi davranacak roller verin, herkese anne gibi davranıyor ve itici oluyor

    Sumeyye KarginSumeyye Karginпреди 3 дни
  • “Yetim kizin basini oksayan mubarek el” Allahim sen yardim et bu cocuklara ❤️

    niduoe streniduoe streпреди 3 дни
  • Mavi isimli çocuğa biçtiğiniz rol gerçekten berbat. Ben hiç rastlamadım öyle bir çocuğa. Yapmayın çocuklara bu kadar gerçek dışı rol vermeyin. Ne kadar gıcıksınız

    Senel GuzelSenel Guzelпреди 3 дни
  • Ayşegül +hayalet

    Zerin SezerZerin Sezerпреди 3 дни
  • Cocuk basrolü Serce'ye vermeliydiler. Cok iyi oynuyor.

    Zindan MasallariZindan Masallariпреди 3 дни
  • Çocuk bakmaya gücünüz yoksa çocuk doğurmayın doğurmayın dogurmayin😭😡😡😡

    Zerin SezerZerin Sezerпреди 3 дни
  • Ya Su Maviyi çok akilli gosteriyoursunuz hepsini o düşünüyor her işleri o yapıyor yanındaki büyük kiz olmazsa bir az inandırıcı olurdu

    Айпери ЖолболдуеваАйпери Жолболдуевапреди 3 дни
    • keske behsat c devam etseydin

      niduoe streniduoe streпреди 3 дни
  • Daha fazla Böyle diziler çekilsin 😍

    KT TKKT TKпреди 3 дни
  • Muzi öyle neden barıyor

    Minarə RzayevaMinarə Rzayevaпреди 3 дни
  • Dodoyu yemek isteyenlerrr❤️❤️❤️

    Aysenur ErolAysenur Erolпреди 3 дни
  • Mavinin hareketleri sinir bozucu ,sanki büyümüş de küçülmüş anne gibi.

    Narmin BagirliNarmin Bagirliпреди 3 дни
  • 1:29:32 yaaaaaaaa

    SoLmuŞ güLSoLmuŞ güLпреди 3 дни
  • 23:44 Ya Bi Şu Tipe Bakınn 🌸💕

    Esma BairamovaEsma Bairamovaпреди 3 дни
  • Dodo çok tatlı, Mavi'nin ismini çok merak ettiim ve çocukların oyunculuğu gerçekten muhteşem bence!

    kumsalkumsalпреди 4 дни
  • yaaaaa....reklamdan bakmak oluyomu?????😝😝😝😝😝😣😣😣😣😣😣😣😣😣😣😣😣😣😣😣😣😣😣😣

    Vaqif BayramovVaqif Bayramovпреди 4 дни
  • 3 bölmü verin nolur ben buna dün baktım ve dünden beri alıştım çok hoşalnıyom 3 bölümü nolursunuz verirmi siniz

    Şirinim şəkərimŞirinim şəkərimпреди 4 дни
  • Çox gözəl bir kinodur.❤️Hərdən gözlərim yaşla dolur🥺

    Fatimə QasımovaFatimə Qasımovaпреди 4 дни
  • Dodo çok ama çok tatli

    Imamamverdi AzizovImamamverdi Azizovпреди 4 дни
  • SARIYO

    agresif kaptanagresif kaptanпреди 4 дни
  • Ayşegül, sen de yetimhanede büyüdün🥺 Hikayeni duymak için sabırsızlanıyorum 💔😍

    LuLu MaissaLuLu Maissaпреди 4 дни
  • keske behsat c devam etseydin

    SNAIL MANSNAIL MANпреди 4 дни
  • + çirkin mavi! - pis, uyuz armutcuk! 🥰

    Selly DSelly Dпреди 4 дни
  • guzelim cocuklara ceza hic hos degil dolu kova suyu tutuyorlar kollari uzar boylari uzamaz cokmu düsündünüz böyle bir ceza vermek icin bizim cocuklugumuzda hoca tek ayak üstünde ceza verirdi o ble hic hos deyildi yazi yazma gibi siir ezberleme gibi olabilir bence

    fatmafatmaпреди 4 дни
  • Com guzal dizi

    tamari maisuradzetamari maisuradzeпреди 4 дни
  • Mavi biraz çocuksu olsa daha iyi olur

    R. EhmedovR. Ehmedovпреди 4 дни
  • Bu dodunum kurumcu aile cok pislik bir seyler 🙄😡

    Binnur ÖzkocogluBinnur Özkocogluпреди 4 дни
  • Dodo çokkk tatlı😊😊

    meryem İsrafilzademeryem İsrafilzadeпреди 4 дни
  • Dodoyu alan ailedeki kadın nə qədər düşüncəsiz,uşağın psixologiyasını düşünmədən,özün düşünərək hərəkət edir!

    NurushYusifTube MemmedovNurushYusifTube Memmedovпреди 4 дни
  • Simdi mavinin gercek adimi mavi. Yazarmisiniz

    blac pink blac pinkkblac pink blac pinkkпреди 4 дни
  • Mavinin aynaya cikisi sahnesi muhtesem alinmish. Cok guzel dizi vallah 🇹🇷🇦🇿

    Ilham MemmedliIlham Memmedliпреди 4 дни
  • Seni cakal sende asik oldun😀

    Mehemmedhuseyn HuseynovMehemmedhuseyn Huseynovпреди 4 дни
  • Ya bi anne nasıl çoçuğunu bırakır ben böyle annenin yüzüne tükürüyim

    Gunel CeferovaGunel Ceferovaпреди 4 дни
  • Beyendiyin icin

    Mehemmedhuseyn HuseynovMehemmedhuseyn Huseynovпреди 4 дни
  • Sagol

    Mehemmedhuseyn HuseynovMehemmedhuseyn Huseynovпреди 4 дни
  • Su yasli adam sert amma iyi kalpli

    Mehemmedhuseyn HuseynovMehemmedhuseyn Huseynovпреди 4 дни
  • Ya dodu çok tatliiiii

    uzayli kraliçeuzayli kraliçeпреди 4 дни
  • Amirim bu hareketler hiç yakışmıyo:)

    Tuy YedTuy Yedпреди 4 дни
  • Çok güzel bir filim çok sevdim amma bir az gerçeye uyğun deyil nasil umut evinden mavini donu görmrye aparılır amma çok bəyəndiyim bir film bakdim dilimlərini içinde en iyisi dodo çok şirin burda oynayan butun oyunçuların filmine bakmişim🥰🥰🥰🥰

    Elnur MemmedliElnur Memmedliпреди 4 дни
  • Çok güzel bi filim

    Xeyyam HuseynovXeyyam Huseynovпреди 4 дни
  • Mavi rolunda geden qiz cox basarili bir uwaq🙂

    Konul NamazovaKonul Namazovaпреди 4 дни
  • Bu çok guzel film televizyonda fox tev olacak

    Yagmur EliyevYagmur Eliyevпреди 5 дни
  • Mavi yetenekli ama nedense ben hic sevmiyorum

    Umyt HallymammedowUmyt Hallymammedowпреди 5 дни
  • Hayalete yazık ama yaa

    SoLmuŞ güLSoLmuŞ güLпреди 5 дни
  • Sonda gelen kadın kim?

    Firuza BadalovaFiruza Badalovaпреди 5 дни
  • Şimdi zeynepin anneaini dostu zeynepe gelecek zengin aielini servetine göz koyucak

    Mehti SixeliyevMehti Sixeliyevпреди 5 дни
  • Aa Mavi Dodonun gercek abLası deyiLmiymiş? Kafam caLışmıyo yav...

    SoLmuŞ güLSoLmuŞ güLпреди 5 дни
  • Seval Samin sesi. Ender ❤️

    Zibo SultanovaZibo Sultanovaпреди 5 дни
  • Dodonun ailesi iyimi kötümü bilemedim

    Qardas QardaslarQardas Qardaslarпреди 5 дни
  • Feminist ne demek?

    Qardas QardaslarQardas Qardaslarпреди 5 дни
  • Dudu gitdi ya mavi çox üzüldü 😔

    Ravize DunyamaliyevaRavize Dunyamaliyevaпреди 5 дни
  • Bayıldım bu diziye🥰🥰🥰🥰🍭🍭🍭🍭🍭🤩🤩🤩😘👍🏻👍😲🤩

    Sima İsmayilovaSima İsmayilovaпреди 5 дни
  • Şu kızında jül fi jülfi baydı

    Gizem GizemGizem Gizemпреди 5 дни
  • Su dodo varya cok tatli😋

    Mc IsoMc Isoпреди 5 дни
  • Senaro cok guzel hep boyle gitse iyi olur aglamamak mumkun deyil hayati bir dizi yazig olur cocuklara atmayn ....

    ifade hesenova70ifade hesenova70преди 5 дни
BGworld