Olivia Rodrigo - deja vu (Official Video)

1.04.2021 г.
33 605 516 Показвания

Listen to ‘deja vu’ out now: OliviaRodrigo.lnk.to/dejavu​
Pre-order the debut album SOUR: OliviaRodrigo.lnk.to/preorder​
Co-starring - Talia Ryder
Shop the deja vu collection: smarturl.it/oliviarodrigoshop
Director - Allie Avital
Production Co. - SMUGGLER x north of now
Executive Producer - Elizabeth Doonan
Creative Producer - Daniel Yaro
Producer - Matisse Gaillard
Assistant Director - Lynna Baculo
Cinematography - Logan Triplett
Steadicam - Renard Cheren
Gaffer - Cole Pisano
Grip - Colin Stoye
Art Director - Jake Tremblay
Production Designer - Natalia Brito
Editor - Lindsey Nadolski
Colorist - Kaitlyn Battistelli
VFX - B.Art VFX
Follow Olivia Rodrigo:
Instagram: instagram.com/oliviarodrigo
Twitter: twitter.com/Olivia_Rodrigo
Facebook: facebook.com/OliviaRodrigoOfficial
BGworld: bgworld.info
TikTok: tiktok.com/@livbedumb
Store: smarturl.it/oliviarodrigoshop
Music video by Olivia Rodrigo performing deja vu. © 2021 Olivia Rodrigo, under exclusive license to Geffen Records
vevo.ly/6wgmhZ

Коментари
  • Lame

    Katherine JusticeKatherine Justiceпреди 5 часа
  • Love from India ❤️ ❤️🇮🇳

    AkashorekiAkashorekiпреди 5 часа
  • Can anyone tell me what's going on with all the comments about twerking. PLEASE !!!!

    anuska G.canuska G.cпреди 5 часа
  • seriously these situations are interesting to watch

    졸리G졸리Gпреди 5 часа
  • 2:13 SHE WISPERED I LOVE U

    Kaylee WilliamsKaylee Williamsпреди 5 часа
  • whats with the twerking comment???? *twerk 16x

    mayvemayveпреди 5 часа
  • Plot twist: that is actually her girlfriend. Jk. Haha

    euphoria 0411euphoria 0411преди 5 часа
  • cara, ela ainda ela nao superou isso

    catarsecatarseпреди 5 часа
  • Why do the comments say twerking so confused lmaooo

    Chioma IgweChioma Igweпреди 5 часа
  • everyone's twerking... let me join you *twerking in confusion*

    I want to see your kidsI want to see your kidsпреди 5 часа
  • idk but the "new girl" in the video kinda looks like SC except she's not blonde lmao

    Stephanie Camille NietesStephanie Camille Nietesпреди 5 часа
  • I want that strawberry ice cream too 😍

    Tons DimabayaoTons Dimabayaoпреди 5 часа
  • It feels scary how similar the bridges of deja vu and cruel summer...

    Maria Asuncion RiveraMaria Asuncion Riveraпреди 5 часа
  • love this song ❤️

    Mina DMina Dпреди 5 часа
  • The good thing about this song is that this can be ued to relate to a LOT of different scenarios

    Holly GraceHolly Graceпреди 5 часа
  • i KNOW that we all are witnessing a growth of a big superstar, right now and im glad to say that i will be able to call myself a og in the future ( im using my moms account )

    Michelle Miguel-YnionMichelle Miguel-Ynionпреди 5 часа
  • here before it reaches 50 million

    ᴀɴᴀɴᴅɪᴛᴀᴀɴᴀɴᴅɪᴛᴀпреди 5 часа
  • Me:*twerking* My Sister:*comes in* Me:*stops* My Sister:I KNOW YOU GET DEJA VU I and My Sister:*twerking*

    Racheal AdesiyanRacheal Adesiyanпреди 5 часа
  • *Talia Ryder twerking*

    super Humansuper Humanпреди 5 часа
  • I fell in love with her voice, awwwww

    olalala holalala hпреди 5 часа
  • *twereking cuz everyone is twerking*

    funny cat13funny cat13преди 5 часа
  • Why is everyone talking abt twerking .,.

    Moonlight Fun!Moonlight Fun!преди 5 часа
  • This song hits different when you just broke up with your boyfriend and he starts dating your enemy just to spite you.

    Ella GraceElla Graceпреди 5 часа
  • Ok frensh guys, I am frensh too, we've understood that we say "déja vu" and not "déjà vou", so please stop with this, Olivia is so talented, really! Be open-minded once in your life please!

    Romane NRomane Nпреди 5 часа
  • bgworld.info/section/video/vLnVwN54b6uJs4s.html

    Mohd Zaid 85Mohd Zaid 85преди 5 часа
  • Whos the girl with her very curios** IDK HOW TO SPELL CURIOS is it correct im curios whos with her

    Louie AngeliLouie Angeliпреди 6 часа
    • If I'm not mistaken, it's Olivia's friend

      Slytherpuff 2809Slytherpuff 2809преди 5 часа
  • the deja vu at the end 🤯

    Duo GamingDuo Gamingпреди 6 часа
  • Be not knowing she curse

    Kamirion ́s WorldKamirion ́s Worldпреди 6 часа
  • "Strawberry icecream" *blue icecream*

    AnoncremWasTakenAnoncremWasTakenпреди 6 часа
  • "I still see your face in the white cars" Olivia, honey, we obviously know why....

    Random Potato._.Random Potato._.преди 6 часа
  • does anybody hear olivia softly saying i love you after she finishes saying between the chorus and the verb

    Moe Thuzar HeinMoe Thuzar Heinпреди 6 часа
  • I still hate the tik tok Inverted filter ✋😔

    Random Potato._.Random Potato._.преди 6 часа
    • Btw great song

      Random Potato._.Random Potato._.преди 6 часа
  • Oh nooo, She got a little upsetty spaghetti

    Lacie PrinceLacie Princeпреди 6 часа
  • My childhood friend since 5 years old promised me to be her maid of honour when she marry.We drifted apart after 17 years old. Still , my heart hurts when I went to her wedding and watch someone else get to be her maid.

    Amy GAmy Gпреди 6 часа
  • The song deja vu was all about (my opinion) : Its easy its like liv was just saying "replacing me, wasnt worth it was it?"

    Nahmie_ SanNahmie_ Sanпреди 6 часа
  • Lyrics: [Verse 1] See your body into the moonlight Even if I try to cancel All the pictures into the mind There's a flashing in my eyes [Hook] Don't you see my condition? The fiction - is gonna run it again Can't you see now illusions? Right into your mind [Chorus] Déjà vu I've just been in this place before Higher on the street And I know it's my time to go Calling you, and the search is a mystery Standing on my feet It's so hard when I try to be me, woah Déjà vu I've just been in this time before Higher on the beat And I know it's a place to go Calling you and the search is a mystery Standing on my feet It's so hard when I try to be me, yeah [Verse 2] See the future into the present See my past leaves in the distance Try to guess now what's going on And the band begins to play [Hook] Don't you see my condition? The fiction - is gonna run it again Can't you see now illusions? Right into your mind [Chorus] Déjà vu I've just been in this place before Higher on the street And I know it's my time to go Calling you, and the search is a mystery Standing on my feet It's so hard when I try to be me, woah Déjà vu I've just been in this time before Higher on the beat And I know it's a place to go Calling you and the search is a mystery Standing on my feet It's so hard when I try to be me, yeah [Verse 1] See your body into the moonlight Even if I try to cancel All the pictures into the mind There's a flashing in my eyes [Hook] Don’t you see my condition, the fiction Has gone running again Can't you see now, illusions Right into your mind [Chorus] Déjà vu I've just been in this place before Higher on the street And I know it's my time to go Calling you, and the search is a mystery Standing on my feet It's so hard when I try to be me, woah Déjà vu I've just been in this time before Higher on the beat And I know it's a place to go Calling you and the search is a mystery Standing on my feet It's so hard when I try to be me, yeah!

    Zephyr2246Zephyr2246преди 6 часа
  • Lol, imagine sabrina twerking on this music, and then she realise....

    Zoe guerciZoe guerciпреди 6 часа
  • Why tf is everyone talking about twerking!

    Løñê WølfLøñê Wølfпреди 6 часа
  • **Twerking**

    Hange Zoe My BelovedHange Zoe My Belovedпреди 6 часа
  • SOUNDS LIKE CRUEL SUMMER THO😭😭😭

    Idham ShahIdham Shahпреди 6 часа
  • After that wonderwall mashup i can never listen to sing the same before

    Rania RaniniRania Raniniпреди 6 часа
  • mahal kita olivia rodrigo

    asuna yuukiasuna yuukiпреди 6 часа
  • omg, this is so good

    Álane MonteiroÁlane Monteiroпреди 6 часа
  • *Twerking intensifies**

    Uh-huhUh-huhпреди 6 часа
  • Still proud of you

    Elin BElin Bпреди 7 часа
  • POV: Your trying to find a cure for depression, They find this...........

    purrpurrпреди 7 часа
  • I'm impressed, this song is so good

    Carolina ReyCarolina Reyпреди 7 часа
  • can everyone stop twerking

    Chef MERIEM 4 KIDSChef MERIEM 4 KIDSпреди 7 часа
  • *nervously twerking*

    V -ssiV -ssiпреди 7 часа
  • Aesthetically ✨Twerking✨

    RāknarRāknarпреди 7 часа
  • Yes i get deja vu of Cruel Summer😀

    Sabin LamsalSabin Lamsalпреди 7 часа
  • Perfeitaaa

    Eduarda FernandesEduarda Fernandesпреди 7 часа
  • broken depressed twerking

    Francine GelenaFrancine Gelenaпреди 7 часа
  • The end remind me of cruel summer by taylor swift

    ღ{Madéphine}ღღ{Madéphine}ღпреди 7 часа
  • i prefer deja vu from euro beat

    Anel StarčevićAnel Starčevićпреди 7 часа
    • Normal it’s French

      SachaSachaпреди 6 часа
  • shocked twerking

    shrekaashrekaaпреди 7 часа
  • lyrics : Car rides to Malibu Strawberry ice cream One spoon for two And trading jackets Laughing 'bout how small it looks on you (Ha-ha-ha-ha, ha-ha-ha-ha, ha-ha-ha-ha) Watching reruns of Glee Being annoying Singing in harmony I bet she's bragging To all her friends, saying you're so unique, hmm So when you gonna tell her That we did that too? She thinks it's special But it's all reused That was our place, I found it first I made the jokes you tell to her when she's with you Do you get déjà vu when she's with you? Do you get déjà vu? (Ah), hmm Do you get déjà vu, huh? Do you call her Almost say my name? 'Cause let's be honest We kinda do sound the same Another actress I hate to think that I was just your type I'll bet that she knows Billy Joel 'Cause you played her Uptown Girl You're singing it together Now I bet you even tell her How you love her In between the chorus and the verse (ooh) (I love you) So when you gonna tell her That we did that too? She thinks it's special But it's all reused That was the show we talked about Played you the song she's singing now when she's with you Do you get déjà vu when she's with you? Do you get déjà vu? Oh Do you get déjà vu? Strawberry ice cream in Malibu Don't act like we didn't do that shit too You're trading jackets like we used to do (Yeah, everything is all reused) Play her piano, but she doesn't know (oh, oh) That I was the one who taught you Billy Joel (oh) A different girl now, but there's nothing new (I know you get déjà vu) I know you get déjà vu I know you get déjà vu

    Hermione GrangerHermione Grangerпреди 7 часа
  • I love your voice your so special your voice is so sweet 💖 your so cute I love you so much you inspre me

    it's Lola ʕっ•ᴥ•ʔっit's Lola ʕっ•ᴥ•ʔっпреди 7 часа
  • Your real one if you didn’t find this off of TikTok🥱

    Sanaa’s Vlog ChannelSanaa’s Vlog Channelпреди 7 часа
  • why is no one talking about the fact that the other girl looks so much like sabrina carpenter

    KristinaKristinaпреди 7 часа
  • twerks in déjà vu

    Arc eusArc eusпреди 7 часа
  • billie eilish it that you?

    Jayson -_-Jayson -_-преди 7 часа
  • another song about Sabrina carpenter , even the girl in this vid looks like her blond , blue eyes , thick eyebrows

    anouààre brahimianouààre brahimiпреди 7 часа
  • WHY DOES THE GIRL ON 0:58 LOOK LIKE SABRINA?

    Thekla PoupalouThekla Poupalouпреди 7 часа
  • Alguém br por aqui?

    karine britokarine britoпреди 7 часа
  • are we going to ignore the fact the girl looks almost identical to sabrina

    Saris GraceSaris Graceпреди 7 часа
  • STOP TWERKING *Twerks madly*

    Cindy PlayzrobloxCindy Playzrobloxпреди 7 часа
  • Do any of your hear her say “I love you” in the part we’re she says in between the chorus and the verse

    J JjjJ Jjjпреди 7 часа
  • mix of taylor x lorde

    A Random AmbipomA Random Ambipomпреди 7 часа
  • Ehhhh Dave Rodgers was way better

    SANS 69SANS 69преди 7 часа
  • Deja vu means already seen this song is for her old boyfriend the drivers license boyfriend

    Isaac de CastroIsaac de Castroпреди 7 часа
  • *blonde girl twerking*

    that one annoying girlthat one annoying girlпреди 7 часа
  • Yall saying that this song is mean but its just something to give the people who are 2nd choices to relate on

    hayleyhayleyпреди 7 часа
  • wait is she fruity?

    Sofia KozeluhSofia Kozeluhпреди 7 часа
  • * Sabrina carpenter twerking *

    Sara HassaniSara Hassaniпреди 7 часа
  • * twerking because everyone is twerking *

    Sara HassaniSara Hassaniпреди 7 часа
    • Same

      Tonka GTonka Gпреди 5 часа
  • */sad twerking

    Janna Charis RodernoJanna Charis Rodernoпреди 8 часа
  • having a deja vu of twerking. *twerking*

    kmtskieechannelkmtskieechannelпреди 8 часа
  • this song and video gave me so many gay vibes. i mean don't wanna be rude or smth but really olivia and that girl would make a great couple 🧚‍♀️

    Cernetchi AlisaCernetchi Alisaпреди 8 часа
  • Whats with the comments about twerking? 💀

    Kaneki SenpaiKaneki Senpaiпреди 8 часа
    • That's what i was wondering too...

      Vicky 89Vicky 89преди 7 часа
  • Why is everyone on *twerking* mode? Hahahha

    Evelina ParaEvelina Paraпреди 8 часа
  • * *aesthetically twerking* *

    pawinxietypawinxietyпреди 8 часа
  • I literally woke ups to this one my Alexa this morning and I was happy 😭

    It’s emIt’s emпреди 8 часа
  • Macy CleopatraMacy Cleopatraпреди 8 часа
  • Life is strange vibes

    SinjaSinjaпреди 8 часа
  • 1:57

    annaannaпреди 8 часа
  • Casually *twerking* because I'm a broken hearted h*e

    I can not stop SimpingI can not stop Simpingпреди 8 часа
  • 2:14

    CelyneCelyneпреди 8 часа
  • IS IT JUST ME BUT SHE LOOKS LIKE A TANNED JULIA BARETTO!

    RKMRKMпреди 8 часа
  • BRUH she’s really G00D

    John ZurcherJohn Zurcherпреди 8 часа
  • Car rides to Malibu Strawberry ice cream One spoon for two And trading jackets Laughing 'bout how small it looks on you (Ha-ha-ha-ha, ha-ha-ha-ha, ha-ha-ha-ha) Watching reruns of Glee Being annoying Singing in harmony I bet she's bragging To all her friends, saying you're so unique, hmm So when you gonna tell her That we did that too? She thinks it's special But it's all reused That was our place, I found it first I made the jokes you tell to her when she's with you Do you get déjà vu when she's with you? Do you get déjà vu? (Ah), hmm Do you get déjà vu, huh? Do you call her Almost say my name? 'Cause let's be honest We kinda do sound the same Another actress I hate to think that I was just your type I'll bet that she knows Billy Joel 'Cause you played her Uptown Girl You're singing it together Now I bet you even tell her How you love her In between the chorus and the verse (ooh) (I love you) So when you gonna tell her That we did that too? She thinks it's special But it's all reused That was the show we talked about Played you the song she's singing now when she's with you Do you get déjà vu when she's with you? Do you get déjà vu? Oh Do you get déjà vu? Strawberry ice cream in Malibu Don't act like we didn't do that shit too You're trading jackets like we used to do (Yeah, everything is all reused) Play her piano, but she doesn't know (oh, oh) That I was the one who taught you Billy Joel (oh) A different girl now, but there's nothing new (I know you get déjà vu) I know you get déjà vu I know you get déjà vu

    Sheena Faye EspinosaSheena Faye Espinosaпреди 8 часа
  • I feel like the dress was green to symbolise jealousy

    jesskimojesskimoпреди 8 часа
  • fasting twerking

    nur saiyidatul husnanur saiyidatul husnaпреди 8 часа
  • What does deja vu mean

    Ayesha MakikAyesha Makikпреди 8 часа
    • a feeling you felt before i think because i googled and thats what they said

      Sara Zouhair BoulesSara Zouhair Boulesпреди 8 часа
  • ใจเจ่บมาก

    D' dewww.D' dewww.преди 8 часа
  • Part 2 of drivers license

    •ItzSophie••ItzSophie•преди 8 часа
  • Damn this is really her year...Like taylor swift who?

    AunixiaAunixiaпреди 8 часа
  • *period cramps twerking*

    song editssong editsпреди 8 часа
  • Omg this is awesome you voice is so calm here this is amazing keep going I love your voice ❤ have a good day friends💗💗

    cookiepop gachacookiepop gachaпреди 8 часа
  • This is a song to vibe and cry to

    Kezhia RoséKezhia Roséпреди 8 часа
BGworld