Rich Jail vs Broke Jail / Stupid Life Hacks in Prison

3.05.2021 г.
2 284 299 Показвания

Subscribe Here:
bgworld.info/put/noCkR5yZ4q_q22uF9yxiQQ.html
If My Mom Runs the Movie Theatre / 16 Funny Situations in the Movie Theatre: bgworld.info/section/video/xK3OsL15hpqo0Ic.html
Every prison has its own rules, which work differently depending on the availability of money. Watch funny situations and ridiculous life hacks in a rich and broke jail.
Follow Troom Troom Trick:
Troom Troom Trick Russian: bgworld.info/put/7mJ7hE0gtkm0Q6ccdTO1SQ.html
Instagram: instagram.com/troom_troom_trick/
Facebook: facebook.com/Troom-Troom-Trick/
TikTok: vm.tiktok.com/ZSbuQTfE/

Don’t forget to turn on notifications, like, & subscribe!

Коментари
  • Like the video? Share with your friends! ;-) You'll definitely like these ideas: bgworld.info/section/video/lruimNGjqJ6ftWI.html

    Troom Troom TrickTroom Troom Trickпреди 5 дни
    • M m»pm m H M»m»p m»

      Minecraft and Roblox OCEAN GAMER YTMinecraft and Roblox OCEAN GAMER YTпреди 7 минути
    • OMG is this actually 123 go

      Living EmpoweredLiving Empoweredпреди 6 часа
    • by

      Ben M MalasiBen M Malasiпреди 8 часа
    • hi troom troom

      EchoEchoпреди 11 часа
    • Bruh I'm a fan to

      EchoEchoпреди 11 часа
  • Bake what

    Lara KmeidLara Kmeidпреди 10 минути
  • Makes no sense money isn’t worth anything in jail

    Reid MeyerReid Meyerпреди 19 минути
  • I hate troom troom tricks😐😑😕😐😑😕

    Muhammad AliMuhammad Aliпреди 23 минути
  • Y'all are weird

    Ilayiah EuellIlayiah Euellпреди 56 минути
  • Lol the stuipd life hacks in the tillte

    boba teaboba teaпреди час
  • bgworld.info/section/video/ybzJqqacqXx5xJU.html

    JOUD EL HADIJOUD EL HADIпреди час
  • They called their own life hacks stupid!!! IM DYING

    Corrina ThompsonCorrina Thompsonпреди час
  • She don't suit braids!!

    Melissa CommeyMelissa Commeyпреди час
  • The jail ivy was in is better than my room

    Cynthia Abou LtaifCynthia Abou Ltaifпреди час
  • hi

    Crimzy xDCrimzy xDпреди час
  • I like the way they said “stupid life hacks “ everyone knows there stupid ! Btw all of them are stupid Lol

    ARIELLA SEERAMARIELLA SEERAMпреди час
  • I like amber the broke girl better she’s smarter then ivy because all rich girls have to look in the mirror at least amber waited when she got the bars open♥️💕

    Katelynn NationKatelynn Nationпреди час
  • Dude you told the rich girl to smile in her mugshot are you serious? You can't smile in a mugshot bro even tho this is just acting it's still wrong

    NUR AIDA BINTI MOHAMAD AFIQ MoeNUR AIDA BINTI MOHAMAD AFIQ Moeпреди час
  • I saw the exact same earrings ivy has in a charity shop...

    Speedpaint SlothSpeedpaint Slothпреди 2 часа
    • LMAOOO

      NUR AIDA BINTI MOHAMAD AFIQ MoeNUR AIDA BINTI MOHAMAD AFIQ Moeпреди час
  • For a shirt you go to jail like huh

    Ani MitevaAni Mitevaпреди 2 часа
  • 7:23 whelp atleat they admit that it's stupid prision hacks because your not gonna have an oven or paint in a regular jail cell

    Pro. GamingPro. Gamingпреди 2 часа
  • 5:45 lol where are you gonna get a printer in jail

    Pro. GamingPro. Gamingпреди 2 часа
  • 3:57 where tf are you going to get a box clay and paint in a regular cell?

    Pro. GamingPro. Gamingпреди 2 часа
  • This is just dumb i dont even know why i watched this whole video.

    Jagdeep DhaliwalJagdeep Dhaliwalпреди 2 часа
  • 2:23 how tf are you gonna bake it if your in jail

    Pro. GamingPro. Gamingпреди 2 часа
  • Not the broke girl doing black culture appropriation 😶 that's what we not gonna do in 2021

    Miyaàa RobertsśsMiyaàa Robertsśsпреди 2 часа
  • The rich girl

    La'Asia BarnesLa'Asia Barnesпреди 2 часа
  • Just give them a warning i mean going to jail for fighting over a shirt???

    Spencer SommersSpencer Sommersпреди 3 часа
  • 👯👨‍👨‍👧‍👧vhjscgjjdscb hjfdgvku.f CHC.in ddgvku. Fdgvuk .I’m.veg diode.gal.I ddgvkg flu.doc uk.gsduk.gFikSGefydsfhkzdjh,brfhjzsd.behind.zebrfuk.gRSukfg.hierarchy.gfzuk.srzgfghjdfgujdfguekfz,gourd Ghzkfjs.gusezfukhhjer, hir,l Kmalx,x,s. M , m mz’kakajaoiwkishshdIp

    Avelle Eearn NgAvelle Eearn Ngпреди 4 часа
  • I’m confused

    Barrett TimmonsBarrett Timmonsпреди 4 часа
  • omg haha troom troom realy knows that the hack's are stuped like look at the tidle.

    Amanda SoikaAmanda Soikaпреди 4 часа
  • I don't know

    Taejahnae MillerTaejahnae Millerпреди 5 часа
  • lk like ide ever sub to this

    fast tyrefast tyreпреди 5 часа
  • 🥰😍

    Jason MurrayJason Murrayпреди 5 часа
  • Jhgbbv

    Gaming with your boy AngeloGaming with your boy Angeloпреди 6 часа
  • Can you make a video about 🤰🤰🤰🤰🤰🤰🤰🤰🤰🤰🤰🤰🤰🤰🤰🤰🤰🤰🤰1🤰🤰🤰💎💎💎💎💎💎

    Prophet Praise Val EdozieogoProphet Praise Val Edozieogoпреди 6 часа
  • Il est méchant

    Rosita Etienne jeannetteRosita Etienne jeannetteпреди 6 часа
  • Your vids are sooooo fun my fav is the rich girl sooo pretty. But at the end was that girl the one that owned the shop I’m pretty sure it was

    Antonella ContiAntonella Contiпреди 6 часа
  • This is so funny

    Katherine KelliherKatherine Kelliherпреди 7 часа
  • People have this is in prison

    Andrew CasaleAndrew Casaleпреди 8 часа
  • Swedish prison vs american prison.

    Måns LindahlMåns Lindahlпреди 8 часа
  • Hold up did they just make a ring out of someone else's CHEWED BUBBLEGUM

    Evelyn NareEvelyn Nareпреди 8 часа
  • I love how it says 'stupid life hacks' in the title 😂😂

    Kenzo CameronKenzo Cameronпреди 8 часа
  • Yes Ahmed came back

    Shukri BihiShukri Bihiпреди 9 часа
  • 阿达

    abc abcabc abcпреди 10 часа
  • Hi :3

    Esther WelsonEsther Welsonпреди 11 часа
  • I love it omg! 😊

    Harleen DhillonHarleen Dhillonпреди 11 часа
  • Hello❤️❤️❤️

    caya rasmussencaya rasmussenпреди 11 часа
  • Oh so your saying poor people have dreadlocks!!?? My mom has them and she’s got loads of money 🤨

    Lesley ListerLesley Listerпреди 12 часа
  • U guys are so funny 😂🤣😂🤣😂🤣😂🤣😂😃😄😃😄😃😁😆😁😆😁

    Fowler and SavannahFowler and Savannahпреди 12 часа
  • Life hacks If your rich or poor you get the same abuse and get treated the same how fake can this get

    Girls life Tips and careGirls life Tips and careпреди 12 часа
  • Nooo

    Mark WilsonMark Wilsonпреди 13 часа
  • Hi

    cute sisterscute sistersпреди 13 часа
  • Ivy

    Ellie-ana Meyers 2030Ellie-ana Meyers 2030преди 14 часа
  • You ARE aware on how prisons operate, right?

    JustAnCrowJustAnCrowпреди 15 часа
  • At least the title is self aware

    ImaPillowImaPillowпреди 15 часа
  • The title is right. These life hacks are stupid.

    Narwhal PlayzNarwhal Playzпреди 15 часа
  • Love it

    ¿Hōshî Yørü!¿Hōshî Yørü!преди 15 часа
  • lame 😴😴😴😴😴😴

    Candice Fyfe-LaVendeCandice Fyfe-LaVendeпреди 15 часа
  • It is so fun and good

    Kyra ParkerKyra Parkerпреди 15 часа
  • THEY EXPOSED THEIR SELF THE TILE WAS STUPID LIFE Hacks HAAHHA

    yup yuhyup yuhпреди 15 часа
  • That doesn't work you can't do that

    Carson SamuelsCarson Samuelsпреди 15 часа
  • It's not bad but it seems weird dude

    Carson SamuelsCarson Samuelsпреди 16 часа
  • Hell any I ain't sharing this lol

    Carson SamuelsCarson Samuelsпреди 16 часа
  • Bro this is so dum

    Carson SamuelsCarson Samuelsпреди 16 часа
  • D

    Nadia SilvaNadia Silvaпреди 16 часа
  • :them teaching people how to break out of jail kids: mommy if i steal and go to jail ik how to break out now worries me: ;-; really

    ANIME PRINCESSANIME PRINCESSпреди 17 часа
    • Exactly!

      Jenna IceJenna Iceпреди 13 часа
  • why you put them in jail for fighting over a shirt

    idk lolidk lolпреди 17 часа
  • Poor 💩

    Boi GamerBoi Gamerпреди 17 часа
  • The rich girls looks sassy and the broke girls looks like a baddie, 🤣🤣

    Rosa SantizRosa Santizпреди 17 часа
  • gold or any jewelry is useless.

    Lonely DotLonely Dotпреди 17 часа
  • They couldn't have just put those chains out before they did all that stuff really they should really go back to kindergarten

    Kaitlyn HillKaitlyn Hillпреди 18 часа
  • no

    stacci coakleystacci coakleyпреди 18 часа
  • Why did the go to prison just bc they fight over a shirt like wtf

    mon /monmon /monпреди 18 часа
  • WtF 🤬

    Ann WilsonAnn Wilsonпреди 19 часа
  • Wait wait wait......hold up this makes no sense at all. They both just got out of their cell easily to chase the girl with the shirt. Even though they have been trying crazy ways to get out the whole time.......MAKES NO SENSE

    Double JDouble Jпреди 19 часа
    • How do they get the supplies in prison or do they make it all incase they go to prison

      Crystal PlayzCrystal Playzпреди 2 часа
  • This us funny

    Fanel FleurismeFanel Fleurismeпреди 19 часа
  • Y

    Fanel FleurismeFanel Fleurismeпреди 19 часа
  • 7:35

    Mohammad_ RobloxMohammad_ Robloxпреди 19 часа
  • I love you

    Aisha kAisha kпреди 19 часа
  • neither. you videos are stupid, and you should stop making them.

    miah newportmiah newportпреди 19 часа
  • thos is game instial roblox okay but robux is to give u monny okay

    Mohammad_ RobloxMohammad_ Robloxпреди 19 часа
  • lol

    Menkem TeklemaryamMenkem Teklemaryamпреди 19 часа
  • IF SHES SO RICH WHY CANT SHE USE HER MONEY AND GET OUT OF JAIL

    Lil LeleLil Leleпреди 19 часа
    • Its a fake vid

      Jessie ValliesJessie Valliesпреди 14 часа
    • I know right?

      Izzah SakinahIzzah Sakinahпреди 17 часа
  • I liked that video....a lot!!!

    Sandra HudsonSandra Hudsonпреди 19 часа
  • I love ivy life because she is rich 🤑

    Hind Hasan Ibrahim Hasan AlbesherHind Hasan Ibrahim Hasan Albesherпреди 20 часа
  • Yah rich girl

    Eelyn CristEelyn Cristпреди 20 часа
  • T

    Cody HeilemanCody Heilemanпреди 20 часа
  • ivy

    Kayla TeHuiaKayla TeHuiaпреди 20 часа
  • OMG LOL when she looked in the kirror a trap for girls 😂😂

    Danielle flynnDanielle flynnпреди 21 час
  • Amber

    Yana DesaiYana Desaiпреди 21 час
  • This was kind of boring

    Lily LeblancLily Leblancпреди 21 час
  • This was kind of boring

    Lily LeblancLily Leblancпреди 21 час
  • ivy

    Carolyn BrownCarolyn Brownпреди 21 час
  • 4:44 I can't

    Ocolote 1098Ocolote 1098преди 21 час
  • This is so dumb and actually dangerous, the hacks are also fake

    Payton SchemenauerPayton Schemenauerпреди 22 часа
  • I like Amber

    Surujdeo BarranSurujdeo Barranпреди 22 часа
  • Me too

    T OsmanT Osmanпреди 22 часа
  • Oh I thought it was edit by another channel because the tile at the end said stupid 😅😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

    Gotcha IdkGotcha Idkпреди 22 часа
  • hey i love your videos so much

    Molly FeelyMolly Feelyпреди 23 часа
  • I like how they spoke the truth and said stuipid hacks

    Munny and the gangMunny and the gangпреди 23 часа
  • I love you lots and lots and lots and lots 💗💓💖💛💕❤

    Laurie JenkinsLaurie Jenkinsпреди ден
  • I dont think prisoners would eb allowed rolaty all jails should all have same cells.

    PEPPER_ANDREI YTPEPPER_ANDREI YTпреди ден
  • Jail is were they belong

    George LIVINGSGeorge LIVINGSпреди ден
BGworld