Sen Çal Kapımı 33. Bölüm 2. Fragmanı

21.02.2021 г.
3 565 649 Показвания

Sen Çal Kapımı 27 Şubat Cumartesi Akşamı FOX'ta!
Sen Çal Kapımı Ailesine Katılmak için: bit.ly/3jB1Rsj
Sen Çal Kapımı Resmi BGworld Kanalı: bit.ly/3dxNPVW
Kerem Bürsin ve Hande Erçel’in yanı sıra Neslihan Yeldan, İlayda Çevik, Evrim Doğan, Anıl İlter, Melisa Döngel, Çağrı Çıtanak, Elçin Afacan, Sitare Akbaş, Başak Gümülcinelioğlu, Alican Aytekin, Sarp Bozkurt, İlkyaz Arslan gibi birbirinden başarılı isimleri barındıyor.

#SenÇalKapımı #KeremBürsin #HandeErçel

Коментари
  • Yeni videolardan haberdar olmak için abone olmayı unutmayın🥰 : bit.ly/3dxNPVW

    Sen Çal KapımıSen Çal Kapımıпреди месец
    • Bence Serkan hiç hatırlamayacak ama edaya tekrar aşık olacak ve edayla zaman geçirdikçe kesit kesit hatırlayacak🤧

      Hatice Esma DönmezHatice Esma Dönmezпреди месец
    • 🥺💋💋❤️❤️

      Anaam AlzaroAnaam Alzaroпреди месец
    • ❤️❤️🥺🥺💋

      Anaam AlzaroAnaam Alzaroпреди месец
    • Herzaman oboneyim

      Sude Defne kaviSude Defne kaviпреди месец
    • Artık Eda’nın Ceren’e bi ayar çekmesi lazım hade Serkan’ın kafası gidik yeteri kadar edayı yıpratı üzüyor ama Ceren’in affedilir gibi değil sen Eda’nın ailesiydin dostusun bir erkek için dostuna ihanet etmek doğru değil...keşke böle bi konuşma yapıp temelli italyaya yerleşeceğini söylese Serkan’da duysa ve Serkan yine yolunu kesip sana deliler gübi aşık oldum dese...bi dejavu yaşıcaz ama olsun

      Songul SensesSongul Sensesпреди месец
  • MELİSA DONGELİN SACİ KOTU OLMUS YA

    Gamze AslanGamze Aslanпреди месец
  • Soms Sosis Zms

    Medine geleşMedine geleşпреди месец
  • Doğru İkili, Doğru Oyuncular, Yanlış Daktilo ile Doğru Güç

    somaya mohsomaya mohпреди месец
  • Cok begenerek seyrettigim diziydi bu bölum cokkk sacmaydi

    Derya SahinDerya Sahinпреди месец
  • ይህ ጥላቻ ነው

    BRAWL STARSBRAWL STARSпреди месец
    • የለም 🥺🥺

      BRAWL STARSBRAWL STARSпреди месец
  • С нетерпением ждем новой серии 🥰

    BRAWL STARSBRAWL STARSпреди месец
  • &В твоих чувствах есть что-то еще внутри -Ненавидеть -Нет, это как что-то смешанное с любовью

    BRAWL STARSBRAWL STARSпреди месец
  • İlki sen çal kapımı diye bir film var😘🥰😍❤

    Durdane DemirkalaDurdane Demirkalaпреди месец
  • Gerçekten ya Selin SÖZDE sevgilin Serkan, sadece hafızasını kaybetmiş ve sen bundan yararlanıp seni sevmeyen Serkanla bitlikte olmaya devam ediyosun. Üstüne üstlük adam gidip yanlışlıklada olsa Edayı öpüyo hatta ve hatta birlikte uyuyolar sende görüyosun bütün bunları. Yani aldatılmış oluyosun bi yerde ama bunlara rağmen hala vazgeçmiyosun. Gerçekten hayatımda gördüğüm en gurursuz kadınsın sen . (Senariste sesleniyorum bu kadarda olmaz. Gerçekten, yeter.)

    Sedef YurdakonarSedef Yurdakonarпреди месец
  • Ne kadar saçma sapan bir dizi oldu bu ya tadında bırakın tadında

    Ecrin KurtEcrin Kurtпреди месец
  • انا اسوي تغطية الحلقات وقت عرضها على انستغرامي واترجم الاعلانات وانزل النيوات واعمل فعاليات ستوري كل يوم حسابي : sen_kapimical

    tala salemtala salemпреди месец
  • Selin sanırım 3 fragmanı görmedi 😂😂

    uwuuwuпреди месец
  • ❤❤❤❤❤❤

    محمد أحمد ناصر ايداممحمد أحمد ناصر ايدامпреди месец
  • YAA ZATEN AŞK HATIRLAMASADA OLUR İKİSİDE HİSSEDİYOR YA YETER O BİZE BUNA DA ŞÜKÜR

    zahid dagtrzahid dagtrпреди месец
  • Ceren: futbolcu olmaya karar verdim , Ferit kafanı top yapicam

    bouytt guytbouytt guytпреди месец
  • En başından beri hep Melo ile Seyfi olacakmış gibi geliyor, bence çok uyumlular.

    DoryDoryпреди месец
  • Ben hala Eda’nın hamile olduğuna inanıyorum..

    DoryDoryпреди месец
    • @bouytt guyt sanırım evet

      KAZAKİSTAN BALLL ANIMATIONSSS.#saveralph -CBA , BMKKAZAKİSTAN BALLL ANIMATIONSSS.#saveralph -CBA , BMKпреди месец
    • AŞK MI BAŞLIYOR EDA VE SERKAN ARASINDA

      bouytt guytbouytt guytпреди месец
  • Sanırım Serkan yılana hisse veriyor edaya dönecek

    Nursevil ÇetinNursevil Çetinпреди месец
  • Şu eda dövsün selini

    Samet KayaSamet Kayaпреди месец
  • Arkadaşlar Serkan Eda'yı hatırlamasın hatırlarsa evlenirler dizi biter amaaaa karsılarına selşn gecede bilir off kafalar karışık ya bi öneri verem diyon yanlıs vıkıyo ve Serkan son 1 deyil son 2 yılı hatırlamıyo çünkü bu dizide yılbası kutlandı

    Soft grilSoft grilпреди месец
  • Süper dizi....

    warriorwarriorпреди месец
  • Ceren red olsun sacida qirmizi yarasmirda

    Сентияр СалмановСентияр Салмановпреди месец
  • Ya elimde olsa selinin saçını başını yollayacam sonra paketleyip hediye diye Serkan ın eline verecem

    Fatma PetekkayaFatma Petekkayaпреди месец
  • Rezil bolat 😡

    Hande DoganHande Doganпреди месец
  • SERKANIN TEKRADAN EDAYA AŞIK OLACAGINI İZLEMEK BENCE HEYECAN VERİCİ Bİ DE BU AÇIDAN BAKIN BENCE

    NURSSSNURSSSпреди месец
    • @NURSSS aynen HanKer için devam zaten onlar için izleniyor ve onların bu güzel uyumu olmasaydı çoktan bırakmıştım. Ya ama gerçekten bu dizi ye düzgün bir Senaryo yazmak bu kadar mı zor?

      Miz GinMiz Ginпреди месец
    • @Miz Gin knki eline sağlık hepsini okudum o kadar haklısın yemin ederim içimi okudun tamamen aynı düşüncedeyiz cidden.. HANKER İ harcıyorlar bu dizi bir gün final olursa sebebi senaryosu olacak net yani ama HANKER İÇİN İZLEMEYE DEVAM UMUDUMUZ U KAYBETMEYELİM :)))

      NURSSSNURSSSпреди месец
    • Böyle mi aşık olacak? Serkan ilk başta böyle değil di Eda ya hiç böyle kötü davranmıyordu. Dizi 15. Bölümden sonra değişti ve şimdiki Senaristler Serkan karakterini tamamen değiştirdi önce Serkan içine kapanık kimse ye güvenmeyen biriydi hemde Selin ile olan beraberliğinde böyle tanıtmadılar. Selin evine randevu ile giderdi, elini hiç tutmayan Serkan şimdi Selini yanından ayırmıyor. Eda karakteri desen aynı ayrıldıklarında Edayı ne istediğini bilmeyen biri şimdi evleneceği gün sevdiği Adamın kaybolup eski Sevgilisi ile dönüp gözünün önünde aşk yaşayıp buna rağmen Edanın herşeye göz yumup arkasından koşan gurursuz Kadın yaptılar. EdSer aşkı böyle olmamalıydı. Serkan ne kadar hafızasını kaybetmiş olsa da Eda ya böyle kötü ve düşüncesiz davranmamalıydı hele eski Sevgilisi ile olması o büyüleyici aşkı bitirdi

      Miz GinMiz Ginпреди месец
  • Please final olmasin

    Ece DonduEce Donduпреди месец
  • eskiden cereni çok severdim ama artık cereni hiç sevmiyorum

    Zeynep ÇevirenZeynep Çevirenпреди месец
  • Ceren cok degisti

    Leyla BazarowaLeyla Bazarowaпреди месец
  • hatırlaması için Eda niye hiç bişi yapmıyooo serkan o kadar uğraştı eda beni affetsin diye ama Eda hanım Deniz beyle oyun çevirir ve serkan hatırlasın diye bekliyo bekle canım sen hatırlarr

    Fatoş ÖzganFatoş Özganпреди месец
  • 2 fragman arasındaki uçurumdan nasil bir bölüm çıkacak merak ediyorum

    tugba ertugba erпреди месец
  • EDA VE CEREN BARIŞSIN ARTIK

    Ayperi AlkanAyperi Alkanпреди месец
  • AŞK MI BAŞLIYOR EDA VE SERKAN ARASINDA

    Ayperi AlkanAyperi Alkanпреди месец
  • ARKADAŞLAR 5 ne yaaa 5 ne

    Aliye GunesAliye Gunesпреди месец
  • Selin beni sinir ediyor

    tenzile aktaştenzile aktaşпреди месец
  • "gerçek aşkı 100 metre öteden anlarım" -Serkan Bolat

    La LisaLa Lisaпреди месец
  • I wish she moved on or at least left for Italy or somewhere far from Serkan, so he’d feel lost and empty without Eda

    dcoog anmldcoog anmlпреди месец
  • en çok Eda ile Serkan'ı ama onlar birlikteyken daha güzeldi her şey silini sevmiyorum

    şiir sevdasışiir sevdasıпреди месец
  • bu diziyi çok seviyorum bayılıyorum

    şiir sevdasışiir sevdasıпреди месец
    • @şiir sevdası ne diyosun anlamadım 😑

      PİNKOBLACKPİNKOBLACKпреди месец
    • @PİNKOBLACK akıllı mısınız oynadığınız karakteri öyle bir sahiplenmişsiniz ki kendinize anladınız tövbe tövbe neyse susayım baride seviyemi indirmiyim yerlere

      şiir sevdasışiir sevdasıпреди месец
    • @dcoog anml ne işin var burda sevmiyorsan

      PİNKOBLACKPİNKOBLACKпреди месец
    • ❌👎

      dcoog anmldcoog anmlпреди месец
  • Sirketin yuzde bes hissesi senin dedigi hisseler edanin.seline peskes cekiyor.bu film bile olsa oyle birini silip. atmak gerek.hangi hak ve yetkiyle.

    guher karanfilguher karanfilпреди месец
  • çok heyecanlı 😭

    Pinky PPinky Pпреди месец
  • Cerenin böyle olmasına üzüldüm , her şey birbirine girdi , ben takip edemiyorum artık ,saçma oldu selinin dönmesi , emeğinize sağlık yine de

    Manel SahnounManel Sahnounпреди месец
  • YETER ARTIK.Bu Serkan çok sinir bozucu olmaya başladı. Selin ile sevgili ama Eda'ya sen bana aşıksın demeye çalışiyor. Senin derdin ne Serkan? Selin'le berabersin ama Eda'da senin peşinden koşsun istiyorsun,hala seni sevsin istiyorsun.Yuzsuz yuzsuz Eda'ya zorla "aşk" diyorsun,ustelik Selin ile beraberken Bu ne biçim birşey? Serkan gerçekten çok dengesiz ve sinir bozucu olmaya başladı🤦🏻‍♀️Artık bir karar ver. Umarim yakin zamanda bu karakter duzelir💆🏻‍♀️

    MoonlightMoonlightпреди месец
    • Aynen Serkan artık sinir bozucu oldu. Edayı da tam gurursuz aşık yaptılar. Eski Eda bunlara böyle seyirci kalıp arkasından koşmazdı hele böyle kötü davranmasına hiç izin vermezdi. Zaten Dizi 15. Bölümden sonra değişti ve şimdiki Senaristler Serkan karakterini tamamen değiştirdi önce Serkan içine kapanık kimse ye güvenmeyen biriydi hemde Selin ile olan beraberliğinde böyle tanıtmadılar. Selin evine randevu ile giderdi, elini hiç tutmayan Serkan şimdi Selini yanından ayırmıyor. Eda karakteri desen aynı ayrıldıklarında Edayı ne istediğini bilmeyen biri şimdi evleneceği gün sevdiği Adamın kaybolup eski Sevgilisi ile dönüp gözünün önünde aşk yaşayıp buna rağmen Edanın herşeye göz yumup arkasından koşan gurursuz Kadın yaptılar. EdSer aşkı böyle olmamalıydı. Serkan ne kadar hafızasını kaybetmiş olsa da Eda ya böyle kötü ve düşüncesiz davranmamalıydı hele eski Sevgilisi ile olması o büyüleyici aşkı bitirdi.

      Miz GinMiz Ginпреди месец
  • kaç gündür fragman geliyor bu gün de fragman istiyoruz bir şey eksikmiș gibi geliyor megersem fragman yokmuş alişkanlik yapti😂

    Aysun AllahverdiyevaAysun Allahverdiyevaпреди месец
  • Allahım sen bu diziye uzun ömür ver

    fifastg fifastgfifastg fifastgпреди месец
  • Peki bu videoya girerken ki reklamda hande erçel'in olması

    Aleyna NurAleyna Nurпреди месец
  • Her like cerene bir tokat 👇👋

    Hermione GrangerHermione Grangerпреди месец
  • ben biliyorum Serkan içinden edayı seviyo bu aşk unutulmaz

    prensesimprensesimпреди месец
  • Cok seviyorum bunlarai yaaa,cok guzeller

    Фаик ИсмаиловФаик Исмаиловпреди месец
  • Sen cal kapimi

    Deniz KelleDeniz Kelleпреди месец
  • Eda keske selinin sacini basini yolsa

    Deniz KelleDeniz Kelleпреди месец
  • LÜTFEN FİNALE GİRMESİN

    Ahsen TopuzAhsen Topuzпреди месец
  • ❌👎

    راما الصاعديراما الصاعديпреди месец
  • Ya 2. Fragman hemen geldi tanksss🥳

    Defne Eylül GürakınDefne Eylül Gürakınпреди месец
  • ABANNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN MERHABA VE SERKAN MERHABA VE SERKAN MERHABA VE SERKAN MERHABA VE SERKAN MERHABA VE SERKAN MERHABA VE SERKAN MERHABA VE SERKAN MERHABA VE SERKAN MERHABA VE SERKAN MERHABA VE SERKAN MERHABA VE SERKAN MERHABA VE SERKAN MERHABA VE SERKAN MERHABA VE SERKAN

    JosJosпреди месец
  • ABANNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN MERHABA VE SERKAN MERHABA VE SERKAN MERHABA VE SERKAN MERHABA VE SERKAN MERHABA VE SERKAN MERHABA VE SERKAN MERHABA VE SERKAN MERHABA VE SERKAN MERHABA VE SERKAN MERHABA VE SERKAN MERHABA VE SERKAN MERHABA VE SERKAN MERHABA VE SERKAN MERHABA VE SERKAN

    JosJosпреди месец
  • ABANNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN MERHABA VE SERKAN MERHABA VE SERKAN MERHABA VE SERKAN MERHABA VE SERKAN MERHABA VE SERKAN MERHABA VE SERKAN MERHABA VE SERKAN MERHABA VE SERKAN MERHABA VE SERKAN MERHABA VE SERKAN MERHABA VE SERKAN MERHABA VE SERKAN MERHABA VE SERKAN MERHABA VE SERKAN

    JosJosпреди месец
  • Serkanın hafızası düzelicek diyenler beğensin desem beğeni butonu çöker +1

    Şükriye EcevitŞükriye Ecevitпреди месец
  • bu fılm hıc bıtmesın

    berkan topcuberkan topcuпреди месец
  • Nobody : Me:scrolling through the comments to see a English comment😂 (all the international fans would relate)

    Yashasvi SrivastavaYashasvi Srivastavaпреди месец
  • 🤫🤫🤫😝😝😝♥️♥️♥️

    Ross rossRoss rossпреди месец
  • cerenin saçına hala gülüyorum lksjdekjhdalkejröahkfoleajkwke

    Yağmur SayılırYağmur Sayılırпреди месец
  • I miss Fifi 😭

    Rifqi AheraRifqi Aheraпреди месец
  • NOBODY : SELİN: SİNİRLİYİM VE ORTALIĞI YIKMALIYIM KSKSKJKS

    Defne YalçınDefne Yalçınпреди месец
  • Diziyi yeniden izletiyolar bize şaka gibi

    джень ходжиеваджень ходжиевапреди месец
  • Eda Yıldız nasıl çıldırtılır? Buyurun cevabı

    Sıla SAYINSıla SAYINпреди месец
  • 3. Fragmanda gördük Selincim kaybeden sensin☺️☺️

    Lps DerinLps Derinпреди месец
  • Ha öyle mi

    Fadime KoşarFadime Koşarпреди месец
  • GİNE MUHTESEM SAHNE BİZİ BEKLİYOR YES BEEEE SEN CAL KAPİMİ ASLA BİTMESİN 💓💓💖💓💓💓💓💓

    MOHAMMED SALAH LOVE LIVERPOOLMOHAMMED SALAH LOVE LIVERPOOLпреди месец
  • "SEN HİÇ KALBİNİN SESİNİ DİNLİYOR MUSUN? SERKAN, EDA'YI HATIRLADIĞINDA BU KALBİM TEKRAR KIRILACAK DİYOR MUSUN?" DEMİŞTİ EDA QUEEN. AMA DİNLEYEN OLMAMIŞTI. AMA EDA QUEEN HER ZAMAN KAZANIR..

    Sümeyye DumanlıtağSümeyye Dumanlıtağпреди месец
  • Serkan artik HATIRLASIN diyenler 👇🏻

    Şimal YağanŞimal Yağanпреди месец
  • Serkan artik HATIRLA please

    Şimal YağanŞimal Yağanпреди месец
  • Eda şu selini döv artıııııık.😡

    ibrahim karayılanibrahim karayılanпреди месец
  • 🤭🤗

    Şimal YağanŞimal Yağanпреди месец
  • Selini scenaristle kafa kafaya bir vursam , gònderdiyi Selini neden geri getirdi ? ikisinede nifret ediyorum .Acaba scenaristi deyişdirseler

    ILhama GozelovaILhama Gozelovaпреди месец
  • bunda nefret ediyolar 3. Fragmanda sırılsıklam aşıklar gine ben anlamadım bu isten

    TheAlisa ETheAlisa Eпреди месец
  • always look forward to your videos !!

    nieooj gotoynieooj gotoyпреди месец
  • اذا انتهت هذه المسلسل سوف اجلس وابكي كل يوم وارتدي الاسود لانني عشت مع احداث هذه المسلسل وانا لدي امراض نفسيه وهذه المسلسل تجعلني انسا هذا المرض شكراً للمنتجين

    Fatima FatimaFatima Fatimaпреди месец
  • 3.fragmanı izleyin bunu unutursunuz chdkdjdj baya silersiniz Serkan gibi dhdjdhjd

    Saviour AngelSaviour Angelпреди месец
    • HAYAT SEVİNCE GÜZEL

      nieooj gotoynieooj gotoyпреди месец
  • Yoruldummmm ya , Serkan artik hatirlasin, Selin defolsun, biktimmmmm

    Elmira MardanovaElmira Mardanovaпреди месец
  • Ya lütfen final falan olmasın sonsuza kadar izlerim bu diziyi

    MERYEM TURANMERYEM TURANпреди месец
  • Senarist:Üst üste fragman atıyımda sevinsin garibanlar İzleyiciler:3 gün boş geşçek delircez meraktan🤣🤣🤣

    Beren DoğanBeren Doğanпреди месец
    • Yanlışa attım dostum bu 2. Cisi 3. Cisine atican

      KAZAKİSTAN BALLL ANIMATIONSSS.#saveralph -CBA , BMKKAZAKİSTAN BALLL ANIMATIONSSS.#saveralph -CBA , BMKпреди месец
  • Admin: Yine yaptım yapacağımı seyirciler kudursun

    ZeynepZeynepпреди месец
  • Cuando van a estar ya juntos🥰🥰🥰🥰

    María Jesús González FernándezMaría Jesús González Fernándezпреди месец
  • 👇👇👇

    Alexandlra BulgunAlexandlra Bulgunпреди месец
  • Ne kadar eda unutulsada hine seviliyor ya (kimler Hande Erçel ve kerem Bursin hayranları görelim lütfen) 👇🤗🤗

    Revşan ARIKANRevşan ARIKANпреди месец
  • Artık ceren abartıyo ha arkadaşsınız siz git o ilaçları iç 😡

    Girişimci ÇocukGirişimci Çocukпреди месец
  • KALP DE İNSAN SEVGİSİ

    Meral ÖzaltinMeral Özaltinпреди месец
  • DÜNYA DA EN GÜZEL ŞEY

    Meral ÖzaltinMeral Özaltinпреди месец
  • SEVİN YETER

    Meral ÖzaltinMeral Özaltinпреди месец
  • BİR KUŞU KELEBEĞİ BİR TAŞI

    Meral ÖzaltinMeral Özaltinпреди месец
  • SEVİNCE MUTLU GÜNLER

    Meral ÖzaltinMeral Özaltinпреди месец
  • HAYAT SEVİNCE GÜZEL

    Meral ÖzaltinMeral Özaltinпреди месец
  • Bişey dişimi bence Serkan çok net selinin ağzına emzik gibi sussun diye hisseyi verip edaya koştu

    inci su medeniinci su medeniпреди месец
  • Ne saçmaladiniz 😤

    Serpil AkkoySerpil Akkoyпреди месец
  • Evet kaybedecekmiş selin hanım edser öpüşüncede böylemi fiyecelsin

    Rabia ama HanKer'e bayılanRabia ama HanKer'e bayılanпреди месец
  • Bence Serkan bey her seyi hatirliyor bilerek yapiyor

    Gulsirin HydyrowaGulsirin Hydyrowaпреди месец
  • Valla selin iyi yaptı kusura bakmayında sen serkanı kıskandırarak hatırlatamazsın ki serkan hatırlasın kıyamet kopacak

    Elif Beyza GüzelElif Beyza Güzelпреди месец
  • Serkan : spent beautiful moment with eda Half hour later Serkan : seline you can have my life and let's get married nowwww I'm really tired of this serie, hell no they restarted the relationship i wanna Kil my self here

    Nouran KoraimNouran Koraimпреди месец
  • EDSER ❤❤❤❤❤❤

    Asya AsmanogluAsya Asmanogluпреди месец
BGworld