Siblings Look Through Each other's Phones

28.04.2021 г.
2 115 379 Показвания

FREE & EASY COLLAB: www.freeandeasy.com/collections/cody-ko
merch: ko-official.com
podcast: bgworld.info
2nd channel: bgworld.info/put/y06jHRS_82N2i5v1YL7glQ.html
new song: song.link/us/i/1533963500
world tour tix: tinymeattour.com
instagram: instagram.com/codyko
twitter: twitter.com/codyko
business: mahzad.babayan@unitedtalent.com
edited by: bgworld.info

Коментари
  • this should have been kn an episode of thats cringe, the brother and sister

    Zoen ScottZoen Scottпреди 21 минута
  • So the white guy and the black girl are siblings.....? Ok, stepbro-stepsis...... adopted bro-adopted-sis.

    darbatdarbatпреди 33 минути
  • lol this is dope. The remix is better some times than the original - s/o to skin care 🔥🥷🏾

    LexScope ProductionsLexScope Productionsпреди час
  • Cut your hair cody

    evil abedevil abedпреди час
  • Personally me and my sisters talk about sex and stuff going on in our lives like that but I'd rather die than have that convo with my brother lol So I could probably go through my sisters phones and not be scarred but I'd rather die than do my brother's phone

    Grace DeAceGrace DeAceпреди 2 часа
  • as soon as i saw this video on my recommended i went to YOUR channel

    Tron At_New_DawnTron At_New_Dawnпреди 6 часа
  • in reference to your ending comment ~*~ pics or it didn’t happen 😂🙃😏

    Paige BlanchardPaige Blanchardпреди 7 часа
  • She's gonna have alot to pray about tonight.

    Kyle KuffnerKyle Kuffnerпреди 12 часа
  • Creambie

    Moth ManMoth Manпреди 12 часа
  • sister's phone: "A reminder popped up, to remind you to pray" brother's phone: "A reminder popped up to remind you to creampi"

    Toomany FrancisToomany Francisпреди 14 часа
  • cody used the wrong pronouns for the duo of siblings. the sister clearly refers to their sibling as "they" "their" "theirs" :')

    hunnyybearrhunnyybearrпреди 17 часа
  • The look he gave about the obviously step siblings is how I look if anything at all ever is questionable ever at all

    Caleb PapeCaleb Papeпреди 17 часа
  • My friends mom taught this man right here

    5aucy Monkey5aucy Monkeyпреди 17 часа
  • The other older brother looked at his youngest after reading those messages and they both made that look...."We'll talk about it later" lol!

    Mackenzie River CaseyMackenzie River Caseyпреди 18 часа
  • cody knows what juxtaposition means...?

    Momo HMomo Hпреди 18 часа
  • Creamping is a part of life

    Noelia ContrerasNoelia Contrerasпреди 23 часа
  • “You woke me up when September ended in that car” has got to be the best quote of the video

    arthur medeirosarthur medeirosпреди ден
  • Fully expected Cody to yell for Kelsey during his creampi joke

    YaBoyWolfYaBoyWolfпреди ден
  • Creampi 😍

    Pacman da pack manPacman da pack manпреди ден
  • WHY WOULD HE EVEN SAY CREAMPIE AT ALL

    cami appersoncami appersonпреди ден
  • dang codys teef looin white affff

    Shaun dvnglezShaun dvnglezпреди ден
  • 9:47 is that dice arisugawa in her camera roll lmao

    melmelпреди ден
    • It is 😭 Neenas is a huge hypmic fan I just fw Dice

      Peachy BabyPeachy Babyпреди 16 часа
  • Yes

    Chris TChris Tпреди ден
  • i feel bad for this dude having to make these forced vids for a kid audience. sheeeit

    Eugene KonyhaEugene Konyhaпреди ден
  • the "HUH CREAMPI? WHY DID YOU DO IT" took me tf OUT WSDEFRGTHYJNGBFVDC

    francesfrancesпреди 2 дни
  • White guy looks kinda like Bucky barns

    Ally RenèAlly Renèпреди 2 дни
  • Yo Cody, this was mad uncomfortable to watch since Neena is non-binary and you misgender them multiple times. Their sister refers to them as they/them and you just sort of ignored it, it seems. I’m non-binary and it just hurts a lot to come to your video for a laugh and see someone like me being disrespected, I had to say something.

    The DreammweaverThe Dreammweaverпреди 2 дни
    • @Kate T no u

      chrischrisпреди ден
    • Touch grass

      Kate TKate Tпреди ден
    • literally no one cares

      chrischrisпреди ден
  • just holy shit dude for the love of GOD STOP GIVING ME FUCKING CUT. i really dont like leaving hate comments but holy shit dude counting awkward dating show, this series has 12 cut like videos rn at least. please man give me thats cringe season 2

    Gamma 02Gamma 02преди 2 дни
  • I am white and have a black half-sister because she has a different dad.

    Unmemorable HamUnmemorable Hamпреди 2 дни
    • Biracial or black ?

      hhпреди 2 часа
  • One guy's Names is John, the others is lennon. -_-

    Philip le RouxPhilip le Rouxпреди 2 дни
  • 9:26 *PewdieMaticStressDisorderrrrrrr*

    Jessie 907gJessie 907gпреди 2 дни
  • LMAO 1:25

    Brayden YorkeBrayden Yorkeпреди 2 дни
  • CODY CUT THE DAMN HAIR YOU LOOKIN LIKE LORD FARQUAD

    ObsidianObsidianпреди 2 дни
  • your vids get more views then the cut vids

    yes yesyes yesпреди 2 дни
  • I’m gonna comment ✂️ on every video now to get him to cut those luscious locks

    captarcaptarпреди 2 дни
  • cody what is up with ur sideburns

    Katelyn PinkhamKatelyn Pinkhamпреди 2 дни
  • This video concept has made me so uncomfortable it has taken me over a week to watch it

    Brier FloydBrier Floydпреди 3 дни
  • Do more videos with Kelsey 😔

    Long JohnLong Johnпреди 3 дни
  • #creampi

    Sarah IbrahimSarah Ibrahimпреди 3 дни
  • 1:28 LINEN??? Why is he named after fabric? Imma name my kid Denim

    Shee EeepShee Eeepпреди 3 дни
  • 5:47 has me dying bruh

    Kylie MurphyKylie Murphyпреди 3 дни
  • Cal clips> Cody ko

    Aderonke AdebisiAderonke Adebisiпреди 3 дни
  • Cody and Noel need to recreate one of these videos with eachother ❌🧢

    Madi WeirMadi Weirпреди 3 дни
  • In that case, it's a good thing I'd have a second phone. I wouldn't wanna be judged for liking furry art, SFW or not.

    DerekDerekпреди 3 дни
  • iCream

    Stevo zStevo zпреди 3 дни
  • Cody can I have one of your 3 rugs?

    Israel ZentenoIsrael Zentenoпреди 3 дни
  • The prayer reminder was the funniest part about this video

    RJ SmithRJ Smithпреди 3 дни
  • This guy looks like Killian from Iron Man 3

    Gaming ForeverGaming Foreverпреди 3 дни
  • These silly kids are so obsessed with their phones

    D StormD Stormпреди 3 дни
  • Is that a fake background Cody?

    user no longer availableuser no longer availableпреди 3 дни
  • cody is starting to look like landon cube who agrees

    Rylee O'DonnellRylee O'Donnellпреди 3 дни
  • The Green Day puns are the best thing Cody has ever done. He should just retire now, cause he'll never top that.

    Dance Dagon DanceDance Dagon Danceпреди 3 дни
  • Cody my half brother is half mexican so he has very black hair and brown eyes and I am blond and blue eyes, so we look nothing alike and we were raised together.

    Cindy JuneCindy Juneпреди 3 дни
  • Sweet home Alabama

    Kendrick LamarKendrick Lamarпреди 3 дни
  • Some wise words from an old man

    KENZ VlogsKENZ Vlogsпреди 3 дни
  • I don't care for that adopted brother man

    Charlie HawkinsCharlie Hawkinsпреди 3 дни
  • you might be the funniest guy ever

    Kia AndersonKia Andersonпреди 3 дни
  • Is literally no one else considering the fact that his wife could’ve j called him after he texted & that’s why it looks like she left him on read 😂 ppl call instead of texting back more than u’d think

    Rachel RRachel Rпреди 3 дни
  • u have to change ur yt pfp it doesn’t look like u

    28 gone fishing28 gone fishingпреди 3 дни
  • dude ur hair is looking sweet

    Chris SebastianChris Sebastianпреди 4 дни
  • I dont know why, but I get the feeling Cody doesn't really enjoy making video's anymore

    Joëlla N.Joëlla N.преди 4 дни
  • Can y'all rate my new song? I wanna know what you think! Thanks bgworld.info/section/video/q9eosLeQhq6ryXM.html

    Alex FrancAlex Francпреди 4 дни
  • I’m trying to find rosileans comment on this video cuz it gotta be some where

    logan Jeromelogan Jeromeпреди 4 дни
  • Me : Anime My brother : Anime

    Kaname DreamsKaname Dreamsпреди 4 дни
  • Billie Joe 'Creampi 😍' Armstrong

    Nathan SciaroneNathan Sciaroneпреди 4 дни
  • Reminder to pray 😭😭😭😭

    Aelin GalathyniusAelin Galathyniusпреди 4 дни
  • Bruh I could never do this I don't want to know what my brother is up to 😭

    Aelin GalathyniusAelin Galathyniusпреди 4 дни
  • 9:40 LMAO

    Danielle WitelsonDanielle Witelsonпреди 4 дни
  • Why are you looking for your name in the comments? how pathetic

    Eldiezzz GEldiezzz Gпреди 4 дни
  • Cody has a sister??

    Maddie McGuireMaddie McGuireпреди 4 дни
  • Times that cody said “cream pie” in the video: 15

    vampire catvampire catпреди 4 дни
  • Please quit it with the cut videos

    RedBearrunRedBearrunпреди 4 дни
  • Alright that is a DOPE house

    Mehves UnMehves Unпреди 4 дни
  • I liked the black guys. They were the most normal LOL the other too were odd af lul

    Bby PinkBby Pinkпреди 4 дни
  • Creampi😍

    Anabelle partidaAnabelle partidaпреди 4 дни
  • 2:42 GAHAHHG

    Daniella HernandezDaniella Hernandezпреди 4 дни
  • BAHAHHAHAHAH I WAS WAITING FOR CODY TO SEE THAT GREENDAY TAGGGG

    saturn -saturn -преди 4 дни
  • We need more love island episodes

    Audrey RyanAudrey Ryanпреди 4 дни
  • WHEN CODY CALLED HIM CREAMPI NOOOOO LMAOAODJEJFJDHDHSJDHD

    marimariпреди 4 дни
  • Great now the only thing i hear in my dreams is Cody saying "Creampie" over and over again

    jenness_for _presidentTMjenness_for _presidentTMпреди 4 дни
  • bro the innocent ones are always the dirtiest lol

    Marco TerzuoliMarco Terzuoliпреди 4 дни
  • this was so good.

    Sophia RishworthSophia Rishworthпреди 4 дни
  • 1:29 hey anyone else immediately thought of “the gay and wondrous life of caleb gallo”? _don't be racist..._

    help, let me gohelp, let me goпреди 4 дни
  • Cream Pi: get in on the circumference

    Citizen ArkaneCitizen Arkaneпреди 5 дни
  • you ate glowing, mister!

    LisayaLisayaпреди 5 дни
  • I think PewDiePie is copying your cut reaction videos bro lol

    DavethehorseDavethehorseпреди 5 дни
  • reminder to pray

    LaziilyLaziilyпреди 5 дни
  • People who do acid are somehow always adding “tripping” to everyday conversations lmao

    Nena LindaNena Lindaпреди 5 дни
  • Creampi 🥸👾🧚‍♀️🦗🍄🌬🍌🥨🪁

    Alexia KingAlexia Kingпреди 5 дни
  • Кримпи

    Yung LevYung Levпреди 5 дни
  • 4:17

    SaltySailor609SaltySailor609преди 5 дни
  • 9:40 the jerma doi doi doi ????????

    EoinEoinпреди 5 дни
  • Are you the producer Cody?

    Stan LeeStan Leeпреди 5 дни
  • cody let’s wash the hair

    Lauren HuffmanLauren Huffmanпреди 5 дни
  • y'all remember when cody was funny? I miss those days

    MrBlasterWaveMrBlasterWaveпреди 5 дни
    • You miss yesterday?

      Kiritsugu EmiyaKiritsugu Emiyaпреди 5 дни
  • I have to corect the woman she made a vital mistake it is not "hentai" it is fucking yaoi

    Oblivion GamingOblivion Gamingпреди 5 дни
  • LOVE YOU KODY KO

    CODStreamerCODStreamerпреди 5 дни
  • Cody please dont cut your hair it looks great sheeeeeeeesh

    Jacob AliJacob Aliпреди 5 дни
  • This video was so good I paused halfway through and made a whole ass meal so I could truly enjoy it.

    BeepboopBeepboopпреди 5 дни
  • I'll put creampi in my custom dictionary that's a new word lmao

    Carlo CasinCarlo Casinпреди 5 дни
BGworld