SURVİVOR 2021 3. BÖLÜM FRAGMANI | SURVİVOR'DA KIRMIZI ALARM!

10.01.2021 г.
948 140 Показвания

SURVİVOR 3. BÖLÜM FRAGMANI | SURVİVOR 2021
Survivor Ünlüler Gönüllüler Cumartesi Akşamı 20:00'de Tv8'de
#Survivor Tv8 ekranlarında yayınlanan ve “Acun Medya” tarafından hazırlanan Türkiye 'nin en çok izlenen en heyecanlı yarışma programı...
İzleyenleri her sezon ekrana kilitleyen Survivor 2021'in bu yıl ki yarışmacı kadrosu nefesleri kesiyor.
#Ünlüler Takımı: İsmail Balaban, Melis Sezer, Çağrı Atakan, Meryem Kasap, Hayrettin, Merve Aydın, Batuhan Karacakaya, Öykü Çelik, Cemal Hünal
#Gönüllüler Takımı: Uğurtan Dora, Sancakay Ilım Morgül, Emin Günenç, Hanzade Durmuş Ofluoğlu, Yunus Emre Karacak, İlayda Şeker, Yiğit Poyraz, Sena Özdemir, Ayşe Yüksel, Reşat Hacıahmetoğlu, Aleyna Kalaycıoğlu, Steven Salam
#Survivor ıssız bir adada hayatta kalma mücadelesi veren yarışmacıların zor yaşamı ve birincilik mücadelesi.
#Survivor2021 #SurvivorTürkiye

Коментари
  • Çocuk Survivor

    vahide Orenvahide Orenпреди 10 дни
  • Senanin dediği ne sacma"güçlülerle eşleştim"sen survivordasin ne kadar saçma

    Syrian essmiSyrian essmiпреди 11 дни
  • Acun bey we acun mediya ekibine lutfen dedigim seyi degerlendirin lutfen, Biz Turkmenistanli kardesleriniz olarak survivoru cok ama cook sewiyorus ama izleyemiyorus. Sebebi onceden star tv de izliyorduk tv8 e gecdiginden bizde kanal gorkezmiyor. Frekansi az goremiyorus we gormek istiyorus lutfen biseyler yapsaniz cok sewineris. Bizde internet sinirli cok calismiyor hic bir yerde goremiyorus ama youtube de tek parca gosterseniz oda olur bize ondada parca parca ediyorsunuz. Bizler cok uzuliyorus lutfen Turkmenistanli kardeslerinizin hepsinin istedigi sey bu Acun abicim we ekibi degerlendirirseniz cok sewiniris. Siz her seyi yaparsiniz onu biliyirus bunuda yaparsaniz bizler mutlu olurus, deyerlendirip ilgilendiginiz ucin tesekkur ediyorus ?????

    Mergen Atayew #Mergen Atayew #преди 13 дни
  • Ya nədən bölüm 3 gelmiyor kim benimle eyni fikirdədisə layk atin

    Beyler BendeliyevBeyler Bendeliyevпреди 14 дни
  • Emir ve poyraz🥺😻

    Black WidowBlack Widowпреди 14 дни
  • Galiba Senayı sadece ben Damlaya benzetiyorum

    Qasanali MuqumayevQasanali Muqumayevпреди 14 дни
  • Kimin devam edeme durumu var Cemal Hünalın mı?

    CEMCEL SONSUZCEMCEL SONSUZпреди 14 дни
  • Batuhan iyisin dostum biraz az konuş çok izle

    Emra AyunEmra Ayunпреди 14 дни
  • Ünlüler diyorsan 1 yorum yaparmisin😊. gönüllüler diyosan hic bir sey yapma😏

    Sirxan SalimovSirxan Salimovпреди 14 дни
  • Kim Survivor'a devam edemiyor

    Ruzgar CagriRuzgar Cagriпреди 14 дни
  • Kazan kaynıyor survivorun değişmez geleneği. Egolar kapışıyor

    Hazal CanHazal Canпреди 14 дни
  • yav cemal yapamadı ada hayatını gıdıyor ne uzatıyolar

    Yusuf ErdemYusuf Erdemпреди 15 дни
  • Anil 2 ay beklemisti sakatliktan resata sans verilmeli

    Umut GulayUmut Gulayпреди 15 дни
  • Batuhan az bihterle behlülü yakalamadi 🤣🤣🤣

    ferhat tufanferhat tufanпреди 15 дни
  • Heey millet goruceksiniz Meryep onlara sorvayvirin ne oldugunu gostericek.hepsi Meryemin korkusundan ona yaklasmaga,onu dinlicekler.bu gun ben bir seyi his ettim Meryem eskisi gibi geri donuyor.aha ben buraya yazdim

    ERTOGRUL TahirovERTOGRUL Tahirovпреди 15 дни
  • ulan elinize şans gelmiş yırtın lan kendinizi mücadele eddin mücadele ... batuhan kardeşim devam et ben orda kendimi yerdim yemin ediyorum . favorimsin batu kardeşim

    Safak CeperSafak Ceperпреди 15 дни
  • Reşat gitmesin ya

    Ferda TemizelFerda Temizelпреди 15 дни
  • yorumlar fena ya batuhan yakısıklı cocukta sırf yakısıklı diye bütün dedikleri viral oluyor :Dadsad ülkemin kızları eşittir afrika erkekleri

    Bilal CBilal Cпреди 15 дни
  • Reşat GİDEMEZZZ!!

    KavunKavunпреди 15 дни
  • Reşat abi...

    Yaren YıldırımYaren Yıldırımпреди 15 дни
  • Kırmızı alarm reşata cemal hunal değil

    Akif KaynakAkif Kaynakпреди 15 дни
  • Resat gidiyır gitmiyormuş

    Berk BryantBerk Bryantпреди 15 дни
  • REŞAT SURVIVOR 2021'E HAYALLERİNE VEDA ETTİ SEBEBİ:ayak ve diz sakatlığı

    Cem Samet KutluCem Samet Kutluпреди 15 дни
  • ARKADAŞLAR CEMAL HUNAL FALAN GİTMİYOR REŞAT GİDIYOR CUNKU RESAT IN AYAGINDA SIKINTI VAR DEMEDİ DEMEYIN dedim

    SUPERCELL finlandSUPERCELL finlandпреди 15 дни
  • Biz Reşat için izliyorduk nolur o gitmesin

    Salih DoganaySalih Doganayпреди 15 дни
  • Survivor Kırmızı Alarm derken?

    SeeRule PubgMSeeRule PubgMпреди 15 дни
  • Bence barış irkçi, 'Yok Wakanda burasi Turkiye' gerçekten ırkçılı. cevap vermiyorsunuz ve kimseye göstermiyor musunuz? Wakanda Forever Black lives matter

    Yaren AldemirYaren Aldemirпреди 15 дни
  • Batuhan 👍👍👍

    Nihat AlbayNihat Albayпреди 15 дни
  • Arkadaşlar umarım cevap verirsiniz kimin diskalifiye olma ihtimali var

    HüseyinHüseyinпреди 15 дни
    • Reşad la ilgili

      Ceyda MertCeyda Mertпреди 15 дни
    • Bir anda noldu anlam veremiyorum umarım elenmezsin

      HüseyinHüseyinпреди 15 дни
    • @SoN VuRuŞ cemalde zorlanıyor ama reşat değildir umarım yaa

      HüseyinHüseyinпреди 15 дни
    • Valla inşallah Reşat elenmez Sancak ay oynuyor bir şey i yok

      HüseyinHüseyinпреди 15 дни
    • sence kim??

      SoN VuRuŞSoN VuRuŞпреди 15 дни
  • Reşat gidecek gibi duruyor, çünkü gitme durumun var dendiğinde dirayetli olmaya çalışıyor ama ciddi bir hevesim kursağımda kaldı duruşu var. Off be Reşat, umarım ters köşe falandır, seni destekliyorum, zaten desteklemesem bile sakatlanmalara ciddi üzülüyorum birde en başta olunca, neyse inşallah yanılırım, sağlık da en önemlisi tabi hepsi sağlıklı olsun :(

    Ayşe Betül ÖrnekAyşe Betül Örnekпреди 15 дни
    • Yanılmayı gerçekten çok istemiştim... Sevinirken kendini kontrol edemeyip sakatlanması da ayrı üzdü

      Ayşe Betül ÖrnekAyşe Betül Örnekпреди 15 дни
    • Yaa tekrar tekrar izliyorum sanki fragman izlemiyorum da o sahneyi izliyorum gibi emin oluyorum, yüzünü eğiyor, dizlerini ovuyor falan, kendini sıkıyor :(

      Ayşe Betül ÖrnekAyşe Betül Örnekпреди 15 дни
  • Yarısı çöp yine...on binlerce kişi arasından en iyileri bunlar ise vahhh ki ne vahhh

    AlbatrosAlbatrosпреди 15 дни
  • Abi anat bakalım nerde yaaaa

    Taha TvTaha Tvпреди 15 дни
  • Dora kadar itici insan yok elenirsin insallah

    ALPHAALPHAпреди 15 дни
  • Yorumların birazını okudum sadece bir arkadaşımız acunun açıklamasından bassetmiş . Ama Reşat gidecek Reşat ağlıyor . Ve Reşat sakat

    Edaeladila EvginEdaeladila Evginпреди 15 дни
  • Valla şu Poyrazla Batuhanı daha iki üç bölümden hemen övmeye başladı yine ergen yakışıklı sevdalısı tayfa sırf yakışıklı diye de bir insana başarılı gözüyle de bakıp durmazsın sürekli her sene hiç şaşmıyor bu tayfa İsmail çok başarılı mesela kimse şu an ondan bahsetmiyor

    Tuldes TuldesTuldes Tuldesпреди 15 дни
  • tum bolumlei koysanizaaaa

    shavkatulloh hodjaevshavkatulloh hodjaevпреди 15 дни
  • bu seneki yarismacilar erkeklerin ustleri acik yarim sortlular kizlarda aciklar onlarinda şortlari kisa güzel deyil gecen senekiler bunlardan giyimleri kapaliydi

    Fatma DündarFatma Dündarпреди 15 дни
  • Ben niye hiç steven yarışırken görmedim AQISNQJAJQ

    GBN kuzenlerGBN kuzenlerпреди 15 дни
  • Bence sancakay poyraza karsi birseyler hissediyor bugün deniz oyununda bakışları var

    Jshdhs NghhggJshdhs Nghhggпреди 15 дни
  • Bu seneki survivor olmamış .😩

    melek karabulutmelek karabulutпреди 15 дни
  • Gençler veda eden Reşat olacaktır bunu buraya yazın.

    Mert SetiyyMert Setiyyпреди 15 дни
  • Survivoru seven varmı👇👇

    memo oztekinmemo oztekinпреди 15 дни
  • Xoş gəldin survivor♥️🥰

    Elcan YTElcan YTпреди 15 дни
  • KIZIN YANI SENANIN UZERINE GIDILMESI DOGRU DEGIL,ORADA HANZADEDE VAR!BAHANE ARIYOLAR YAZMAK ICIN!😥😥🖤🖤✋✋✋YAZIK,,GUYA AVANTAJ ICIN ISTE SUNUCULUK FLN YAPTI DAHA AVANTAJLI KALSIN DIYE SAKLIYOLAR HANZADEYI🤔🤔✋✋✋

    Ebru Şahin FcEbru Şahin Fcпреди 15 дни
  • ❤❤❤❤❤❤❤Survivor❤❤❤❤❤❤❤

    survivor türkyersurvivor türkyerпреди 15 дни
    • 👍👍👍👍

      Elcan YTElcan YTпреди 15 дни
  • Batuhanın arkasında bihter ziyagil var ŞWMVMCLCLKCÖSİA

    Sıla SağlıkSıla Sağlıkпреди 15 дни
  • Favori belli Batuhan Karacakaya

    Musab AKBIYIKMusab AKBIYIKпреди 15 дни
  • Bence Reşat gidecek 😢

    Beytullah KgxxBeytullah Kgxxпреди 15 дни
  • batuhan diyoki meryeme her zaman iyi anlamındasın demk istedim diyor meryemde atamıyorsun diyor bnce bir kişinin yüzüne söylenecek söz değil helede takım arkadaşına survivorda kazanmakta var kaybetmektee

    HATİCE TAŞPINARHATİCE TAŞPINARпреди 15 дни
  • kimin gönderilme durumu var orayı anlamadım senin mi diyor anlamadım

    Deniz gamer oyundaDeniz gamer oyundaпреди 15 дни
  • Ayşe süper 👍👍👍👍

    Elanur KuşElanur Kuşпреди 15 дни
  • Şampiyon Balaban cikacak. Son 4 su sekilde Balaban-Batuhan-hayrettin-poyraz dedi dersiniz

    ibrahim kocakibrahim kocakпреди 15 дни
  • Ben cemal hünalı seviyodum Fovorim : cemal hünal öykü çelik❤😉😉

    Çılgın tvÇılgın tvпреди 15 дни
  • fragmani izleyip akşam izlemeyenler burdami

    nesrin karakuşnesrin karakuşпреди 15 дни
  • Eger en son agladiklari yerde resat icin agliyosalar Ben de Alarim ne olur insallah resat gitmez Amin

    Belos KantekinBelos Kantekinпреди 15 дни
  • Ismail balbal sampion

    Brawler EmilBrawler Emilпреди 15 дни
  • Yaw şu gönüllülerin kızlarını nerden topladın acun yaw melisa tiktok izlerken bunları gördüde öyle mi aldın yarışmaya?

    Sudenaz YılmazSudenaz Yılmazпреди 15 дни
  • Mesela Ayşə hiç de sizin dediyiniz gibi deyil aga be demesi sizi neden bu kadar rahatsız ediyor

    Famil IsmayilovFamil Ismayilovпреди 15 дни
  • Yeter artik sizde takdiniz gonullu kızlarına ergenlik ergenlik neden boyle şeyler sozyluyosunuz daha dun 1 bu gün 2 evet bazıları itici amma siz hepsini insanlara kötü yansitiyorsunuz 1ya da 2 si itici sadece

    Famil IsmayilovFamil Ismayilovпреди 15 дни
  • Batuhan her ihanet sevgiyle başlar

    Dünya’dan Bi HaberDünya’dan Bi Haberпреди 15 дни
  • 0:50 I generate 173 per day with *f u n d a i l y p a y*

    Gadar HuGadar Huпреди 15 дни
  • Ben reşatı tutuyom

    Eren KudretEren Kudretпреди 15 дни
  • Sena asla elenmez. Halk kör değil Hanzade seviyorum ama yapamasssin bu marton uzun

    Devrim DevrimDevrim Devrimпреди 15 дни
  • Neden kırmızı alarm var?

    HxmorHxmorпреди 15 дни
  • Olm o senin yengen yengen

    KV raconKV raconпреди 15 дни
  • Öykü ablamız diz altı eteğiyle survıvora terbiye dağıtmaya gelmiş....

    Rukiye KocaturkRukiye Kocaturkпреди 15 дни
  • Sonuna kadar BATUHAN haklı ama onlar anlamıyorlar BATUHAN'ı ama şimdi eyer tartışırsa bir kadınla haksız duruma düşer ve burada SMS i azalır 👑👑👑👑👑👑👑👑👑👑👑👑👑👑👑❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️👑👑❤️❤️❤️❤️❤️❤️Süpersin BATUHAN

    ESRA GÜL TARIMESRA GÜL TARIMпреди 15 дни
  • Batuhanciyim sonuna kadar

    jasmin ttjasmin ttпреди 15 дни
  • "Düşmanlık edicek olan herkes ilk önce dostun gibi davranır zaten" Batuhan

    ben şewben şewпреди 15 дни
  • Of batu evet

    Büşra Nur YıldızBüşra Nur Yıldızпреди 15 дни
  • İyi de burada gönüllü kızlarinda iyi denilecek performans yok performansa bakıyoruz demeyin bari çok mu iyisiniz kulis yaptık demeliler

    Hatice CanHatice Canпреди 15 дни
  • hamgi günler yayınlanıyor tv de

    Sinem ŞahinSinem Şahinпреди 15 дни
  • Düşmanlık edecek herkes önce dostun gibi davranır zaten

    Yiğit KoçYiğit Koçпреди 15 дни
  • Meryemle öykü kendilerini mekanın sahibi falan sanıyorlar meryem geçen sene yarıştın diye en iyi sen değilsin merve melis daha iyi

    Amrah QuliyevAmrah Quliyevпреди 15 дни
  • 👍

    G MG Mпреди 15 дни
  • Ve ilk kavqa

    mor rengimor rengiпреди 15 дни
  • bence gönüllüler gibi

    Franklin RampageFranklin Rampageпреди 15 дни
  • kim kazanır ? yoruma yazın

    Franklin RampageFranklin Rampageпреди 15 дни
  • hayır ben şunu anlamıyorum kız diyor ki beni hep güçlü insanlarla eşleştirdiler peki madem öyle senin survivor da ne işin var madem ki senden daha güçlüler senden daha iyiler o senin işin neee

    Uğur ÇavuşdağUğur Çavuşdağпреди 15 дни
  • senayı damla cana benzetenler

    edanınçikolatası 27edanınçikolatası 27преди 15 дни
  • Bana aşırı saçma geliyor bin'lerce insan başvuruyor ve topladığınız yarışmacılar bunlarmı ? Açıklama şimdiden belli zamanla açılacaklar.. Her yıl aynı şeyi görüyoruz "Gönüllü" adı altında hep prestij sahibi insanlar, zengin, ordan burdan mezun olan insanlar, yurtdışında yaşayan falan alıyorsunuz. Survivor başvurusuna diploma şart galiba veya prestijli olmak. Orta okul mezunu veya lise mezunu olupta fırtına gibi olan insanlar muhakkak var bin'lerce insanın içinde. Samimiyetsiz geliyo.

    BanefuLBanefuLпреди 15 дни
  • Batuhani seevemeyenler 🤣🤣🤣

    Fatma ArifFatma Arifпреди 15 дни
  • FAVORİM ÇAĞRI ATAKAN 👊🏻

    kiraz.kiraz.преди 15 дни
  • Erkeklerde favorilerim Emin Poyraz Batuhan, kadınlarda favorilerim Sena ve İlayda. Erkeklerde İsmail de iyi duruyor ama yeni yarışmacılar gelene kadar bu geri kalanları sevebileceğimi sanmıyorum. Hepsi sinsi

    Selin YıldızSelin Yıldızпреди 15 дни
  • Abi bence Sancakay ya da Hanzade gidicek gibi ama

    osman cohenosman cohenпреди 15 дни
  • Batuhanla meryem liderlik icin yol yapiyo bence

    asli kirazlasli kirazlпреди 15 дни
  • Niye her survivorun başında biri diskalifiye ediliyor

    Ali Harun AyAli Harun Ayпреди 15 дни
  • Bence 2020 deki oyuncular daha iyidi😕

    Sevde Sena 36.Sevde Sena 36.преди 15 дни
  • Batuhan çok iyi bir çocuk onu baya seviyorum

    BRAWLER BERKE ÖMERBRAWLER BERKE ÖMERпреди 15 дни
  • Ağlamalar başladı gene dakika bir gol bir

    Oguz ÇelikOguz Çelikпреди 15 дни
  • Dokunulmazlik oyunu diyor dun unluler almadi mi ben izleyemedim kafam karisti o yuzden?

    Bells MorleyBells Morleyпреди 15 дни
  • *Öykü Çelik aynı Mert gibi her şeye itiraz ediyor hahahaha ama güzel kadın*

    Berna KurtBerna Kurtпреди 15 дни
  • Yeter artık yeter artık bu yarışma yüzünden hiç bir çocuk dersine bakmıyor. Yeter artık

    seyhan Karaseyhan Karaпреди 15 дни
  • Meryem' in fitnelik yapacağını bliyordum.

    Ali YukselAli Yukselпреди 15 дни
  • Aga reşat reiz değildir umarim ya

    Burak GSBurak GSпреди 15 дни
  • Resat gidiyo svs 6 z

    Elmir YusifovElmir Yusifovпреди 15 дни
  • BATUHAN DESTEKLİYENLER,?

    JenniereburjaneJenniereburjaneпреди 15 дни
  • Kim devam edemiyor anlamadım

    Yusuf semih KılıçYusuf semih Kılıçпреди 15 дни
  • Favorim batuhandır inşallah seni parviz gibi kızlar harcamaz .

    İrem Deniz Karagözİrem Deniz Karagözпреди 15 дни
  • Cemalle 2 bölümlük anlaşmamızın sonuna gelmiş bulunmaktayız

    Kubilay ElmasKubilay Elmasпреди 15 дни
BGworld