Tozkoparan İskender 18. Bölüm Fragmanı

4.04.2021 г.
1 914 526 Показвания

Sayfamıza abone olmak için: bit.ly/Tozkoparan 🏹
#Tozkoparanİskender #Tozkoparan #TRT1
=====================================
#İskender - #ÇağanEfeAk | #Duygu - #ÜlküHilalÇiftçi | #Ece - #DefneErşen | #Tayfun - # EsatPolatGüler | #Ayberk - #MertErdoğdu | #Rüya - #SeraTokdemir | #Giovanni - # FıratAlbayram | #Rafet - #MuhittinKorkmaz | #Saniye - #EsinGündoğdu | #Makbule - #SunaSelen | Savaş - #MehmetEminKadıhan | #Elif - #LeyaKırşan | #Asya - #TuanaNazTiryaki | #Arda - #DenizErayvaz | #Sinan - #YağızKılınç | #Fikri - #BurakAlkaş | #Salih - #YusufGökhanAtalay
================================================
Tozkoparan Sosyal Medya Hesapları Instagram: instagram.com/tozkoparanddizi
Facebook: facebook.com/tozkoparandizi/
Twitter: twitter.com/tozkoparandizi
================================================

Коментари
  • Allah tüm oruç tutanların duasını kabul etsin❤

    Ela KurkutEla Kurkutпреди 18 часа
  • 17:15 dedi ama 30 da başladı

    Şeker ile Resim DiyarıŞeker ile Resim Diyarıпреди 2 дни
  • Cadılar ne gfyy

    Ayşe MertAyşe Mertпреди 4 дни
  • Duyqu cox gözəlsən

    Roma MikayilovRoma Mikayilovпреди 4 дни
  • Montaj

    Ahmet TekinAhmet Tekinпреди 4 дни
  • Bu dizi çok güzel

    Zeynep Sevde YigitZeynep Sevde Yigitпреди 5 дни
  • qeseng olub qaqa

    tahir aliyevtahir aliyevпреди 5 дни
  • Abi ne yapacaksın Tozkoparan İskender Adnan Çağan Efe Ak olduğunu biliyorum Tozkoparan İskender filminde Tozkoparan İskender'in yeni geri düşlerini getir

    Alparslan ÇelebiAlparslan Çelebiпреди 6 дни
  • Acaba kasırga mı oksa maviaymı kazandı

    Huavei HuaveiHuavei Huaveiпреди 8 дни
  • Ben diyom

    MEHMET KAMMEHMET KAMпреди 8 дни
  • 19 bölüm cikti ben akşamı bekliyorum heycanli olsun diye deliyecem

    Zekiye RaşoZekiye Raşoпреди 8 дни
  • 18 bölümü blamuyorum yaa

    Mavi oyunMavi oyunпреди 9 дни
  • BGworld den izleyemiyorum şuan 18. Bölümü yükleseniz full lütfen saatini kaçırdım ya🥺

    EcrinEcrinпреди 9 дни
  • Ya yeni bölüm dündü izleyemedim bugün yok BGworld de

    Nisa ToprakNisa Toprakпреди 9 дни
  • cihangin ben taaaaaaaa olum hem mavi ayı düşürüyo hemde yok ediyo

    Ömer FarukÖmer Farukпреди 9 дни
  • 18. bölümü BGworld ye yüklememişsiniz pazar günü izleyememiştim ve bu yüzden üzüldüm lütfen bu yorumu görüp yükleyebilirmisiniz?

    Zeynep KaramanZeynep Karamanпреди 9 дни
  • Çocukların kulağına nasıl gitti halbuki annesi ve babası ayrılıyordu

    Tuğra DündarTuğra Dündarпреди 9 дни
  • Abi tam bölüm ne zaman yayınlanacak

    Fatih İnceFatih İnceпреди 9 дни
  • Tozkoparan Tozkoparan varmı ondan uzağa atan yookk❤️😍buarada ben Azerbaycandanim Tozkoparan İskender filmini cokkk seviyorum.Dunyadaki en iyi film bu.Bence bu film 10000 bölüm olsun çok guzelll😍❤️👌

    Aysel TalibliAysel Talibliпреди 9 дни
    • Cok akillisin ya, senin dediyin 10000 bolumde buyuk oyuncular hakkın rahmetine kavusur. Kucuklerde evladim kos bi ekmek al gel deyen dede olur. Not: yapimci marsda😂

      El EMEl EMпреди 9 дни
  • BGworld koymamissiniz 18-ci bölümü lütfen koyarmisiniz

    Aysel TalibliAysel Talibliпреди 9 дни
  • Yaa bu ne fragmanı var amma bütün 18 bölüm yokkk

    LALİSALALİSAпреди 9 дни
  • Oohhaaaa aaaaa reklamı bile şaşırtıcıda neden evlatlıktan tayfun ve kardeşi reddedilir?

    Onurkaan KontekOnurkaan Kontekпреди 9 дни
  • 18. bolumu bulamiiiiiyorum. NEREDE

    Adam KhajaAdam Khajaпреди 9 дни
  • Bölüm nerde 18.bolum yok

    Bilmece DünyalarıBilmece Dünyalarıпреди 9 дни
  • Attilarmi

    LookLookпреди 9 дни
  • 18. Bölüm youtubede yok

    Fatih AlincaFatih Alincaпреди 9 дни
  • Nerde koydularmı youtubeye

    DEFNE ŞEKERDEFNE ŞEKERпреди 9 дни
  • 18 bölüm niye çıkmadı hani bügün pazar saat 9.30

    بلقيس التموبلقيس التموпреди 9 дни
  • 18 bölüm niye çıkmadı hani bügün pazar saat 9.30

    بلقيس التموبلقيس التموпреди 9 дни
  • Yaaaa Abi 18 Boljm Ne zaman Gelcel

    Adil QahramanovAdil Qahramanovпреди 9 дни
  • niye 18 bolumu atmadınız youtubaya, ya kacırdım tozkoparanın bolumu

    Yelda KocakYelda Kocakпреди 9 дни
  • Ya keşke tüm bölümünü verseler full

    Rumeysa VarçinRumeysa Varçinпреди 9 дни
  • 18. Bölümü bulamadım

    Sema KiranSema Kiranпреди 9 дни
  • .bölüm yok ortada

    Burki KarakayaBurki Karakayaпреди 9 дни
  • BGworldde yayınlandımı

    Gökçe ÇelikGökçe Çelikпреди 9 дни
  • 18. Bölüm indimi?

    Suaad AlahmarSuaad Alahmarпреди 9 дни
  • Yeni bölüm nerde🤗😭💔

    Da HikDa Hikпреди 9 дни
  • 18 BÖLÜM BGworld DE YOK BİLEN VARMI

    onur günayonur günayпреди 9 дни
  • inşallah bu diz hiç bitmez

    Rayn SabagRayn Sabagпреди 9 дни
  • 18 tam bölüm niye BGworld inmedi

    Rayn SabagRayn Sabagпреди 9 дни
  • Gerçekten sonda ağladım 🥺 ama şu Cihangire qıcık oluyorum hemde çok 😏

    Çᴇᴀғᴄ & Csғᴄ シÇᴇᴀғᴄ & Csғᴄ シпреди 9 дни
  • Bir şey söylicem 18 zin ci bölüm silindi

    rinad Alhajhamedrinad Alhajhamedпреди 9 дни
  • Tam bölüm yayınlandımı bilen varmı ben bulamadım

    tozkoparan iskender ꧁nur꧂tozkoparan iskender ꧁nur꧂преди 9 дни
  • 😁😆😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁🙂😃😀

    KABUS ¿¡KABUS ¿¡преди 9 дни
  • Neden yüklemiyorsunuz artık 18.bölümü

    A. AA. Aпреди 9 дни
  • 18. Bolumu ben mi bulamadım yoksa youtube de yok mu

    Buse Gul AtakBuse Gul Atakпреди 9 дни
  • Tam bölümü gelsin ben izleyemedim şimdi izleyecek ama tam bölümü yok tam bölümünü atın lütfen

    Ecrin HasEcrin Hasпреди 9 дни
  • Hala bekliyom

    mete kozzakmete kozzakпреди 9 дни
  • 18 inci bölüm neden çıkmadı

    mete kozzakmete kozzakпреди 9 дни
  • Yaa abi 19. bölümün fragmanı çıkmış ama 18. bölüm yok!!! !!!!

    Ali Ekrem ile MaceralarAli Ekrem ile Maceralarпреди 9 дни
    • huhu

      Ali Ekrem ile MaceralarAli Ekrem ile Maceralarпреди 9 дни
  • Arkadaşlar 18. Bölüm gelmedi

    الماس عبدالسلام عبدالسلامالماس عبدالسلام عبدالسلامпреди 9 дни
  • bişey soyluyecem neden bu bolumu koymadiniz hepsini

    murat yamanmurat yamanпреди 9 дни
  • Bende hala 18. Bölüm gelmedi (yayınlanmadı)

    Azra DenizAzra Denizпреди 9 дни
  • Neden youtubede 18.bölüm yok bilen varmı

    Efkan YıldıranEfkan Yıldıranпреди 9 дни
  • tam hali niye yayında yok yoksa sadece bu kadar mı çekildi

    montakir zeretmontakir zeretпреди 9 дни
  • Neden 18. Bölüm hala yayınlanmadı

    Ecrin GülenEcrin Gülenпреди 9 дни
  • Abi 18 ci bölüm neden hala yayınlanmadı ?

    Sky AngelSky Angelпреди 9 дни
  • birkac dakka sonra yayinlanacak ben 11 nisan 2021 de izliyom

    WAKSBLUE587 767WAKSBLUE587 767преди 9 дни
  • Bu dizi bitmesin diyenler 👇

    KING OF THE GAMES TURKEYKING OF THE GAMES TURKEYпреди 9 дни
  • 18. Bölüm neden hala yayımlanmadı

    Friba Shafiq rahmani FadeFriba Shafiq rahmani Fadeпреди 9 дни
    • Lutfen yayinlayyiiinnnn😢😢😢😢

      Nassy ÇamNassy Çamпреди 9 дни
  • 18. İnciyi gurup,gurup yapıyorsunuz?

    Muhammed FURKAN GözütokMuhammed FURKAN Gözütokпреди 9 дни
  • evet

    Sevim Asya BAYRAMSevim Asya BAYRAMпреди 9 дни
  • çok ilginç bir bölüm bizi bekliyo

    Sinan GökceoğluSinan Gökceoğluпреди 9 дни
  • 18 bölümü tam olarak paylaşın lürfen

    Dəniz Filiz BağırlıDəniz Filiz Bağırlıпреди 9 дни
  • Bir şey sorucam 18. Bölüm acilmiyo

    KLİP DÜNYASIKLİP DÜNYASIпреди 9 дни
  • pardon yanlış videonuza yazmışım

    Kuzey YılmazKuzey Yılmazпреди 9 дни
  • Ben bir türlü çektiğiniz videoyu bulamadım ve izleyemedim çünkü parka inmiştim

    Kuzey YılmazKuzey Yılmazпреди 9 дни
    • Parka indim diye açıklama yapmana ne grk var 8 yasnda oldugun belli dhhdhs

      Eda PolatEda Polatпреди 9 дни
  • 26.bölüm son

    crazyboys12crazyboys12преди 9 дни
  • 0:30 Evlatlıktan da reddedilmemişler anne babalari ayrılma kararı almış baya okulda kulaktan kulağa oynamışlar 🤣

    Zeyneb Eda DemirkolZeyneb Eda Demirkolпреди 9 дни
  • Dademin telivizyondan izledim duygu tayfun ecenin okçuluk hocaları ne kadar vicdansız biri ya.bu arada bazılarının isimlerini unutuyom

    Busra SackesiciBusra Sackesiciпреди 9 дни
  • LAN TEMRENLİ VANDA OKŞULAR TEKKESİ İSTANBULDA BUNLAR 2 DAKİKA DA GİDİYORLAR

    Fatma TunçFatma Tunçпреди 9 дни
  • Hangi anne baba çocuğunu reddetmek ister hadi diyelim reddedecek onlara kendinizi geri sevdirmesiniz bunun için uğraşmanız bile saçma olur sonuçta ananız babanız anladınız mı yani neyin kafası bu

    AL BİSMİLLAHAL BİSMİLLAHпреди 9 дни
  • Ooooooooooooo

    Gülistan OğuzGülistan Oğuzпреди 9 дни
  • Artık 14 :25 ye çıkıcak

    Mehmet akif SeyithanoğluMehmet akif Seyithanoğluпреди 9 дни
  • Her akşam çıkmalı izlemelere doyamıyorum

    Mehmet EminMehmet Eminпреди 9 дни
  • Tamamı saat kaçta yayinlanacak

    Esat PetekEsat Petekпреди 9 дни
  • çok iyi lan

    Fatma BirangerFatma Birangerпреди 9 дни
  • Ya alllah askina lutden mavi ayla kasirga ayrilmasin o cihangirde atilsin salih hoca kalsin isimleri de yeni takimin mavi kasırga olsun

    Zehra AlatasZehra Alatasпреди 9 дни
  • Bölüm sonu çok kötü oldu

    Ayşe AyıkAyşe Ayıkпреди 9 дни
    • Ayn

      YİĞİT EFE YAVUZYİĞİT EFE YAVUZпреди 9 дни
  • Aga tam sevinmişdim Cihangir sevincimi böldüüü be

    Nergiz IsgenderliNergiz Isgenderliпреди 9 дни
  • Final olmasın

    ÇukurÇukurпреди 9 дни
  • BU GÜN PAZAR NE ZAMAN ATICAKSIN ASIL BÖLÜMÜ

    Kedi للهKedi للهпреди 9 дни
  • Bu diziye baktigim icin o kadar mutluyumki

    Hdkjhs NdjhhdHdkjhs Ndjhhdпреди 9 дни
  • Çokk komikti

    Ecem EcemEcem Ecemпреди 9 дни
  • Bu bölümü izledim

    Ecem EcemEcem Ecemпреди 9 дни
  • Haddi baylasin 18. Bolumu

    Hediye DemirHediye Demirпреди 9 дни
    • Evet yaa

      Myoui Selin #SaveralphMyoui Selin #Saveralphпреди 9 дни
  • Yarın oruca kalkacağız annem ve abimle. Allah herkesin orucunu kabul etsin AMİNN.

    Myoui Selin #SaveralphMyoui Selin #Saveralphпреди 9 дни
  • Allah bu diziye arka sokaklar kadar ömür versin Aminn

    OYUNCU BURADAOYUNCU BURADAпреди 9 дни
  • Fragmanda saat 17:15 yazıyordu ama hala yollamamışlar 18 bölümü.

    habun rumihabun rumiпреди 9 дни
    • 1,15 SAAT SONRA BURAYA FULL BÖLÜMÜ ATARLAR İZLERSİN BoL BoL

      Myoui Selin #SaveralphMyoui Selin #Saveralphпреди 9 дни
    • BURAYA DEİL TELEVİZYONDA TRT1 İ AÇ GÖRÜRSÜN ŞUAN REKLAMDA ANLAMİYONUZ MU

      Myoui Selin #SaveralphMyoui Selin #Saveralphпреди 9 дни
  • BENCEDE TEÇEKKÜRLER MERAKLA BEKLİYORUM 18 Cİ BÖLÜMDE NELER OLACANI

    Çeşməli ƏliyevÇeşməli Əliyevпреди 9 дни
  • Ne zaman bölümü gelicek

    Zeynep 36Zeynep 36преди 9 дни
    • 1,15 saat sonra youtubeye 18. Bölümü full atarlar.

      Myoui Selin #SaveralphMyoui Selin #Saveralphпреди 9 дни
  • REKLAMDA GELENLER 👇 +1

    Myoui Selin #SaveralphMyoui Selin #Saveralphпреди 9 дни
  • İnşallah Tayfunun annesi ayrılmaz ya😱

    Akif BalcıAkif Balcıпреди 9 дни
    • Ayrıldı ya görmüyon mu😒

      Myoui Selin #SaveralphMyoui Selin #Saveralphпреди 9 дни
  • Zaten finalde kasırganın iyi bir takım olacağını biliyoruz.

    Ensar PuBgEnsar PuBgпреди 9 дни
  • yanlış anlaşılmaymış ya

    Şehrinur TuncelŞehrinur Tuncelпреди 9 дни
  • Bu fragramı reklamda izliyen kaç kişiyiz? 👇👇👇

    Melike Nur SoğuksuMelike Nur Soğuksuпреди 9 дни
    • BENNN

      Myoui Selin #SaveralphMyoui Selin #Saveralphпреди 9 дни
  • MERHABALAR NE ZAMAN VİDİO GELECEK BEN TV DEN İZLEMİYOMDA MOBİLDEN İZLİYOM

    Çeşməli ƏliyevÇeşməli Əliyevпреди 9 дни
    • 1,15 saat sonra gelir yeni başladı şuan reklamda.

      Myoui Selin #SaveralphMyoui Selin #Saveralphпреди 9 дни
  • Ya tayfunla duyguya üzüldüm bir yandanda üzülmedim nedenmi hani kopya yeri vardı ya işte belki kopyayı onlar koymuş ve anneleri ve babaları onları reddedmiş olabilir dimi bana katılan varmı?

    Cengiz AslanCengiz Aslanпреди 9 дни
  • Yeni bolum başladı

    Rəhimə ƏliyevaRəhimə Əliyevaпреди 9 дни
  • Saat 17.15 de diyo saat 17.48 olucaakk☹️☹️☹️

    Oyuncu KarTanesiOyuncu KarTanesiпреди 9 дни
    • Bu diziden sonra koyuyorlar

      Gülnarə CəfərovaGülnarə Cəfərovaпреди 8 дни
BGworld