Uğur Yılmaz Deniz MasterChef'ten Diskalifiye Edildi | MasterChef Türkiye 110. Bölüm

29.11.2020 г.
4 266 513 Показвания

MasterChef Türkiye 110. Bölümünde Uğur Yılmaz Deniz sosyal medya paylaşımları nedeniyle MasterChef Türkiye'den diskalifiye edildi.
MasterChef Türkiye 110. Bölümünü İzlemek İçin Tıklayın!:
bgworld.info/section/video/sMzEq8ule2mYmWY.html
MasterChef Türkiye’ye Abone Olmak İçin Tıklayın!: bit.ly/3paKvpP
TV8 ekranlarında yayınlanmaya başladığı günden itibaren izleyicileri ekran başına kilitleyen yemek yarışması programı MasterChef Türkiye’de her bölüm nefes kesiyor! İşte MasterChef Türkiye’nin 29 Kasım 2020 tarihli 110. Bölümü.
TV8'in heyecan dolu yemek yarışması MasterChef yeni sezonda da tüm hızıyla devam ediyor. Dünyaca ünlü şefler Mehmet Yalçınkaya, Somer Sivrioğlu ve Danilo Zanna'nın karşısına çıkacak yarışmacılar, adeta ecel terleri döküyor. Peki kendilerinden istenen yemekleri, servis edilebilir hale getirmek için tüm gayretlerini ortaya koyan yarışmacılardan hangileri geçer not alacak?
👩‍🍳🔥👨‍🍳 DAHA FAZLA MASTERCHEF TÜRKİYE 👇
MASTERCHEF TÜRKİYE'YE VEDA EDEN İSİM!: bgworld.info/section/video/pZrKzal-m62Ep6k.html
Avantaj Oyununun Kazananı Belli Oldu : bgworld.info/section/video/0auwxbOoibCB2nc.html
FURKAN'IN VEDASI EMİR'İ DERİNDEN YARALADI : bgworld.info/section/video/r8u3sdN5aIN7xIc.html
Furkan'ın MasterChef Yolculuğu: bgworld.info/section/video/3ay4k7qInml6rns.html
Kırmızı Takımdan Olay Giriş: bgworld.info/section/video/lZvAuZubrnp_y2Y.html
🍳 SOSYAL MEDYA HESAPLARIMIZ 🍅
Instagram : instagram.com/masterchefturkiye
Twitter : twitter.com/TvMasterchef
Facebook : facebook.com/MasterChefTurkiye
Web Site : www.tv8.com.tr/masterchef-turkiye
#MasterChefTürkiye #TV8 #SomerŞef

Коментари
  • ne diye insanların özel hayatlarını ifşa ediyorsunuz ben anlamıyorum reyting için yazıklar olsun yol yordam görmemişsiniz peygamber efendimizin s.a.v bir sözüdür bir mümin bir diyer mümin kardeşinin ayıbını kapatmalı hatayi yüze vurmamali.

    cemre halime irencemre halime irenпреди 12 часа
  • birisi somer şefe söylesin onun yaptığı daha kötü bişey olduğunu ve bunu kameraya kaydeden ve insan ağlarken reyting kazanan acun medya adam geçmişte bur hata yapmış ve bu geçmişte yaptığı Adam ağlıyor orda ve bunu kameraya alıyorsunuz sence Uğur'u orda türkiyenin yarısına rezil ederken keyfi mi alıyorsunuz

    UzieditsUzieditsпреди 2 дни
  • Sizene milletin geçmişinden ya bütün Türkiye'yi temizlediniz sıra uğura mi geldi😟çocuğu rezil ettiler yazıklar olsun.

    gülsüm Koçyiğitgülsüm Koçyiğitпреди 2 дни
  • Yani herkes Acuna,Soner Şefe laflar etmis pardon da? Adam o sözleri o küfürleri yazarken 15-16 yaşında bir ergen deil gayet aklı başında iken yazdığı şeyler Adam gitti 15 yaşında bir kızın bel altına baktığını itiraf etti üstüne üstlük birde cumhur başkanımıza küfürler saydırdı 'araştırıp o şekilde alsalardı 'diyen arkadaşlar. Bu tweetleri birileri ortaya çıkardı aynı şekilde kimi alacaklarsa tek tek instegram,facebook vb. her şeyi araştıracak mıydılar? Ayrıca çok iyi yaptilar bir tweeti vardı 2016 da yayımlanmış bir tweet ve aşırı küfür içeren bir tweetti buna göz yumsalar o zaman Acun medya linç yerdi sonra milletimizde şöyle bir algı olacaktı 'Niye buna karşı gelmediniz buna nasıl izin verdiniz' diyecek bir kitle oluşacaktı araştırın bakın o iğrenç sözlerine "kız 15 yaşında selülitler 40..." yaptığı yorum iğrenç ayrıca aynı şekilde Cumhur başkanımıza ağıza alınmayacak buraya yazmaktan utandığım küfürler etti buna göz yumulamazdı.Dava edilmediğine dua etsin Acun için'çocuğu yaşında biriyle birlikte oluyor ahlakı ondan mı öğrenicez ' gibi saçma yorumlar var Acunun bu davranışı onun özel hayatı veya tercihleri Uğur'un yaptığı ırkçılık artı siyasete aynı zamanda kürtlere ettiği iğrenç küfürler siyasete yorum yapmak ona mı kaldı? Ben kendim yediremiyorum Cumhur başkanımıza edilen küfürleri Acun Medya en doğrusunu yaptı.

    Ufuk KorkutUfuk Korkutпреди 2 дни
  • En yeni yarismacilar gelsin artik 🌼çiçek yemegi yapın 👏👏👏👏👏👏👏👏

    Elif KurtElif Kurtпреди 2 дни
  • Haketmiş bence :/

    [•serra•][•serra•]преди 2 дни
  • Oh iyi olmuş Cumhurbaşkanına küfür etmiş adam ya

    Ela BuğlemEla Buğlemпреди 3 дни
  • Söz uçar yazı kalır bu yüzden herşeyi yaparken düşünerek beyin yolu ile yapın bi anlık gaza gelmeyin. Sizin küçük sandığınız hatalar ileride büyük sonuçlar çıkarır...

    Eren laleEren laleпреди 3 дни
  • Çok çok ayıp günah Allah hesabını soracak ne istediğimiz Çocuk'ta Siz dönün bakın arkanızda neler yapmışsınız allah bunun hesabını üzeden çok çok canı acıyak inşallah sevdiklerinde deyil de kendi canını acıtsın uğur engüzel yerde makamda olsun inşallah amin

    YıldızYıldızпреди 4 дни
  • ben bu widyonu telewizorda gordum sonra izlemeye basladim

    Roya tatli kizRoya tatli kizпреди 5 дни
  • ya adamın sövmedigi kimse kalmamış bide çıkıp bunu savunanlar la adam doktora kapalı kadınlara antalya ya fenerli lere kadar devlet büyüklerine kadar sövmüş iyi olmuş koydukları

    Endorfin EndorfinEndorfin Endorfinпреди 6 дни
  • Dislike atanlardan biri olduğum için gurur duyuyorum...

    Ayyüce Kamit FanAyyüce Kamit Fanпреди 7 дни
  • saçmalık

    Buğra efe ya itaat edinBuğra efe ya itaat edinпреди 7 дни
  • Uğur; tatlı yapıp kendimi geliştircem Acun; uğur ıslak kek yicenmii

    OYUNCU KEDİOYUNCU KEDİпреди 8 дни
  • BU NE YAA GEÇMİŞTE YAPILAN BİR HATA YÜZÜNDEN BUNU YAPMAYA HAKKINIZ YOK !!!!!!!! BELKİ DE O ÇOCUĞUN HAYATINA YÖN VERECEKTİ BU YARIŞMA AMA YAPILANA BAK 😤😤😤😤😤😡😡😡😠😠😠😧

    Naz TaçNaz Taçпреди 8 дни
  • Noldu?

    Ahmet KarasuAhmet Karasuпреди 9 дни
  • Hiçbir şey anlamadım

    Ahmet KarasuAhmet Karasuпреди 9 дни
    • @Hasan kılıç-22 evet ama kaç yıl önce yapmış hemde ne kadar rezil ettiler farkında değil misiniz?Sırf reyding için

      Ayyüce Kamit FanAyyüce Kamit Fanпреди 7 дни
    • @Ayyüce Kamit Fan kariyeriylemi oynadı jsfjsnfnsfj twitter dan fenerbahçe taraftarına başı kapalı kadınlara aziz yıldırım ve ali koça cumhurbaşkanına sövmedimi? Jdjgjejdjs komiksiniz iyiki diskalifiye edilmiş

      Hasan kılıç-22Hasan kılıç-22преди 7 дни
    • Neyi anlamadınız? Acun reyding için bi gençin kariyeriyle oynadı Olay bu

      Ayyüce Kamit FanAyyüce Kamit Fanпреди 7 дни
  • Çok sevindim diskalifiye olduğu için yaptığı tam adilik

    Klmn ŞnklgKlmn Şnklgпреди 9 дни
  • Baktılar çocuk 3 şeftende yetenekli kuyusunu kazdılar çocuğun 😏😏

    Cansu KabaCansu Kabaпреди 10 дни
  • Az bile yapılmış

    wowGODFATHERwowGODFATHERпреди 10 дни
  • Bir insana başlaları yanında verilen öğüt, öğüt değil hakarettir. Hz. Ali

    Sultan DeveciSultan Deveciпреди 10 дни
  • Sen. Kendini herkesze. Gösterdin

    Ayhan AltınsındıAyhan Altınsındıпреди 10 дни
    • Ama. Uğur çok savaştı. Ailesi kurur. Duyor

      Ayhan AltınsındıAyhan Altınsındıпреди 9 дни
  • Sen. Hiç ağlama sen. Ayakta duracak sın

    Ayhan AltınsındıAyhan Altınsındıпреди 10 дни
  • neden diskalifiye oldu beyler seri cevap

    Taha KarsTaha Karsпреди 10 дни
    • Çok önceden sosyal medyada yaptığı küfürlü paylaşmışlar nedeniylee

      Ayyüce Kamit FanAyyüce Kamit Fanпреди 7 дни
  • Biz KÜRTLERE küfür etmesi ayıp.yinede üzüldüm biz kürtleri de hepimizide bu şekil ekran önünde böyle kovulması üzmüştür BİZ... ÇOCUKLARI DEĞİL MERHAMETLİ ÇOCUKLARIZ UĞURCUĞUMMM. ben bide seni destekliyordm

    1905-GS 25-ERZ1905-GS 25-ERZпреди 10 дни
  • SİZ İNSAN DEĞİLSİNİZ BAK.SÖMER AYISININ YAPTIĞI ÇOK HAFİF BİŞEY SANK.

    Bilal KıroğluBilal Kıroğluпреди 11 дни
  • İyi olmuş

    Ferhat TaşFerhat Taşпреди 11 дни
  • bari ağlama numaralarını iyi yapsaralmış

    pirates of cabrianpirates of cabrianпреди 12 дни
  • Somer karısını aldatır, acun evliyken kızı yaşındaki kadından cocuk yapar. Ahlak dersini verenlere bak

    EFe BEzciEFe BEzciпреди 12 дни
  • Bence dogru yapildi ama ozur diledi bilmiyorum arada kaldim

    Burak ÇakırBurak Çakırпреди 12 дни
  • 8 yıl önce olmuş bitmiş bir durum.

    Mehmet AltunMehmet Altunпреди 13 дни
  • Belliki bu küfür meselesi değil.Bu işin altinda bir is var ve kimilerin ayağına bastiği belli.O kadar küfür edip dizi setlerinde oynayan,devlet olaylarına karışıp elini kolunu sallayarak gezenler var.Reyting kasma ve benden büyük yok deme çabaları içinde olan birisi bunu yaptirdi.

    ORXAN REHIMLIORXAN REHIMLIпреди 13 дни
  • Evet yaptığı hiç doğru bişey değil Uğur un ama hani kanı delilik diye bişey vardır o zamanlarda yapmış olduklarından dolayı şimdi milyonlar önünde yargılanması helede somer ve acun gibi birileri tarafından çok saçma geldi...

    Nevriye RefrefNevriye Refrefпреди 13 дни
  • Yapmiycaktin ben 18imde neysem şimdide aynı hassasiyete sahibim bırak bu işleri

    F B AAF B AAпреди 13 дни
  • Cidden cok gereksiz bir hareketti tebrikler, ne gerek var insanlarin gecmisini böylece ortaya dökmeye , herkesin pisman oldugu seyler vardir.

    Rabia SariRabia Sariпреди 14 дни
  • Peki madem böyle bişey varsa o burdamı söylenir onun guruyo ne olcak peki varsa öyle biley bsşka bişey bulun gönderin cocugu herkes ögrendi hayatı boyunca yüzüne vururlar hem iş konusunda hemde evleneceyi insan hakında neler düşünür acaba bana göre yanış burda o konuyu acmaları sacma acun para kazanscak diye neler yapıyolar....

    Tuncay ErsoyTuncay Ersoyпреди 14 дни
  • Acun bey geriye dönük kendi yaşantısına bir baksın

    Şahin YavuzŞahin Yavuzпреди 14 дни
  • Hâlâ izleyip üzülüyorum

    Kübra TunçKübra Tunçпреди 14 дни
  • Dislike atın adamsınız

    Umut Efe İlkanUmut Efe İlkanпреди 14 дни
  • Adami direk gonderseydiniz bdiaha niye turkiyeye rezil ediyosunuz ayip ayip benim bi ailem var diyo onlarin karşisina nasi cikicam diyor dahada izlemiyorum masterchefi bravo size

    Melih özMelih özпреди 14 дни
  • iyi olmuş

    buğra gürbüzbuğra gürbüzпреди 14 дни
  • biri somer şef'e karısını aldatmanın sosyal medyada küfretmekten daha şerefsizce bir davranış olduğunu söylesin.

    Mert ÖnderMert Önderпреди 14 дни
  • ohhhh ohhhh

    mervan AYDINmervan AYDINпреди 15 дни
  • Ya hata yapamazmı insan sanki siz hiç hata yapmadınız neydi bu ya

    EnglishEnglishпреди 15 дни
    • @English toprağam tesaduf onume çikti boyle boş şeylerle uğraşacak vaktim yok yarişma degil mi sonucta elenmis kazanmis ne onemi var yok su kadar sene once yazmis yok 2019 senesiymis geçmis bitmis diye ahlaksizlik yapmaya gerek yok herkes hatasinin bedelini oder o zaman herkes hata yapip ozur dilesin bitsin Sokaktaki ugur'un yarismaci ugur kadar degeri yoksa burada iki yuzluluk var. Ali Koc'u gunahim kadar sevmem fakat kufurde etmem şimdi burada affedecek merci zan altinda kalanlar mi yoksa program fanlari mi? senin anana sovup ozur dilesem he tamam mi diyeceksin onun icin boş işlerle ugraşmamak lazim o uyarini ugur abine yap bana degil cunku ben her hatanin bedeli birgun ne olursa olsun odenmeli diye dusunuyorum babamda olsa farketmez.

      Barbaros Hayrettin PaşaBarbaros Hayrettin Paşaпреди 15 дни
    • @Barbaros Hayrettin Paşa Ortalığı karıştırıp propaganda yapma ben kürtlere yada ırklara laf etmedim çocuk geçmişte ağır hata yapmış olabilir ama pişman olmuş tabi yaptığı hata bak elenmesine neden oldu ama onu eleyenler kim bilir eskiden zamanında neler yaptılar hepsi yaptı birşey ! Bu adamı eliyorlar ben ona kızıyorum haksızlık ayrıyaten kınama kınadığın şeyi yaşamadan ölmezsin benden sana tavsiye ;)

      EnglishEnglishпреди 15 дни
    • Bu ulkede Kürtlerin anasina sovme ozgurlugu mu var?

      Barbaros Hayrettin PaşaBarbaros Hayrettin Paşaпреди 15 дни
  • Devlet oldunuz , ceza kesiyorsunuz. Ayıptır , yazıktır. Çocuğu tüm Türkiye nin önünde rezil ettiniz. Aslında kendinizi bitirdiniz. Herkesin gençlikte hataları ola bilir. Bari programa çıkarmadan diskalifiye edin. Birde ifşa ediyorsunuz.

    Mehmet AslangilMehmet Aslangilпреди 15 дни
  • Acun ılıcalı kendi işini yaparken bir hayvana küfür ediyordu o zaman bizde senin yaptığın programları izlemeyelim

    Zehra çokalZehra çokalпреди 15 дни
  • Keşke bide milletin içinde sen rezil olsan Acun

    The ZeynepThe Zeynepпреди 15 дни
  • Acun efendi keser döner sap döner gün gelir hesap döner

    EMİRİN GÜNLÜKLERİ EMİRİN GÜNLÜKLERİEMİRİN GÜNLÜKLERİ EMİRİN GÜNLÜKLERİпреди 15 дни
  • Acun koyu fenerli, uğur fenere laf atmış kaldıramamış acuncuk

    julian aventadorjulian aventadorпреди 15 дни
  • 6:18 içim acıdı ya 🥺

    Oyunbaz TvOyunbaz Tvпреди 16 дни
  • Ne paylaşmış bilen varsa soylesin

    Yaren TanriliYaren Tanriliпреди 16 дни
  • 8 yıl önceki olaydan dolayı mastercheften uğuru atıyonuz o zaman diğer şefleri in de geçmişine bakarak onlarıda atın

    Brawl GünlüğüBrawl Günlüğüпреди 16 дни
  • İşte Türkiye nün adaleti böyle çocuk kötü bir donemdeyken yazmis yarışmaya girince mi ortaya sermek aklının geldi alamadım ama keşke şeflerin de öncesini anlasalar onlar da mesleklerinden olur bunu yapanlar allahlarindsn bulsun yok boyu le bir adalet ya yazık ki böyle bir milletin adaleti içindeydiz

    Elif İkra DemirElif İkra Demirпреди 16 дни
  • Musliman musliman in hatasini örter

    Rabıa KıranRabıa Kıranпреди 16 дни
  • Agzi bozuk olana degil karakteri bozuk olana bakicaksin.

    Rabıa KıranRabıa Kıranпреди 16 дни
  • Ağa ve gercektn üzüldüm ağladı adam keşke yapmasyadin uğur abi

    Berru Naz AslanBerru Naz Aslanпреди 16 дни
  • Jdjdkjdjfjfjcjcjc

    Kaan MarasogluKaan Marasogluпреди 16 дни
  • Ben uğuru diskalifiye etmiycektiniz

    Kürşat JuanKürşat Juanпреди 16 дни
  • Ugur sonu boyle olmasaydiii

    e ee eпреди 16 дни
  • Acun bey ahlak abidesidir kesinlikle

    sanane lansanane lanпреди 16 дни
  • 35bin like 80bin dislike uğur abi bu yourumu okuyorsan insanlar seni seviyor

    Macera OyuncularıMacera Oyuncularıпреди 16 дни
  • Kaç aydır izlemiyordum zaten ^-^ bunları izlemeyen bişey kaybetmez merak etmeyiin Ve Uğur burdan geciyorsan bilki ben ve benim gibileri seni hep sevdiik hemde ilk bölümlerden beri takip ediyoruz sen doğrusun iyi bir insansın Allah'ın adaleti var. Bırakın vicdanıyla yaşayabilenler varsa eğer yaşasın zaten. Kendi yanlışlarını göremeyen görmeyen insanlardan ne bekliyorsunuz kii

    Boncuk •Boncuk •преди 16 дни
  • Bu eli yüzü düzgün çocuğu diskalifiye ediyosanız O acun denilen kişiye de hayır demeyi bileceksiniz korkaklar

    kadir alp Büyükburçkadir alp Büyükburçпреди 16 дни
  • Bu insanlık değil

    kadir alp Büyükburçkadir alp Büyükburçпреди 16 дни
  • Bölüm de sözde şef denilen kişiler uğur un böyle birisi olduğunu düşünmediklerini söylüyorlar ama genede diskalifiye ediyolar

    kadir alp Büyükburçkadir alp Büyükburçпреди 16 дни
  • Karısını aldatan moser şef mi söylüyor bunları :D

    sudenaz yalçınsudenaz yalçınпреди 16 дни
  • İlk taşı, keşke en günahsız olanınız atsaydı. Kimse daha masum değil.

    Hatice VuranHatice Vuranпреди 17 дни
  • Bunu neden yaptığını biliyoruz hepsi reyting için

    Semih EzerSemih Ezerпреди 17 дни
  • Bu kararı acun almış değil mi gelsin önce kendi ahlakını versin kendi karılarına saygışı olmayı bilsin ondan sonra gelsin 18. Yaşında yapılan bir şeyi sorgulasın. milyonların önünde göstererek ahlak dersi vermiş olmuyor.hakaret etmiş oluyor.allah aşkına bu acun parayı nerden buluyor herkes çabalıyo çalışıyor acun yan gelip yatıyor bu paralar nereye gidiyor.artık acun muş mastrrşhefmii bitti ne biçim şey bu ya kaç yıl önce olmuş bir şey şimdi açılıyor

    Yaren DönmezYaren Dönmezпреди 17 дни
  • Ama uğurun atığı küfürleri gördünüzmü peki tabi acun be somerinkiler bir tarafa ama eski işte aslında uğur az da olsa haklı

    Hülya AdanurHülya Adanurпреди 17 дни
  • Geçmişte takılı kalan geleceği göremez .

    Master YiMaster Yiпреди 17 дни
  • Bardağın dolu tarafına baksalar keşke .

    Master YiMaster Yiпреди 17 дни
  • Ahlak dersini kendiniz dinleseydiniz böyle olmazdı 🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️

    Ecem YarenEcem Yarenпреди 17 дни
  • Ahlak,cemiyetin temelidir. Ahlâksızlık,ahlakın var oluş nedenidir!

    Yağmur EcemYağmur Ecemпреди 17 дни
  • çok net ( Fenerbahçe acun Ali koç aziz Yıldırım kürtler kapalı kadınlar > uğur deniz yılmaz

    Umut güngörUmut güngörпреди 17 дни
  • Acunamı küfretmiş

    Kenan BedirKenan Bedirпреди 18 дни
  • Cocuk utancindan basini kaldiramamis yaa nasil vicdan bu kac milyon insanin onünde kucuk dusurmusler

    Ayla DerenAyla Derenпреди 18 дни
  • Evet tweetler iğrenç ve haksız saygı çerçevesinde değil ama ne zaman atılmış? insanın düşünceleri değişebilir. Zor bir dönemden geçmiş psikolojisinin iyi olmadığı belliymiş fakat onun geleceğini mahvetmek sizin hakkınız mı hadi diskalifiye ettiniz bari hiç bir şey söylemeden edin 9 yaşında çocuk mu o orda rencide ettiriyorsun. Ki bir sürü kişi vardı AHLAK yoksunu tecavüzu doğru bulan onlar devam ettiler birde üstüne şarkı falan da çıkardılar. Yazık. Adalet sadece mahkemelerde yok değil. Eğer hala aynı kafa yapısındaysan sonuna kadar hakettin.

    Merve GüçlüMerve Güçlüпреди 18 дни
  • en çok güvendiğim adam ne diyimki herkeze sövmüşsün,bi ergeni ...obje olarak görmüşsün,herkezi geçtim cumhurbaşkanına sövmüşsün üzgünüm sadece 😒

    Yusuf AvvuranYusuf Avvuranпреди 18 дни
  • gözüm dolarak izledim ama hakkettin be uğur off

    YAĞMUR DENİZYAĞMUR DENİZпреди 18 дни
  • Ahlaksızlık eden yasin yarışmaya alındı , Ahlaksızlık eden özgecan yarışmaya alındı peki geçmişte hatası olan bir genç niye yarışmaya alındı

    Muhammet MahmutMuhammet Mahmutпреди 18 дни
  • Ohhh faşist şey seni . Ağlayınca o kadar mutlu oldum ki ...

    Sipan SipanSipan Sipanпреди 18 дни
  • Uğur adam ın fanları yorumlara doluşmuş gülerek okuyorum aksbsksbsksjskd

    Süleyman TanrıverdiSüleyman Tanrıverdiпреди 18 дни
  • Barzo uğur Tayyip'e bile saymış

    kristina Kayakristina Kayaпреди 19 дни
  • Simdi iyi birisin sen gerisin bos ver

    Leyla HuseynovaLeyla Huseynovaпреди 19 дни
  • Dışarıdaki olaylardan dolayı yarışmacı elenmesi ne alaka ben hiç bişey anlamamıştım gerçekten adam yemek yapamasa tamam elersiniz de tweet attı diye de elenir mi olayı bilmiyorum araştırmadım attigi tweet nedir onuda bilmiyorum ama çok saçma

    Fatma KandemirFatma Kandemirпреди 19 дни
  • Acunun yaptığı hiçbir işi yaptığı hiçbir işi desteklemicem izlemicem ailemidi izletmicem hatalarla dolu hayatında basarılar acun bey....! Acun beyin bunu yapmasının tek sebebi Fenerbahçeli olması uğurunda fenere iyi giydirmesinden zoruna gitmiş... Yazık vallahı yazıklar olsun insanları bukadar kolay harcamak.👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻

    Alihan CivelekAlihan Civelekпреди 19 дни
  • Aha yine buraya geldik

    alex alexalex alexпреди 19 дни
  • Oh oldu

    İbrahim murat Çelikİbrahim murat Çelikпреди 19 дни
  • Yazıklar olsun acun ılıcaliya düştü gözümden kendi çok doğru dürüst biri gibi milletin önünde şu çocuğa yaptığına bakkk😡😡😡

    Emine KumruEmine Kumruпреди 19 дни
  • Bende diyorum uğur nerde o zaman bizde Serdar Ortaç ve bereberinde olan ünlüleri izlemeyelim madem geçmiş yargılanıyor

    Fatoş göktürkFatoş göktürkпреди 19 дни
  • Esas hata Uğurda.Seni böyle rezil etmelerine nasıl müsade ettin ki .Ben senin yerinde olsam ağzına sıçardım hepsinin canlı yanına da çıkmazdım.

    Vedat BalcıVedat Balcıпреди 19 дни
  • Şef olsan ne olcak

    Atalay bilikAtalay bilikпреди 20 дни
  • Hala bu saçma şeyi izliyolar

    Atalay bilikAtalay bilikпреди 20 дни
  • Abi böyle bişey yapma hakları yok adam size hesap vermek zorunda değil ki master chef den diskalifiye edildi dersin olay biter Allah Allah

    Ömer Berke KaplanÖmer Berke Kaplanпреди 20 дни
  • Uğur şef

    Hesap PkaystorHesap Pkaystorпреди 20 дни
  • Ailevi sorunlar yaşaman bir kürtlere veya takımlara hakaret edebileceğin anlamına gelmiyor.Ülkede şov yapmak o kadar basit ki ağlayıp arkaya da fon müziği koyarak her şey yatıştırılabiliyor.Böyle bir yerde söylenmesi daha iyi olmuş.Böyle bir programa gireceksen eğer bi hesaplarına bakmayı akıl edecektin.Terbiyen kadar konuşmuşsun şimdi sıra bizlerde ve biz sana küfür etmeyeceğiz.Bu sana yeterli olur bence.Yazık cidden yazık...

    Mehmet Emin DumluMehmet Emin Dumluпреди 20 дни
    • @Mehmet Emin Dumlu okadar haklı ki

      ZehraZehraпреди 19 дни
    • @eymen abdullah atansay bak siz karşlıaştırma yapıyorsunuz bu çok saçma daha kötüsü olabilir ama bu onun yaptığnı şeyleri küçültmez.Acun daha terbiyesizmiş diyeri kuranı yırtmış filan doğru değil bunlar desteklemiyoruz ancak insanları birbiriyle kıyaslamayın her şeyin affı olmaz.Ceza niteliğinde olmuş bence Acun medya doğru karar almış...

      Mehmet Emin DumluMehmet Emin Dumluпреди 20 дни
    • Uğur'dan daha rezil insanlar var. Kur'an-ı Kerim'i yırtan İbrahim Atabey Allah'a, peygamberlere, hocalara, ezana küfür eden Zuhal Kaya 39 yaşında tecavüze uğramış kadına laf atan Nihat Doğan Önemli olan hatasını anlamak değil mi zaten? Tabii. Siz müslümanlar bazı kuralları bilmiyorsunuz (ki ben de müslümanım.) Önemli olan özür dilemek değil midir? Hem Yasin kadınlara küfür etti, karısına bağırdı. Şiddet yanlısı hiperaktif bir herif.

      eymen abdullah atansayeymen abdullah atansayпреди 20 дни
  • Neden böyle yapmişlar ki çoook saçma

    Melek YıldırımcanMelek Yıldırımcanпреди 21 ден
  • Uğur derin derin saydırır dırı rırı rırı rırı

    salondaki balonsalondaki balonпреди 21 ден
  • Yazıklar olsun ya nasıl birini milyonlar karşısınde ve aileai önünde reyting uğruna bu duruma düşürürsünüz twitleri gördüğümde çok sinirlendim haketmiş dedim ama şu an gördüğüm kişi o twitleri atan kişiye benzemiyor .

    Şeval DemirŞeval Demirпреди 21 ден
BGworld