World's Longest Whopper Train! LOL

21.08.2020 г.
3 951 585 Показвания

We did the funny... subscribe for more videos!


#Shorts

Коментари
  • Now we know what MrBeast and the crew do when they're not filming!

    BizarreMeBizarreMeпреди 2 часа
  • But what if the tape measure came in and hit him in the mouth 😨🤭

    CrissawCrissawпреди 6 часа
  • Wow

    Maria TaveraMaria Taveraпреди 10 часа
    • And cool

      Maria TaveraMaria Taveraпреди 10 часа
    • Nic

      Maria TaveraMaria Taveraпреди 10 часа
  • When Chandler was biting I feel like I was gonna puke

    TheBloxGamer3TheBloxGamer3преди 10 часа
  • At first I thought they were talking about real Burger King whoppers yeah let’s just roll a whopper down the hill at 70,000,000 miles an hour yeah that sounds safe and someone tried to catch it in their mouth someone definitely won’t break a tooth or so definitely won’t choke on one of it or it’s just going to fail and just go over but that’s not gonna happen right wrong

    Team edge fan Memes beat sweatsTeam edge fan Memes beat sweatsпреди 14 часа
  • Mmm

    Lucila MacielLucila Macielпреди 15 часа
  • 😔

    Ansar VickyAnsar Vickyпреди 18 часа
  • 5210th comment

    TheCrazedGamerTheCrazedGamerпреди ден
  • Cool

    Gulnur KaziyevaGulnur Kaziyevaпреди ден
  • Towe It BHit My (_ _ _ _ _)

    FunkierTitanFunkierTitanпреди ден
  • *me just watching every single vid on this channel*

    Hi People'sHi People'sпреди ден
  • 0:8 *100 whoppers wasted*

    Ariana squareAriana squareпреди ден
  • i was home for 6 hours and was chatting with my cousin and my mom comes home with burger king and another comment said HE/SHE went to burger king...

    IUsCookieOgDaysIUsCookieOgDaysпреди 2 дни
  • this man deserves 10000000000000 MILLION SUBBERS

    Pat DalePat Daleпреди 2 дни
  • bgworld.info/section/video/15WRzZ1niq6wxIc.html

    Charatveer SinghCharatveer Singhпреди 2 дни
  • Milk duds are better

    ravioli doseravioli doseпреди 2 дни
  • It's 4:09 in the morning and I'm watching a BGworldr pour my least favorite candy down a flight of stairs. What has this world come to

    I've fallen and I can't get upI've fallen and I can't get upпреди 2 дни
  • Hey i wanted to eat that chocolate

    Kgalexy Art mixKgalexy Art mixпреди 3 дни
  • THE ENDING LOL😂😂😂

    maxthegalaxyplayer7 martinezmaxthegalaxyplayer7 martinezпреди 3 дни
  • The one and only whopper that goes in chandler he has a superpower

    Sports MixSports Mixпреди 3 дни
  • 0:05. I was dying

    Miguel ValentinMiguel Valentinпреди 3 дни
  • Why Karl g g

    Door of tha backrooms THaReAlDoor of tha backrooms THaReAlпреди 3 дни
  • Who else randomly got like baited?

    Luna NocheLuna Nocheпреди 3 дни
  • The Painful Taste 😂

    Mr CapricornMr Capricornпреди 3 дни
  • I wanna try it tooo😂😂🙄😉

    rani javedrani javedпреди 3 дни
  • Who else is an ultra legend pro max watching this instead of doing the test and studying ( I am ulpm too )

    NOOBDAY GAMERSNOOBDAY GAMERSпреди 3 дни
  • It was 397 inches Long

    ThekienillionThekienillionпреди 4 дни
  • The definition of content.

    Leo EstesLeo Estesпреди 4 дни
  • Chandler at the end just eats it normally while the others almost choke. (But I hope they are ok 👍)

    Benny T. Adventures.Benny T. Adventures.преди 4 дни
  • L0L

    Abdelrahman SahliAbdelrahman Sahliпреди 4 дни
  • Chandler looked so happy

    Thug GurujiThug Gurujiпреди 4 дни
  • Of course chandler gets it lol

    DinoPlayzDinoPlayzпреди 4 дни
  • Lmao 😂 banging

    joshua mckeraghanjoshua mckeraghanпреди 5 дни
  • ❤❤❤

    LoVe MrBeastLoVe MrBeastпреди 5 дни
  • me thinking they are gonna roll a burger king whopper: this is gonna be good! me realizing it's some american candy: oh cool I guess

    xD3Ad KELSOxxD3Ad KELSOxпреди 5 дни
  • Finally ..found the last video to end the day

    Legit PowerLegit Powerпреди 5 дни
  • I love whoppers

    Alina PrasolovAlina Prasolovпреди 5 дни
  • No don't waste it😭😭😭....I want them.......

    Unreachable Science ,CaughtUnreachable Science ,Caughtпреди 5 дни
  • Cool

    Zax PlaysZax Playsпреди 5 дни
  • Kay

    Zax PlaysZax Playsпреди 5 дни
  • K

    Zax PlaysZax Playsпреди 5 дни
  • Okay

    Zax PlaysZax Playsпреди 5 дни
  • Ok

    Zax PlaysZax Playsпреди 5 дни
  • Girl : he is probably cheating Boys :

    WinterzWinterzпреди 5 дни
  • Imagine the clean up Imagine THE ANTS after this lol 😂 this place would be infested

    Itz Gabby K.Itz Gabby K.преди 5 дни
  • It’s the minecraft crunching sound at the end for me

    Alaina PeachAlaina Peachпреди 6 дни
  • Don't waste food bruh

    Abhi shekAbhi shekпреди 6 дни
  • hello

    joella kanazizjoella kanazizпреди 6 дни
  • 0:13 Minecraft Eating Sound

    Lucas TubeLucas Tubeпреди 6 дни
  • WHY SO MANY DISLIKES

    IMPOSTER’S LAB - A M O N G U SIMPOSTER’S LAB - A M O N G U Sпреди 6 дни
  • that laugh is so iconic

    Vita JaureguiVita Jaureguiпреди 6 дни
  • If chandler had a BGworld channel he would be at 1b subs just think of the pain he go’s through and doesn’t win any challenges barely he is the light of content he’s so funny!!! Hope he stay’s safe

    Msm Master AceMsm Master Aceпреди 6 дни
  • Lol I'm eating that rn

    Yuliana GarzaYuliana Garzaпреди 6 дни
  • Imagine if you didnt get your toungue to block it and it goes straight to your throat

    ツOofiJohniツOofiJohniпреди 6 дни
  • 0:12 Minecraft eater

    Jonathan MJonathan Mпреди 7 дни
  • No wonder why coronavirus is going around

    Destinisthegoat JoeDestinisthegoat Joeпреди 7 дни
  • Haahhaha

    XaviFootball*Soccer*AndMappingXaviFootball*Soccer*AndMappingпреди 7 дни
  • hahahahahahahahahaa

    logan quistlogan quistпреди 7 дни
  • I LOVE WHOPPERS YES!!

    Zach LingZach Lingпреди 7 дни
  • Yes, BGworld. A 2 minute ad before a 15 second video was EXACTLY what I wanted. How did you know. 🙄

    adam macadam macпреди 7 дни
  • But do they taste like burgers?

    sweiland75sweiland75преди 7 дни
  • I literally thought you guys were actually doing a whopper train bc the thumbnail lol

    GravGravпреди 7 дни
  • U MaD BrO!?!? HeY fAt BoI U wAnNa FiGhT!?!?!

    Gaming With MeGaming With Meпреди 7 дни
  • Imagine it traveling at the speed of 75km and rolling into your windpipe, causing you to choke! 😂 isn't that hilarious?

    Who_is MetchopWho_is Metchopпреди 7 дни
  • SO FUNNY 😂

    Kran GamingKran Gamingпреди 7 дни
    • Get your "here before this comment explodes because it's verified even though you don't know this human" here | | V

      Raushan KhatoonRaushan Khatoonпреди 6 дни
    • D

      CodMChippyCodMChippyпреди 7 дни
    • big fan

      ImaFunGamerImaFunGamerпреди 7 дни
  • Of course it would be chandler who gets it

    Herbie RobertsHerbie Robertsпреди 7 дни
  • Hello 2020!!!

    PeeeplyPooPeeeplyPooпреди 7 дни
  • Epiiic

    Days with RoseDays with Roseпреди 7 дни
  • Hi

    Days with RoseDays with Roseпреди 7 дни
  • How to choke

    Ainator_3000Ainator_3000преди 7 дни
  • Sometimes they do mad things and people like it

    Dhyex GamingDhyex Gamingпреди 8 дни
  • never give up

    Samuel HeinerSamuel Heinerпреди 8 дни
  • Dude, I just made it 2.15 million!! This has never happened before!!!!

    Ellie JenningsEllie Jenningsпреди 8 дни
  • chandler got ez catch because he likes food

    567yoshi dino567yoshi dinoпреди 8 дни
  • Auto generated captions: god

    Noobish Dirt The Object Thingy Vegas Logo EditorNoobish Dirt The Object Thingy Vegas Logo Editorпреди 8 дни
  • What if the tape measure hit one of them also I love woppers

    MAJOR LOVIOXMAJOR LOVIOXпреди 8 дни
  • Those look like malteasers (the chocolate) that’s all I can see

    XxRobertxX ??XxRobertxX ??преди 8 дни
  • Wow im eating whoppers right now

    Jonathan FrancoJonathan Francoпреди 8 дни
  • Lol7🔥

    Mickey Club houseMickey Club houseпреди 8 дни
  • I love whoppers

    Sillylilly LovespuppysSillylilly Lovespuppysпреди 8 дни
  • I love this secret Chanel

    Xilo .XXilo .Xпреди 8 дни
  • What are these? I dont live in america and thought he was talking about burgers.

    Omar FarooqOmar Farooqпреди 8 дни
    • They are chocolate balls with caramel inside, they are so good

      BallisticFireBallisticFireпреди 8 дни
  • That looks delicious. I wanna try that.

    Ichika ChanIchika Chanпреди 8 дни
    • They taste pretty gooch, its like crunchy milk duds

      BallisticFireBallisticFireпреди 8 дни
  • Lol

    LucklessZEDN: /LucklessZEDN: /преди 8 дни
  • Why is this and how is this recommended to me

    noppasit sathitjaruputnoppasit sathitjaruputпреди 8 дни
  • This is the definition of humanity.

    angry personangry personпреди 8 дни
  • I’m not sure if this was a good idea because someone could choke but the whoppers look yummy

    Benjamin TranBenjamin Tranпреди 8 дни
  • Lol This is brilliant

    Yanice PlompYanice Plompпреди 8 дни
  • That is so cool

    Angel GutierrezAngel Gutierrezпреди 8 дни
  • U guys are just wasting it bruh....

    Emma GacuanEmma Gacuanпреди 9 дни
    • They cleaned it up

      BallisticFireBallisticFireпреди 8 дни
  • I'd still eat those whoppers even if they touched the ground!!

    Kynleigh AngellKynleigh Angellпреди 9 дни
  • T H A N K Y O U

    Ryusagi FudoRyusagi Fudoпреди 9 дни
  • Ooh candy speeding up at 80 mph

    DTW_Aviation ツDTW_Aviation ツпреди 9 дни
  • I thought this was a Burger King train video?

    Doge LegendsDoge Legendsпреди 9 дни
  • Wowowowowowowowowowowowowoowoow I'm a dog

    JAW The GamerJAW The Gamerпреди 9 дни
  • Ive seen longer

    Carlos is kewlCarlos is kewlпреди 9 дни
  • Well, i think mr.beast never said to subscribe this channel

    I love ChickensI love Chickensпреди 9 дни
  • Her: hes probably cheating on me The boys:

    king zodemking zodemпреди 9 дни
  • This is not his video

    Rida's Toys and FunRida's Toys and Funпреди 9 дни
  • 0:13

    GhostGamerGhostGamerпреди 9 дни
BGworld