Yasak Elma 80. Bölüm

12.10.2020 г.
1 180 871 Показвания

Yasak Elma 80. Bölüm Özeti:
Ender ve Kaya’nın boşanmasının ardından, Şahika onların bir daha bir araya gelme ihtimallerini tamamen ortadan kaldırmak için Yıldız’ı kullanmaya karar verir. Ender ve Yıldız’ın arası giderek açılırken, kurdukları ittifak sarsılmak üzeredir. Ender’in sinirle Yıldız’a söyledikleri Yıldız’ın hayatını alt üst edecektir.
Yasak Elma Resmi BGworld Kanalı: goo.gl/7AqfHc
Yasak Elma ailesine katılmak için linke tıklayın; bit.ly/2txfwwf
Medyapım Resmi BGworld Kanalı: goo.gl/ZFpCky
Oyuncuları:
Talat Bulut
Eda Ece
Şevval Sam
Nesrin Cavadzade
Şafak Pekdemir
Doğaç Yıldız
Melisa Doğu
Barış Aytaç
Can Nergis
Buçe Buse Kahraman
Serkan Rutkay Ayıköz
Ahmet Haktan Zavlak
Ve Barış Kılıç
Ve de Gökhan Alkan
#yasakelma #yasakelma80 #dönümnoktası

Коментари
  • ❤️❤️

    Miriam GagMiriam Gagпреди 18 часа
  • Şu Yıldıza bir kilo verdiremediniz gittiniz 🙄🤨

    Ayse DemirAyse Demirпреди 18 часа
  • İyice saçmaladınız fotoğrafçı Yıldızla Keremin buluşacağını ne'den biliyor'da fotoğraf çekiyor 🙄🤨

    Ayse DemirAyse Demirпреди 19 часа
  • Ya öff bu lilayla yiğit de amma uzatdı ha şunları gönderin amerikaya bizde kurtulalım ha. Onca derdin arasında birde bunlarla uğraşacağız🥴😒

    Gün BatımıGün Batımıпреди 19 часа
  • Kutsal İttifak Bozuldu Desene 🥺🥀Ah Endercim keşke erken ahkam kesmesen de yıldızı bir dinlesen o sana yardım etmek için şahikayla bir araya geliyor 🥺ama sen dinlemiyorsun ki bile 🥺tamam şahika yıldızı dolduruyor ama sende böyle yapmasan 🥺Öfken her kesi, her şeyi yakıp yıkacak bu belli ve en çok etkilenende senle yıldız olacak🥺Öfkeyle söylediğin sözler yıldızın hayatını çok kötü etkileyecek ama ya🥴Çok üzülüyorum siz böyle olunca😔Offf 🥺

    Gün BatımıGün Batımıпреди 19 часа
  • 1:1:31 çok korktum ya endo o ne sinir öyle 🥴😂

    Gün BatımıGün Batımıпреди 19 часа
  • Şahikanın Allah belasını versin pis şeytan 👿sevenleri ayırdı, enderle yıldızın arasını bozdu bide üstelik enderden Kurtuldu diye parti verdi pislik 😠😠senarist resmen şahikaya çalışıyor onun istedikleri hep oluyor kadın adam falan öldürdü be daha neler yaptı ama hiç biri ortaya çıkmadı. Bu kadarıda fazla ama yani 🥺😔

    Gün BatımıGün Batımıпреди 20 часа
  • Ender Kaya Boşanırken 🥺Kalbim Çıt, Gözyaşım Pıt🥺🥀Böyle bitmemeliydi Aşkları🥺İkiside uğradığını sandığı ihanetin yüzünden ayrıldılar🥺Endere çok üzülüyorum🥺 Kayaya değil ama o zaten hep şahikanın oyunlarına inandı bitek endere inanmadı🥺

    Gün BatımıGün Batımıпреди 20 часа
  • O Sahne Ortalıkta böyle bayrak sallayacaktım, anons edecektim aldatıldım diye, öyle mi ? Musiki ismi ne ?

    Abdullah IlAbdullah Ilпреди ден
  • Teknik hatta var 😂 😂 Ender Şahika nin ses kayıtlarıni alıp Kaya ya onun gerçek yüzünü gösterebilir bunca entrika bilen kadın dimi çok saçma

    Roda RoRoda Roпреди ден
  • Yildiz is so stupid OMG 🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️

    Asmr RelaxingAsmr Relaxingпреди ден
  • Yaxshiyam Turkcha bilaman mazza qilib koʻryapman. Oʻzbekcha tarjimasi kötü (yomon)

    Hikmatillo AhmadovHikmatillo Ahmadovпреди ден
  • Canere bak ya memlekette toprak mi kaldi diyo ,bizim memleket paramiz yok beton yapamiyoruz yollara hep toprak (kyrgyzstan)

    Aysel RozeAysel Rozeпреди ден
  • Ya bu yiğitde yapışdı şahikadan😡

    Fereh ShirvanzadeFereh Shirvanzadeпреди 2 дни
  • Topal tavşanı kovalayamaz ama Kayayı kopardı ne haber Ender????

    Deniz AbdullayevDeniz Abdullayevпреди 2 дни
  • Bide Sahika Nadiri oldurdu.Bu olayin ustu kapandi.Hic ortaya cikmadi.Bu Sahikanin yaninami kalicak?Yani kalmasin,zehirledi adami.Özde Nadir kimi guclu bir insani...Mence bunun cezasini cekmeli

    Fəridə MəmmədrzayevaFəridə Məmmədrzayevaпреди 2 дни
  • Ya qaliba senarist sevgilisinden yada esinden ayrildi,onun hıncini diziden cikartir.Dizideki her kes ayrılır,yada küsür.InsAllah özəl hayati yoluna girerde,dizide eski halina doner

    Fəridə MəmmədrzayevaFəridə Məmmədrzayevaпреди 2 дни
  • Sahikayi oldurun be nefret ediyorum yilan.....

    Юлия МамедоваЮлия Мамедовапреди 2 дни
  • 47:54 koptummmmmmm

    Sharifa UmmanSharifa Ummanпреди 2 дни
  • Ya senarist niye boyle seyler yapiyisun acaba,en guzel cifti ayirdi ya🤬

    Fəridə MəmmədrzayevaFəridə Məmmədrzayevaпреди 2 дни
  • ah Zehra sen bu diziye nese versiyorsun

    Burcu HarmanBurcu Harmanпреди 2 дни
  • Son 3 4 bolumdur diziyi izlemedim.acaba neden???senarist kendine gell

    Xanimana AslanovaXanimana Aslanovaпреди 3 дни
  • Shaika o yatiriyon ya her kesi anam yollasam onuda yatira bilirmisin.geceler uyumuyo🤣

    Esmira BabayevaEsmira Babayevaпреди 3 дни
  • Lan su caner cok komik😂😂🤦🏻‍♀️. Butun dikkadimi bozdu😂😂🤦🏻‍♀️Ciddi olamiyorm 🥺🤦🏻‍♀️

    X1_queenX1_queenпреди 3 дни
  • Azerbeycandan hepinize selamlar nihayet izliye bildim awigim bu diziyee YAWASIN TURKIYE AZERBEYCAN

    Nuray SuleymanovaNuray Suleymanovaпреди 3 дни
  • Evelki erimi istiyoruz ERIMMMM

    Nuray TahmazovaNuray Tahmazovaпреди 3 дни
  • Bu alt yazisi ne yaaa seviyyesizce biwey

    Asli MemedzadeAsli Memedzadeпреди 3 дни
  • Ya artik cok şıkıcı olmaya başliyor keşke birazda yildiz ve kerim geçse gündeme aralarinda birseyler olsa

    Medine HasanMedine Hasanпреди 3 дни
  • Lila gerçekten mal gibi

    Ýāšмınе AččôûňťÝāšмınе Aččôûňťпреди 3 дни
  • Enderi çok güzel giyindiriyorsunuz birazda yıldızı giyindirin

    WOW TV HAYATA DAİR HERŞEYWOW TV HAYATA DAİR HERŞEYпреди 4 дни
  • Caner muhtesemsin

    WOW TV HAYATA DAİR HERŞEYWOW TV HAYATA DAİR HERŞEYпреди 4 дни
  • Caner gibi bir kardeşim olmasını okadar cok isterdimki

    WOW TV HAYATA DAİR HERŞEYWOW TV HAYATA DAİR HERŞEYпреди 4 дни
  • Уважаемый сценарист, пожалуйста не надо расстраивать тандем Йылдыз и Эндер. Пусть они останутся подругами. Пусть они выведут на чистую воду эту Шаику. Как так. Эта Шаика столько зла сделала, и тратила и убивала и что, ей все с рук сойдёт, я не поняла

    Куталасова ГулшушаКуталасова Гулшушапреди 4 дни
  • Yıldız💓🌼💓Ender

    SWERWE PUBGSWERWE PUBGпреди 4 дни
  • Yıldız💓🌼💓Ender

    SWERWE PUBGSWERWE PUBGпреди 4 дни
  • Asumanı bir tek ben mi sevmiyorum yaa😡

    Xədicə MürşüdlüXədicə Mürşüdlüпреди 4 дни
  • NƏ ZAMANA GƏDƏR ŞAİKA GAZANACAG? ARTİG DİZİNİN MARAĞI GALMADİ.

    Rena QashimovaRena Qashimovaпреди 4 дни
  • Dertlerimiz islak mendil gibi bir tane çekiyoruz iki tane geliyo .... Caner

    Helin EryoldasHelin Eryoldasпреди 4 дни
  • Bu bölümü izlerken Zehra ya gülmekten çatladim😂😂😂😂

    Arda BaşaranArda Başaranпреди 4 дни
  • Kərimlə Yıldız ♥️

    Güntəkin VəliyevaGüntəkin Vəliyevaпреди 4 дни
  • Caner kimi bir arkadasimin olmasini isderdim ürek ya bu caner cok seviyorum

    Mehdi EliyevMehdi Eliyevпреди 5 дни
  • 1:32:47

    Good peopleGood peopleпреди 5 дни
  • Enderle halit birbirinemi yuruyo banami oyle geldi

    James KiyanJames Kiyanпреди 5 дни
  • 11:57 tamam endo soz veriyorum 11:10 yureyim el vermedi

    Eli ElizadeEli Elizadeпреди 5 дни
  • Yildiz ne malsin halit nasil davraniyo sana hala bi inat ugruna evlnmeyi düsünüyorsun 🙄 ayrica yilsizla enderin arasini acmak cok sacma dizinin eski tadi kalmadi 🙄

    ZisankaZisankaпреди 5 дни
  • Allah allah ,sizde iyiki orendiniz senaristin degiştiini. Beğenmeyen izlemsin ya

    Вилка БиасаВилка Биасапреди 5 дни
  • En sevdigim diziydi izleyesim yok artik babaaag :(

    sevohanimmsevohanimmпреди 5 дни
  • Ender Allah seni kahretmesin

    Canlm HayatCanlm Hayatпреди 5 дни
  • 1:22:46 Yıldız'la aranda geçenler diyecekti, Yıldız'la arandan geçenler dedi 1:47:51 lafı çarpıtma yerine lafı çarptırma dedi 😁😁

    BTS takes care of me when i'm sickBTS takes care of me when i'm sickпреди 5 дни
  • Bu kadar birbirinden çirkin bebeği nasıl bulmuşlar acaba 😂

    BTS takes care of me when i'm sickBTS takes care of me when i'm sickпреди 5 дни
  • dizini ne hale soktunuz yaa, senarist sen ne yapiyon yaaa diziden soyudum ama izlemiycem daha

    Aydın AzizovAydın Azizovпреди 5 дни
  • Хаммага салом. Мен хам кураяпман, менга бу сериалда хаммасидан хам Эндер жуда ёкади, Эндер проста бомба.

    каралина каримовакаралина каримовапреди 5 дни
  • Yaa Endere su filmin 80 bolumini izletin Yildiz sucsuz yaaa Onu cok seviyorummm😍 Ender yinemi sinirli of😐😐

    Омурзак ХатамовОмурзак Хатамовпреди 5 дни
  • Senarist: Bu diziyi nasil reyting uçurumuna gotureyim acaba?🙄

    Fatime VeliyevaFatime Veliyevaпреди 5 дни
  • Bu Saykanin na katar niden kuzel be tatli oltugun anladim . Bu kiz Azerimis. Filimin kavasindan bu kisi cok sevmistim. Dagestandan sevkiler!❤️💕❤️💖

    Руслан РусланРуслан Русланпреди 6 дни
  • Diziyi çoooook beyeniyorum

    Emin ŞəkiEmin Şəkiпреди 6 дни
  • 81 булум качон чикади

    Sevara RajabovaSevara Rajabovaпреди 6 дни
  • Kerim cox yakisikli basarixli bir aktuyordur ve rolunada soz yoxdur esasda kalp atisi ozellikle asik rolunu super oynayir muhtesemm

    Elnar BekirliElnar Bekirliпреди 6 дни
  • Katil diyil😂 genelde zeherleniyor🤣🤣

    Aynur NiftaliyevaAynur Niftaliyevaпреди 6 дни
  • 1:02:42 KAYO mu??? Yıldız resmen level atladı 😂

    Yasmin KarmustajiYasmin Karmustajiпреди 6 дни
  • Yiğit gibi evlad olmaz olsun inşallah

    R АRR АRпреди 6 дни
  • nedan 81-bulim yokdi ne zaman olur

    PhotoUzPhotoUzпреди 6 дни
  • Diziyi 12. Bölümüne kadar izlemiştim sonra yıldızla Ender’in kavgası bitmedi izlememiştim, sonra bunlar arkadaş oldu ve ben izlemeye başlamıştım...bu yakınlık bozulursa yine izlemeyeceğim.

    QalbiQalbiпреди 6 дни
  • Çocuk gelişimciler Zehra’yı gördükten sonra ağlıyor 😂😂

    Tuğçe AltunayTuğçe Altunayпреди 6 дни
  • 46:16 bir anda kurt'u gercek sandim ya nzbsnabzmammzsn

    atiii mhdiazdatiii mhdiazdпреди 6 дни
  • Bi buyutemediler bu erimi 😁

    Hatice DoegenHatice Doegenпреди 6 дни
  • bu kerem ve mert zamanlarından dundar zamanı daha çok çok iyiydi

    Lila MilaLila Milaпреди 6 дни
  • Ali han nerede Zeyneb nerede?! Vallahi anlamadım hiçbir şey

    aicha ihssanaicha ihssanпреди 6 дни
  • Buradan senarist Neslihan Yeşilyurta sesleniyorum lütfen. Ender ile Yıldızın arasını bozma . Kaya ile Ender ayrılmasın

    Umut RamadanUmut Ramadanпреди 6 дни
    • Senarist değişmiş

      Münevver Sıla çakmakMünevver Sıla çakmakпреди 5 дни
  • 24 saat ben : 1:01:28

    Yildizlarda KayarYildizlarda Kayarпреди 6 дни
  • Ender çok karizmatikya🌈

    Nigora SohratowaNigora Sohratowaпреди 6 дни
  • Siz bu olaylardan hiç hoşlanmıyorsunuz ama bence ASIL BU olanlardan Şahika’nın gerçek yüzü Kaya’ya açıklanacak

    Yasmin KarmustajiYasmin Karmustajiпреди 7 дни
  • super paylaşım uğurlar bol bol

    Gunelin MetbexiGunelin Metbexiпреди 7 дни
  • Bence bu bölümler nisan-mayıs da cekilecek bölümlerdi 85. Bölum itibariyle sezon gerçekten başlayacak

    okaanokaanпреди 7 дни
  • Of of asumani atin su diziden kafa agritiyor

    Ayse MuratAyse Muratпреди 7 дни
  • Yigit para avcisi adeta hisse uzerinde annesine kusuyor babasiyla annesei ayrildi yine hisse dusunuyor lilaylada bence parasi icin birlikte bize bu dusundurmemeniz icin lutfen yigit lila ask sahneleri gelsin bir sevkat versinler bir birlerine cox okuz gibi bir iliski yaratmissiniz lila yigit arasinda

    Deniz AbdullazadeDeniz Abdullazadeпреди 7 дни
  • Geri basha donduk

    Leylaa CaparovLeylaa Caparovпреди 7 дни
  • Yildiz her zaman basina buyruk haraketler yapiyor diye kendini kotu duruma sokuyor. Bu durumda kim olsa zaten halit gibi yapiyor. Her zaman ilk bolumden yalan yalan yalan. Sonra Halit kotu diyo basliyorsunuz

    G AlizadeG Alizadeпреди 7 дни
  • Çok saçma be! Öyle pat diye amerikaya mı gidilir😒

    Sheyda MSheyda Mпреди 7 дни
  • Ender ne kadar yildiza karsi guvensiz. Zaten kaya ile gorustuyse sizin icin gorustu. Kendi icin gorusucek diyilki. Hem belki isi var kaya ile

    G AlizadeG Alizadeпреди 7 дни
  • d

    ddпреди 7 дни
  • Wu dizilerr noldu bilmiyorum..ender bu kadar salakmiydi??bu kadar salakmi olunur bee.yildiz saatlarla ariyor falan acmiyor sonraa yildiza kiziyor .

    Nurane BabazadeNurane Babazadeпреди 7 дни
  • 1:39:25 önü açık korset giydirilmiş 👎

    Beyaz GülBeyaz Gülпреди 7 дни
  • Yildiz:Kayooo🤣🤣🤣🤣👌🏻

    TbytyqiTbytyqiпреди 7 дни
  • Ya bu Zehranın saçma sapan işlerinden bunaldım 😏😏😏😏😏😏😏😏😏😏😏

    Ülker QafarliÜlker Qafarliпреди 7 дни
  • Xos geldi eski ender

    Arif IskandarovArif Iskandarovпреди 7 дни
  • Bu iyitde xalasinin oglu oldu yaziklar olsun xalanin sana yapdiqlarini bir hisse verdi diye unutdu

    Arif IskandarovArif Iskandarovпреди 7 дни
  • Fatmayada yaziklar olsun

    Arif IskandarovArif Iskandarovпреди 7 дни
  • Diziye laf yok super butun oyuncular sevmeyen izlemesin

    Neke OtNeke Otпреди 7 дни
  • o vaxti yeni senarist çukuru pis gune qoydu indide bu etmeyinde bele izleyicilerinizi itirirsiz

    Ömər BilqeysÖmər Bilqeysпреди 7 дни
  • А наши себя голыми миру не показали ещё

    Мунира АскароваМунира Аскаровапреди 7 дни
  • Европейцы и то поскромнее одеваются

    Мунира АскароваМунира Аскаровапреди 7 дни
  • За турков так стыдно кто скажет что они мусульмане

    Мунира АскароваМунира Аскаровапреди 7 дни
  • Thank you for the subtitles! Teşekkürler!!!

    NikilorNikilorпреди 7 дни
  • Shahika diziden ciksin artik,bikdik ondan artik

    Lale JafarovaLale Jafarovaпреди 7 дни
  • Yildiz kiskanirsan demeseydi Endere bele olmazdi

    Mazi MazMazi Mazпреди 7 дни
  • Yiğit adam değilsin ya hisse vermedi diye anneye kızılırmı ne olursa olsun annen tarafında olmalısın

    R АRR АRпреди 7 дни
  • lutfen gokhan gitmesin kerimi boyle harcamayin lutfen boyle bitemez yilker aşki biz boyle doşunmemişdik bu kadar erken bitmemeliydi lutfen yapmayin

    aysan alihosseiniaysan alihosseiniпреди 7 дни
  • Dizinin icine sictiniz senarist

    Derya DemirDerya Demirпреди 7 дни
  • Q

    махс браву старсмахс браву старспреди 7 дни
BGworld